سفارش تبلیغ
صبا ویژن
وبلاگ رسمی هواداران احسان حدادی
ehsan haddadi ehsan haddadi ehsan haddadi ehsan haddadi
درباره وبلاگ


این وبلاگ علاوه بر پوشش کامل خبرهای احسان حدادی،خبرهای مربوط به پهلوانان حمید سوریان وصادق گودرزی را نیز به طورجزئی پوشش میدهد
معرفی سایت به دوستانتان
صفحات وبلاگ
نویسندگان

 

حدادی

به نقل از فارس، احسان حدادی از رفتار مسئولان باشگاه پرسپولیس در مورد عدم پرداخت بخشی از قراردادش همچنان ناراحت است، هرچند دوست دارد این تیم در دربی 77 روز جمعه برنده شود. ادامه مصاحبه حدادی را در ادامه مطلب بخوانید.



ادامه مطلب ...


موضوع مطلب :

چهارشنبه 92 شهریور 13 :: 8:30 عصر

حدادی

به نقل از ایرنا، احسان حدادی در پایان فصل مسابقات خود این مطلب را در صفحه شخصی خود منعکس کرده و گفته است: سال 2013 برای من تمام شد و از همه کسانی که مشوق من بوده و در این مدت به من روحیه دادند تشکر می کنم.


وی ادامه داد: هرچند دوست داشتم و می توانستم در سال جاری به مدال طلای مسابقات دو میدانی قهرمانی جهان در روسیه دست پیدا کنم اما به دلیل مشکلات در این مسابقات شرکت نکردم اما باز می گویم که به امید خدا روزی می آید که من طلای المپیک را خواهم گرفت و همه دوستانم را خوشحال خواهم کرد.


احسان حدادی در سال جاری در شش مرحله از هفت مرحله مسابقات لیگ الماس که جای بهترین های جهان است شرکت کرد و توانست با کسب 9 امتیاز در جایگاه چهارم جهان قرار بگیرد.


وی در آخرین مرحله از این مسابقات که در زوریخ سوییس برگزارشد جایگاه سوم را کسب کرد.


گرد کانتر از استونی یکی دیگر از رقیبان احسان حدادی با کسب مقام قهرمانی در مرحله آخر توانست با کسب امتیازات لازم از مجموع هفت مرحله از لیگ الماس جمع امتیازات خود را به 16 برساند و الماس مسابقه را به دست بیاورد.


پیتر مالاخوفسکی از لهستان و لابرت هارتینگ قهرمان جهان و المپیک به تریبت در جایگاه دوم و سوم قرار گرفتند.


در مسابقات قهرمانی جهان که اواخر مرداد ماه در روسیه برگزار شد رابرت هارتینگ به قهرمانی رسید مالاخوفسکی دوم و کانتر به مدال برنز قناعت کرد.


احسان حدادی در این مسابقات شرکت نکرد.




موضوع مطلب :

سه شنبه 92 شهریور 12 :: 7:0 عصر

حدادی


به نقل از ایسنا، احسان حدادی، نایب قهرمان پرتاب دیسک المپیک، بعد از مسابقه لیگ الماس به لهستان سفر کرد تا در مسابقه دیگری شرکت کند. این مسابقات که در ورشو برگزار شد، بزرگداشت "کامیلا اِسکولیموفسکا" قهرمان پرتاب دیسک المپیک 2000 سیدنی بود.

حدادی در این رقابت ها حد نصاب 64 متر و 78 سانتی‌متر را به ثبت رساند و عنوان سومی را به خود اختصاص داد که این رکورد بهتر از رکورد اخیر او در لیگ الماس است. حدادی در استکلهم دیسک خود را 63 متر و 64 سانتی متر پرتاب کرده بود.

همچنین رابرت هارتینگ آلمانی قهرمان جهان و المپیک هم در مسابقات لهستان با پرتاب 68 متر و 60 سانتی متر قهرمان شد و پیتر مالاخوفسکی از لهستان با پرتاب 67 متر و 7 سانتی متر در رتبه دوم ایستاد.

احسان حدادی قرار است هفته آینده در آخرین مرحله از لیگ الماس حاضر شود. این رقابت ها در زوریخ برگزار خواهد شد. او  اظهار امیدواری کرد که پرتابی بهتر در مرحله آخر این لیگ جهانی داشته باشد.

حدادی در حال حاضر عنوان چهارمی لیگ الماس را به خود اختصاص داده است.




موضوع مطلب :

دوشنبه 92 شهریور 4 :: 3:41 عصر

حدادی


به نقل از سایت شخصی احسان حدادی، دوازدهمین مرحله از لیگ الماس ” استکهلم ” در حال پیگیری است که طی آن در مسابقه پرتاب وزنه احسان حدادی موفق شد با رکورد 63 متر و 64 سانتی متر به مقام دوم دست یابد.

پیتر مالاخوفسکی نائب قهرمان مسابقات جهانی مسکو، بار دیگر توانست در غیاب رابرت هارتینگ با رکورد 65 متر و 86 سانتی متر به مقام اول دست پیدا کند و با کسب 4 امتیاز ممکن، جمع امتیازات خود را به 14 برساند و جایگاه خود را برای کسب عنوان بهترین پرتابگر دیسک در مسابقات لیگ الماس مستحکم کند. همچنین حدادی با کسب این عنوان و اضافه شدن 2 امتیاز، جمع امتیازاتش به 7 رسید ولی تغییری در جایگاه وی ایجاد نشد.

آخرین مرحله پرتاب دیسک لیگ الماس هفته آینده در شهر زوریخ برگزار خواهد شد و در آنجا رقابت سختی برای کسب عنوان اول وجود دارد زیرا در این مرحله امتیاز نفر اول دو برابر سایر مرحله ها می باشد.

 




موضوع مطلب :

جمعه 92 شهریور 1 :: 1:11 صبح

حدادی

 

به نقل از ایسنا در روزهایی که هیاهوی مسابقات جهانی دوومیدانی در روسیه برپاست، نایب قهرمان پرتاب دیسک المپیک لندن ترجیح داده به جای رفتن به ورزشگاه لژنیکی مسکو، در ورزشگاه آفتاب انقلاب تهران تمرین کند. آنچه در ادامه مطلب می خوانید گزارشی است از یک روز تمرینی احسان حدادی



ادامه مطلب ...


موضوع مطلب :

شنبه 92 مرداد 26 :: 2:0 عصر

حدادی

به نقل از ایسنا، احسان حدادی در یازدهمین مرحله از لیگ الماس و در مسابقات پرتاب دیسک لندن، به عنوان پنجمی اکتفا کرد.

 مرحله دیگری از رقابت های لیگ الماس این بار در لندن برگزار شد و دوومیدانی کاران در ماده های مختلف به رقابت پرداختند که در رقابت های پرتاب دیسک، احسان حدادی با پرتاب 64 متر و 88 سانتی متر به عنوان پنجمی بسنده کرد. در این رقابت ها 9 پرتابگر با هم رقابت کردند که در نهایت پیتر مالاخوفسکی لهستانی با 67 متر و 35 سانتی متر اول شد، مارتین ورینگ از آلمان در جایگاه دوم قرار گرفت و گردکانتر از استونی هم در مکان سوم ایستاد.

احسان حدادی پرتاب های خود را با خطا آغاز کرد و با ثبت دو پرتاب در نهایت با رکورد 64 متر و 88 سانتی متر و در مجموع با چهار خطا مسابقه خود را پایان داد. پرتابگر المپیکی ایران در رده بندی کلی، عنوان چهارمی لیگ الماس را به خود اختصاص داده است.

پرتابهای حدادی در لندن:

پرتاب اول: خطا

پرتاب دوم: 64 متر و 74 سانتی متر

پرتاب سوم: خطا

پرتاب چهارم: خطا

پرتاب پنجم: 64 مترو 88 سانتی متر

پرتاب ششم: خطا

 مرحله بعدی لیگ الماس، در استکهلم برگزار خواهد شد. 




موضوع مطلب :

شنبه 92 مرداد 5 :: 12:8 عصر

haddadi

 

به نقل از ایسنا، احسان حدادی درباره جلسه اش با رویانیان، مدیرعامل باشگاه پرسپولیس، گفت: جلسه ای را با آقای رویانیان داشتم و درباره مطالباتم که از این باشگاه باقی مانده بود صحبت کردیم. در نهایت قرار شد این موضوع برطرف شود.

وی ادامه داد: رویانیان تنها کسی بود که بعد از المپیک از من حمایت کرد و من همیشه مدیون او هستم. زمانی که صبحت از اسپانسر بود، رویانیان کمکم کرد تا بخشی از هزینه هایم را پرداخت کند و به همین دلیل با این که قراردادم تا 29 خرداد بود، پس از آن هم با لباس پرسپولیس در مسابقات لیگ "الماس" شرکت کردم.

حدادی در پاسخ به این که آیا همکاری خود را با باشگاه پرسپولیس ادامه خواهید داد؟ گفت: این موضوع به باشگاه بر می‌گردد و اگر آنها دوست داشته باشند، قراردادم را با پرسپولیس تمدید می‌کنم و تمایل دارم که لباس پرسپولیس را بپوشم. پرسپولیس هم اگر می خواهد جهانی شود می تواند از این طریق جهانی شود چون هیچ رشته‌ای مانند دوومیدانی به این اندازه مسابقه بین المللی ندارد و این موضوع فرصت جهانی شدن به این باشگاه را می‌دهد. زمانی که در مسابقات بین‌المللی به خصوص لیگ الماس شرکت می‌کنم رسانه‌های زیادی این رقابت‌ها را پوشش قرار می‌دهند.

نایب قهرمان پرتاب دیسک المپیک لندن درباره برنامه مسابقات خود گفت: تا چند روز آینده برای گرفتن ویزای انگلستان به روسیه می روم و اگر مشکلی نباشد، در مرحله بعدی لیگ الماس شرکت خواهم کرد.

وی در پاسخ به این که آیا با داوری برای حل مشکلات خود صحبتی داشته است، گفت: صحبتی را با آقای داوری داشتم و قرار است مشکلاتم برطرف شود. من شرایطم را برای داوری توضیح دادم و گفتم که نیاز به اسپانسر ، مربی ، ماساژور و غیره دارم. آقای داوری هم اظهار امیدواری کرد که این مشکلات برطرف شود. امیدوارم با تغییراتی که در آینده شاهد آن خواهیم بود از ورزش بیشتر حمایت شود.

حدادی درباره این که آیا به مسابقات جهانی روسیه خواهد رفت؟ گفت: نمی‌توانم در مسابقات جهانی شرکت کنم چون آمادگی لازم را ندارم. من می خواستم مدال طلای این رقابت‌ها را بگیرم، اما با این شرایط چنین چیزی امکان پذیر نیست به همین دلیل مسابقات لیگ الماس را ادامه می‌دهم و خود را برای المپیک و رقابت‌های بعدی آماده می‌کنم.

 




موضوع مطلب :

شنبه 92 تیر 29 :: 2:38 عصر

حدادی

مرحله دهم لیگ دوومیدانی الماس 9 روز دیگر در شهر لندن انگلیس برگزار می‌شود و احسان حدادی نیز قرار است در صورت صدور روادید در این مرحله شرکت کند.

به گزارش فارس، حدادی به همین منظور قرار است 3 روز دیگر راهی مسکو روسیه شود تا با حضور در سفارت انگلیس در این کشور برای دریافت روادید خود اقدام کند.

وی در حال حاضر با 5 امتیاز در رده چهارم پرتاب دیسک این مسابقات قرار دارد.

نایب قهرمان پرتاب دیسک المپیک لندن در حالی در مسابقات لیگ الماس حاضر می شود که طبق صحبت‌های خودش به دلیل حل نشدن مشکلات مالی‌اش برای ایران مسابقه نخواهد داد و در مسابقات جهانی نیز شرکت نمی‌کند.

 





موضوع مطلب :

چهارشنبه 92 تیر 26 :: 5:24 عصر

حدادی

 به نقل از فارس مسئولان باشگاه پرسپولیس و صدرا سیستم پاسارگاد در نشستی با احسان حدادی مشکلات فی مابین را حل کردند. احسان حدادی نایب  قهرمان المپیک لندن پس از عقد قرارداد با باشگاه پرسپولیس مقرر شد تا با حضور در مسابقات بین‌المللی و داخلی از لوگوی این باشگاه بر روی پیراهن خود ا  استفاده کند اما وی از این کار در چند مسابقه خودداری کرد تا مسئولان باشگاه پرسپولیس و اسپانسر این تیم صدرا سیستم پاسارگاد ناراحت شوند اما پس از  صحبت‌های رویانیان و مسئولان شرکت پاسارگاد با حدادی این مشکل حل شد و حدادی باز هم کار خود را با پرسپولیسی‌ها دنبال می‌کند.

 




موضوع مطلب :

چهارشنبه 92 تیر 26 :: 3:53 عصر

حدادی


به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ قهرمان پرتاب دیسک آسیا از شرایط فعلی ناامید شده. او می‌گوید: «با این شرایطی که هست از پرتاب‌هایی که می‌کنم در مسابقات، راضی‌ام. بدون مربی و امکانات دارم پرتاب می‌کنم. هیچ برنامه‌ریزی که نداریم. رکورد ورودی A جهانی در روسیه را هم زده‌ام اما شرکت نمی‌کنم. هیچ دلیلی ندارد که شرکت کنم. هیچ کمکی به من نکرده‌اند. یک مربی که کمترین حقم است را هم به من نمی‌دهند. با این شرایط دیسک پرتاب نمی‌کنم.»
حدادی از بی‌توجهی که به مدال‌آوران المپیکی می‌شود هم ناراحت است. او می‌گوید: «من حرفی ندارم که چرا به فوتبالیست‌ها پول زیادی می‌دهند. اصلا به فوتبالیست‌ها بیشتر بدهند اما کدام یک از کشورهای دنیاست که از مدال‌آوران المپیکی‌اش هیچ کدامشان الان در تیم ملی کشورشان نباشند؟ در کشتی صادق گودرزی را کنار گذاشتند. حمید سوریان در تیم ملی نیست. وزنه‌بردارهای مدال‌آورمان که هیچ کدامشان به اردوی تیم ملی دعوت نشده‌اند. ببینید الان چند نفر از مدال‌آوران المپیک در تیم‌های ملی حضور دارند. من رفته بودم دانشگاه ویرجینیا آمریکا، تا فهمیدند ایرانی‌ام من را بردند به یک سالن ورزشی و یک تابلو نشانم دادند که عکس بهداد سلیمی روی آن بود. این تابلو را به دیوار زده بودند. به من گفتند او را می‌شناسی؟ می‌گویند قوی‌ترین مرد جهان ایرانی است. من هم گفتم بله او رفیقم است. تازه کلی هم پز دادم که با او رفاقت دارم. حالا ببینید بهداد سلیمی الان کجاست؟ چرا او در تیم ملی وزنه‌برداری حضور ندارد.»

ما هم حرفمان همین است ولی کو گوش شنوا. مسئولین فعلا در خواب هستند.




موضوع مطلب :

سه شنبه 92 تیر 25 :: 2:50 عصر
<   1   2   3   4   5   >>   >   
لوگو
این وبلاگ علاوه بر پوشش کامل خبرهای احسان حدادی،خبرهای مربوط به پهلوانان حمید سوریان وصادق گودرزی را نیز به طورجزئی پوشش میدهد
آمار وبلاگ
  • بازدید امروز: 8
  • بازدید دیروز: 3
  • کل بازدیدها: 352517
امکانات جانبی



سلام دوست عزیز....به وبلاگ رسمی هواداران احسان حدادی خوش آمدید...برای مشاهده ی تمام بخش های وبلاگ حتما به آرشیو سایت مراجعه کنید...ما را از نظرات و انتقادات سازنده ی خود محروم نکنید...با تشکر
نام و نام خانوادگی      
آدرس ایمیل      
کلیه حقوق این وبلاگ برای وبلاگ رسمی هواداران احسان حدادی محفوظ است

Up Page
سایت سازسرویس وبلاگ دهیسینمایی هابیست تولزکد پرش به بالای صفحه وب