سفارش تبلیغ
صبا ویژن
وبلاگ رسمی هواداران احسان حدادی
ehsan haddadi ehsan haddadi ehsan haddadi ehsan haddadi
درباره وبلاگ


این وبلاگ علاوه بر پوشش کامل خبرهای احسان حدادی،خبرهای مربوط به پهلوانان حمید سوریان وصادق گودرزی را نیز به طورجزئی پوشش میدهد
معرفی سایت به دوستانتان
صفحات وبلاگ
نویسندگان

چند وقت قبل مصاحبه جالبی از احسان خوندم. خیلی از مطالبش رو تا الان سایتهای دیگه هم زدن ولی قسمتهای غیرورزشی مصاحبه جالبه و باعث میشه تا نگاهی متفاوت به احسان داشته باشیم:

... 

کارهای تجاری هم می کنی؟

- اصلا حال و حوصله و وقت این کارها را ندارم. بعد از المپیک یک هفته تمرین نکردم، 5 متر زیر رکورد خودم پرتاب کردم اما ورزشکاران رشته های دیگر 5 ماه استراحت می کنند، بعد شروع می کنند و قهرمان دنیا می شوند. همه می گویند به فکر آینده باش، اما من یک هدف دارم. من درسم را به خاطر اینکه مدال المپیک بگیرم نخواندم. می توانستم بروم دانشگاه، خیلی ها به من گفتند بدون کنکور برو دانشگاه، نمره به تو می دهیم اما گفتم نمی خواهم چون اول باید به هدفی که دارم برسم. درس را تا 50 سالگی هم می توانی بخوانی، اما ورزش عمرش خیلی کوتاه است.

تو اوقاتی که تمرین نمی کنی چه سرگرمی داری؟

- من عکاسی خیلی دوست دارم، موزیک خیلی دوست دارم، بعضی وقت ها کلیپ می سازم، کتاب هم می خوانم.

موزیک چی گوش می دهی؟

- من خودم دی جی هستم.

چه سبکی دوست داری؟

- هاوس. خارجی و پرانرژی.

کنسرت هم می روی؟

- تا به حال نرفته ام. یک بار کنسرت علمشاهی و یک بار خواجه امیری رفتم. کنسرت زیاد دوست ندارم اما آهنگ های روسی زیاد گوش می دهم.

کتاب چه می خوانی؟

- راستش را بگویم؟ با مربی که صحبت می کنم، همیشه به من می گوید باید زن بگیری اما من به او می گویم اگر زن بگیرم، نمی توانم آنطور که می خواهم ورزش کنم. او به من توصیه می کند کتاب های مربوط به زن ها را بخوانم تا آنها را بهتر بشناسم. من شاید ده، بیست کتاب درباره اینها خواندم، اما مربی می گوید تو هیچ وقت زن ها را نمی فهمی. به نظرم برای ازدواج باید آدم روابطش و مغزش را آماده کند. بیشتر آدم ها چیزی راجع به کسی که می خواهند با او ازدواج کنند نمی دانند.

مادر و پدرت می گویند احسان خیلی آدم احساسی نیست. خیلی با آنها تماس نمی گیری.

- من اصلا آدم احساسی نیستم و دلم برای کسی تنگ نمی شود. تا به حال نشده دلم برای کسی تنگ شود و به خاطر همین مادرم می گوید هیچ وقت نباید زن بگیری. البته خیلی شده یاد پدر و مادرم بیفتم و بگویم ای کاش آنها هم الان پیش من بودند. فکر می کنم به خاطر همین که آدم احساسی نیستم، یک مقدار موفق هستم. اگر احساسی بودم، نمی توانستم اردوهای خارج از ایران را بروم.

سینما چی؟

- یک بار رفتم. در اهواز پروازمان کنسل شد و گفتند 4 ساعت تاخیر دارید، ما هم رفتیم فیلم دیدیم.

چه فیلمی؟

- یادم نیست.

در اردو چطور، فیلم نمی بینی؟

- چرا می دیدم اما الان نه. دو سال پیش در اردوها می شد که 100 تا فیلم می خریدم و با خودم می بردم.

چه فیلم هایی دوست داری؟ اکشن؟

- من طنز خیلی دوست دارم، آن هم ایرانی.

شب هایی که مسابقه داری برای تمرکز چه کاری انجام می دهی؟

- فقط موسیقی گوش می دهم.

یعنی شبیه سازی چیزی نمی کنی؟

- نه، من این چیزها را اصلا قبول ندارم. البته یک دوست در آلمان داشتم که به من می گفت تو می توانی و اعتماد به نفسم را بالا برده بود.

اعتماد به نفست از بچگی همینقدر بالا بود؟

- بدجور در حد لالیگا! از بچگی هر کاری خواسته ام کرده ام.

مثلا چی؟

- خیلی چیزها. مثلا من در کارگاه پدرم می گفتم دوست دارم اینجا 15 نفر زیر دستم باشند و همین هم شد. هر چیزی که خواستم به آن رسیده ام.

آدم دعوایی نبودی؟

- دعوایی نه اما کتک خورم خوب بود. هیچ وقت دعوا دوست نداشتم. اگر یکی هم می زد، چیزی نمی گفتم.

تا حالا سر ترافیک و مسائل اینطوری دعوا نکرده ای؟

- الان که خیلی سال است حتی از ماشین هم پیاده نشده ام اما چند وقت پیش یکی در خیابان میرداماد گیر داد.

...




موضوع مطلب : مصاحبه های احسان حدادی

پنج شنبه 91 آبان 11 :: 2:44 عصر

به گزارش خبرگزاری فارس، احسان حدادی که برای حضور در جشنواره پرتاب ها و همچنین انتخاب مربی جدیدش به آمریکا رفته است، تاکنون با چند مربی برای هدایتش مذاکراتی را انجام داده، اما هنوز تکلیف نهایی اش مشخص نشده است.

او با چند مربی در آمریکا تمریناتی را انجام داده است، اما به گفته خودش کار آنها با تکنیکی که او دارد تفاوت زیادی دارد. حدادی هنوز با اشمیت ملاقاتی نداشته است و تنها از شروطش مطلع شده و قرار است طی روزهای آینده با وی دیدار و مذاکره کند.

احسان حدادی در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در این باره اظهار داشت: با چند مربی که در این جشنواره حضور داشتند، صحیت هایی انجام دادم و حتی با آنها چند جلسه هم تمرین کردم، اما شیوه و تکنیک آنها تفاوت زیادی با من دارد و به همین دلیل نمی توانم با آنها کار کنم. نایب قهرمان پرتاب دیسک المپیک در مورد مذاکره اش با ولفکانگ اشمیت آلمانی و اینکه چه قدر احتمال دارد این مربی هدایت او را بر عهده بگیرد، گفت: قرار است روز دوشنبه در شهری که زندگی می کند به ملاقت او بروم و با وی صحبت های لازم را انجام دهم.

وی در پاسخ به این سوال که آیا شروط وی برای تمرین در آمریکا را خواهد پذیرفت یا خیر خاطرنشان کرد: این مربی برای کار کردن شرطی دارد و یکی از آنها هم این است که باید در محل زندگی او تمرین کنم. شاید اگر شرایطی فراهم شود، با شرط او موافقت کنم، اما هنوز تصمیم نهایی را نگرفته ام. ابتدا باید او مذاکرات و صحبت های لازم را انجام دهم و کارش را ببینم. اصلا شاید نتوانستیم با یکدیگر کار کنیم




موضوع مطلب : اخباراحسان حدادی

سه شنبه 91 آبان 9 :: 1:44 صبح
نایب قهرمان پرتاب دیسک المپیک لندن گفت: حضور هواداران پرسپولیس در مسابقات لیگ دو و میدانی که فردا در سالن آفتاب تهران برگزار می شود به من انگیزه می دهد.
احسان حدادی افزود: قرار بود روز جمعه در مرحله آخر مسابقات لیگ جهانی الماس شرکت کنم اما با توجه به برگزاری مسابقات لیگ دو و میدانی ایران در روز پنجشنبه و عدم موافقت فدراسیون دو و میدانی با تغییر زمان این مسابقات عملا این امکان وجود نداشت که پنجشنبه در ایران مسابقه دهم و جمعه هم در بروکسل.


در مجموع پس از مشورت با مسئولان باشگاه پرسپولیس تصمیم گرفتم در لیگ دو و میدانی شرکت کنم و امیدوارم بتوانم در حضور هواداران پرسپولیس پرتاب خوبی داشته باشم.


حدادی تصریح کرد: دو سال بود که در لیگ دو و میدانی ایران حضور نداشتم. متاسفانه در این دو سال تیمی نبود که قراردادی با من ببندد و از نظر مالی خواسته های بنده که منطقی و معمولی هم بود را بپذیرد اما خوشبختانه باشگاه پرسپولیس با مدیریت آقای رویانیان این طلسم را شکست و من خوشحالم که در کشورم مسابقه می دهم. متاسفانه بنده فقط سالی یک بار و آن هم در مسابقات قهرمانی کشور در ایران به میدان می رفتم. این خیلی بد بود که مدام در خارج از ایران مسابقه دهم اما شرایط حضورم در ایران فراهم نباشد و حالا خوشحالم که در کشورم و پس از دو سال در مسابقات لیگ شرکت می کنم.


قهرمان بازی های آسیایی گوانگجو درباره وضعیتش در لیگ ایران گفت: برادران صمیمی هم فردا در مسابقات شرکت می کنند. محمد صمیمی نایب قهرمان بازی های آسیایی است و محمود صمیمی هم دارنده مدال طلای ارتش های جهان. این نشان می دهد که آنها ورزشکاران مطرحی هستند که برای آنها آرزوی موفقیت دارم.


پرتابگر پرسپولیس درباره انتظارش از هواداران پرسپولیس گفت: من مخلص آنها هم هستم و انتظار خاصی هم ندارم. از وقتی هم به پرسپولیس آمده ام لطف و محبت آنها شامل حال بنده شده و هر جا که می روم ابراز لطف کرده و حمایتم می کنند. من قبل از پیوستن به پرسپولیس هم علاقه ام به این باشگاه کتمان نکرده بودم و حالا امیدوارم که روز پنجشنبه شاهد حضور هواداران پرسپولیس باشیم. حضور آنها به من انگیزه می دهد. بنده در مسابقات المپیک در حضور 80 هزار تماشاگر مسابقه دادم. در مسابقات لیگ جهانی الماس و جایزه بزرگ هم شاهد حضور انبوه تماشاگران هستیم. حالا خیلی خوب می شود که برای اولین بار در ایران سالن آفتاب که گنجایش پنج هزار نفری دارد پر شود. من می دانم که هواداران پرسپولیس علاقه ویژه ای به فوتبال دارند اما امیدوارم آنها پنجشنبه تنهایم نگذارند و بیایند و از دو و میدانی هم لذت ببرند. حضور هواداران پرسپولیس قطعا برای سایر ورزشکاران هم جذاب است.


احسان حدادی در پایان گفت: پس از مسابقات لیگ دو و میدانی عازم استونی می شوم تا در مسابقات جایزه بزرگ با نام پرسپولیس به میدان بروم. من امیدوارم که بتوانم انتظارات هواداران پرسپولیس و جامعه ورزش را برآورده کنم و بار دیگر از حمایت های باشگاه پرسپولیس و شخص آقای رویانیان کمال تشکر و امتنان را دارم.


گفتنی است؛ مسابقات لیگ دو و میدانی باشگاه های کشور فردا از ساعت 17 در سالن آفتاب تهران واقع در خیابان دماوند، چهارراه خاقانی، میدان چایچی، روبروی فروشگاه رفاه برگزار می شود. مسابقات پرتاب دیسک هم از ساعت 17:30 آغاز خواهد شد.



موضوع مطلب :

چهارشنبه 91 شهریور 15 :: 6:47 عصر



نایب قهرمان پرتاب دیسک المپیک لندن گفت: به خاطر خستگی، نداشتن تمرین‌های منظم و افت قابل پیش‌بینی پس از المپیک نتوانستم در لیگ جهانی الماس در سوئیس عملکرد خوبی داشته باشم.


به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، احسان حدادی درباره عملکرد خود در رقابت‌های لیگ الماس گفت: قبل از سفرم به سوئیس گفته بودم که شرایط مطلوبی ندارم. افت نسبی ورزشکاران پس از المپیک طبیعی و قابل پیش‌بینی است. از سوی دیگر به واسطه سفر از لندن به تهران و پس از آن هم سفر از تهران به فرانکفورت و لوزان خسته بودم. در حالی که رقبایم در اروپا بوده و از این بابت هیچ مشکلی نداشتند. از سوی دیگر پس از بازگشت از المپیک درگیر مذاکره با پرسپولیس، مصاحبه با شبکه‌های تلویزیونی و مراسم‌های تقدیر بودم و به همین واسطه تمرین‌های منظمی نداشتم و فقط سه جلسه توانستم، تمرین کنم. به همین علت عملکرد خوبی در لوزان نداشتم. حتی فردی که با پرتاب 67 متر در المپیک پنجم شده بود، در این مسابقات 60 متر پرتاب کرد و در نهایت حذف شد.


حدادی در ادامه گفت: به واسطه مشکل ویزا نتوانستم به مسابقات بیرمنگام بروم. با ویزای المپیک به شرطی می‌توانستم به لندن بروم که به کشورم برگردم و دوباره از ایران عازم لندن شوم. در مجموع با توجه به عدم آمادگی احساس کردم، حضورم در این مسابقات چندان صحیح نیست. حالا هم با توجه به حضور هارتینگ - نفر اول المپیک در مسابقات بیرمنگام فکر می‌کنم، او نفر اول شود و کانتر که الان با 10 امتیاز صدرنشین است، امتیازی کسب نکند. امیدوارم که در مسابقات بروکسل که چند روز دیگر برگزار می‌شود، بتوانم اول شوم و صدرنشینی را از کانتر پس بگیرم.




ادامه مطلب ...


موضوع مطلب :

سه شنبه 91 شهریور 7 :: 11:4 عصر

نایب قهرمان پرتاب دیسک المپیک گفت: پیش از المپیک عضله سینه‌ام درد می‌کرد و با این وجود توانستم مدال نقره را از آن خود کنم.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون دوومیدانی، احسان حدادی در مراسم تجلیل از وی اظهار داشت: سختی زیادی برای رسیدن به مدال المپیک کشیدم. پیش از آغاز رقابت‌های المپیک اردوی آماده سازی‌ام را در آلمان برگزار کردم و تمرینات خوبی را پشت سر گذاشتم.
برای اولین بار باید این را بگویم که پیش از المپیک از ناحیه عضله سینه دچار آسیب دیدگی بودم و حتی مربی خودم هم فکر نمی‌کرد که بتوانم نتیجه خوبی بگیرم، اما پزشکم خیلی کمک کرد که شرایط بهتری را پیدا کنم.

وی ادامه داد: باید از تمام کسانی که در این مدت برایم زحمت کشیدند، تشکر کنم. پدر و مادرم دوری‌ مرا را تحمل کردند و مربی روسیه‌ای هم که با وجود 82 سال سن 8 ماه برای آماده سازی من دور از خانواده خود بود. خبرنگاران هم حمایت خوبی از من داشتند. در زمانی که در حاشیه بودم و جو منفی بر علیه‌ام راه افتاده بود، کمکم کردند که آن دوره را پشت سر بگذارم.

نایب قهرمان پرتاب دیسک المپیک عنوان کرد: قول می‌دهم که در مسابقات قهرمانی جهان در سال آینده و المپیک 2016 مدال طلا را از آن خود کنم.

وی در مورد مرحله یازدهم دیاموند لیگ در سوئیس گفت: پس از المپیک به دلیل مشغله‌ای که داشتم، نتوانستم تمرینات را ادامه دهم و در آمادگی کامل نیستم، اما فکر کنم پرتاب بالای 65 داشته باشم که همین قابل قبول خواهد بود. در صدر جدول پرتاب گران دایموند لیگ هستم و شانس زیادی دارم که قهرمان شوم. هارتینگ، اصلی ترین رقیبم هم در این مسابقات حضور دارد و چند روز پیش هم در کشور خود بالای 65 متر پرتاب کرده بود.

حدادی در مورد عدم حضورش در مسابقات انگلیس گفت: به دلیل مشکل روادید حضورم در این مسابقات منتفی است و قرار است در مرحله آخر دیاموند لیگ که در بلژیک خواهد بود، شرکت ‌کنم و پس از آن هم به مسابقات استونی خواهم رفت.

وی در مورد اینکه گفته می‌شود به عنوان دروازه‌بان در پرسپولیس کار خواهد کرد، گفت: علاقه زیادی به درون دروازه ایستادن دارم و با صحبت‌هایی که داشتم قرار است پس از مسابقات دیاموند در تمرینات این تیم حاضر شده و تمرین گلری کنم.

قهرمان پرتاب دیسک آسیا در مورد اینکه با مدال او انتقادها از ورزشکارانی مانند نیک‌فر که در المپیک ضعیف کار کردند، کمتر شد، گفت: نیک‌فر هم ورزشکار خوبی است. به نظر من با رکوردهایی که دارد، بهترین پرتاب گر وزنه ایران بود که به المپیک رفت. ما استعدادهای خوبی داریم که باید به آنها بها داده شود تا در المپیک بعدی نتیجه خوبی بگیریم.




موضوع مطلب : مصاحبه های احسان حدادی

پنج شنبه 91 شهریور 2 :: 5:57 عصر

لوگو
این وبلاگ علاوه بر پوشش کامل خبرهای احسان حدادی،خبرهای مربوط به پهلوانان حمید سوریان وصادق گودرزی را نیز به طورجزئی پوشش میدهد
آمار وبلاگ
  • بازدید امروز: 2
  • بازدید دیروز: 4
  • کل بازدیدها: 352785
امکانات جانبی



سلام دوست عزیز....به وبلاگ رسمی هواداران احسان حدادی خوش آمدید...برای مشاهده ی تمام بخش های وبلاگ حتما به آرشیو سایت مراجعه کنید...ما را از نظرات و انتقادات سازنده ی خود محروم نکنید...با تشکر
نام و نام خانوادگی      
آدرس ایمیل      
کلیه حقوق این وبلاگ برای وبلاگ رسمی هواداران احسان حدادی محفوظ است

Up Page
سایت سازسرویس وبلاگ دهیسینمایی هابیست تولزکد پرش به بالای صفحه وب