سفارش تبلیغ
صبا ویژن
وبلاگ رسمی هواداران احسان حدادی
ehsan haddadi ehsan haddadi ehsan haddadi ehsan haddadi
درباره وبلاگ


این وبلاگ علاوه بر پوشش کامل خبرهای احسان حدادی،خبرهای مربوط به پهلوانان حمید سوریان وصادق گودرزی را نیز به طورجزئی پوشش میدهد
معرفی سایت به دوستانتان
صفحات وبلاگ
نویسندگان

حدادی

 

به نقل از سایت رسمی احسان حدادی وی که در اردوی خود در آمریکا به سر می برد ، ضمن اظهار تأسف ، ابراز همدردی خود را با زلزله زدگان اعلام کرد و اذعان داشت در صورتی که در ایران بودم در اولین فرصت برای دلجویی و تسلی خاطر آسیب دیدگان این ضایعه به بوشهر می شتابیدم . بوشهری ها همیشه به بنده لطف داشتند و من بهترین خاطرات دوران تمرینم را در آن جا دارم  و تعدادی از بهترین دوستان من ساکن این استان می باشند . از خدای رحمان برای بازماندگان صبر آرزومندم .

 

 




موضوع مطلب :

پنج شنبه 92 فروردین 29 :: 2:14 عصر

 حدادی 

بالاخره یکی زورش به این مسئولان رسید. 

 

احسان حدادی هزینه سفرش را در دو قسط می گیرد.دو قسط 25 میلیونی.
خبرآنلاین - پرتابگر نقره یی دیسک المپیک که با دلخوری راهی ینگه دنیا شده بود، با چراغ سبز کمیته ملی المپیک خیلی زود هزینه های سفرش را می گیرد.افشین داوری رئیس فدراسیون دوومیدانی که سال قبل هم به رغم دلگیری حدادی ،به حل مشکل او خوشبین بود حالا با خوشحالی تمام می گوید:«قبلا هم مشخص بود که مشکل او حل می شود.به احسان هم گفته بودم.او برای سفر اول هم بدون مجوز برون مرزی به آمریکا رفته بود.وقتی برگشت با هم پیش افشارزاده دبیرکل کمیته ملی المپیک رفتیم .بعداز پیگیریها ،کمیته ملی المپیک با پرداخت 50 میلیون تومان بابت هزینه های سفرش موافقت کرد.»

اما او بودجه اش را در دو قسط می گیرد:«آخر سال قبل به خاطر کمبود بودجه ، پرداختها سخت بود. از طرفی به خاطر اینکه پرداخت بودجه او در اولویت نبود،ما تنها قول 50 میلیون را گرفتیم .25 میلیون در فاز اول پرداخت شود و 25 میلیون در فاز دوم.»

ولی همه خوشحالی رئیس فدراسیون دوومیدانی به خاطر تامین بودجه نیست:«علاوه بر بودجه،بالاخره شورای برون مرزی مجوز 45 روزه برای حضور احسان در آمریکا صادر کرد که روزی 100 دلار هم بابت این سفر در سال جدید به او می دهند.البته اگر حدادی بخواهد دوباره پیگیری می کنیم تا مجوز سفرش به آمریکا را شورای برون مرزی تمدید کند. هرچند به خاطر هزینه های زیاد شورا برای اردوهای برون مرزی سختگیری می کند. وگرنه مساله خاصی نیست.»

 




موضوع مطلب :

چهارشنبه 92 فروردین 21 :: 12:0 عصر

گودرزی

 

نایب قهرمان المپیک 2012 لندن در اقدامی عجیب و دور از تصور، قصد خداحافظی از دنیای کشتی را دارد.
به گزارش ایسنا شاید دیگر عادتی برای برخی از مدیران ورزشی و حتی غیر ورزشی شده که قبل از آغاز یک رویداد مهم ورزشی همچون المپیک، در دادن وعده و وعید به ورزشکار گوی سبقت را از هم ربوده و پیشنهاد بهتری دهند، اما همین که قهرمانان ورزشی روی سکو رفته و مدیران در این سو به چه چه و به به می پردازند، همان وعده وعیدها را به باد فراموشی می سپارند.
منزل، زمین، سکه و خودرو همگی در صف اقلامی قرار می گیرند که برخی از ورزشکاران قبل از یک مسابقه در آرزوی رسیدن به آنها شب را صبح می کنند و بعد از مسابقات رویای آن را می بینند.
روی سخن ما اما با مدیران کشوری چون وزیر ورزش و جوانان نیست، مشکل را در همدان باید جستجو کرد که به گفته اکثر ورزشکاران به مدیران همدانی باز می گردد. اینجا کسی قدردان سرمایه های ورزش استان نیست و البته برخی از مدیران غیر ورزشی هم خیلی نمی توانند به این موضوع واقف باشند که داشتن قهرمان المپیکی تا چه حد می تواند اهمیت داشته باشد.
عدم حمایت و زیر پا گذاشتن قول و قرارها تا جایی پیش رفته که صادق گودرزی که بی شک یکی از آوازه های ورزش این شهر به حساب می آید، در سن 24 سالگی قصد خداحافظی از دنیای کشتی را دارد.
خبری که بسیار ناراحت کننده است و زنگ خطری برای ورزش محسوب می شود، موضوعی که خود گودرزی آن را تایید می کند.
نایب قهرمان المپیک 2012 لندن در این باره در گفت و گو با ایسنا می گوید: 10 سال است که تمام زندگی من به ورزش اختصاص داده شده و احساس می کنم از دیگر کارهایم چون تحصیل جا مانده ام، به علاوه من 5 سال است که درگیر مسابقات جهانی و المپیک هستم و تمام وقت در اختیار ورزش بوده ام، شاید تنها عشق به کشور و افتخار آفرینی برای آن انگیزه ام را زنده نگه داشت.
صادق گودرزی تصریح می کند: برای هر ورزشکار روی سکو رفتن در آوردگاه المپیک نهایت آرزوهاست و من هم به آرزوی خود رسیده ام، حال برنز و نقره و طلا به نظر من توفیقی نمی کند.
وی ادامه می دهد: متاسفانه در همدان به ورزش بها نمی دهند، برخی ورزش را نمی فهمند و ای کاش در حمایت از ورزشکاران جهانی و المپیک، استانی مثل مازندران را الگو قرار می دادیم.
نایب قهرمان دو دوره رقابتهای جهانی اضافه می کند: چند سال است که خرده می گیرند چرا گودرزی می گوید که بچه ملایر است؟ مگر ملایر با همدان فرقی می کند؟ به هر حال زادگاه من ملایر است و این شهرستان هم جزئی از همدان به شمار می آید. همین حرف و حدیث ها روحیه و اعصاب من را به هم ریخت.
وی در ادامه صحبت های خود می گوید: قبل از بازیهای آسیایی به من قول زمین دادند، هنگامی که برگشتم از این اداره به آن اداره پیگیر حق خود بودم و در نتیجه هم موفق نشدم.
گودرزی در پاسخ به این سوال که بعد از کشتی به چه کاری مشغول خواهی شد، خاطرنشان می کند: همانند پدرم به شغل آزاد مشغول می شوم. 

 




موضوع مطلب :

چهارشنبه 92 فروردین 21 :: 11:23 صبح


پودنکی

با اینکه این وبلاگ مربوط به کشتی نیست ولی دلم نیومد این خبر رو ننویسم. محسن پودنکی قهرمان سابق کشتی فرنگی دیشب بخاطر ضایعه مغزی که مدتها گریبانگیرش بود درگذشت. خبر کوتاه و غم انگیز بود. البته گفته شده که قرار بود ایشون رو به خارج از کشور اعزام کنند. نمیدونم کی میشه این قراره و قرار بودها تموم بشه فقظ میشه بر حال کسانی که اینقدر اهمال کردن تا کار به اینجا بکشه تأسف خورد. حتما آقایونی که کم کاری کردن یا اصلا یاذی از محسن پودنکی نکردن توی مراسم تشییع جنازه اش شرکت میکنن و اشک تمساح میریزن و از خاطرات مشترکی که نداشتن تعریف می کنند. هیچ چیزی یا حرفی نمیتونه ذره ای از دردی رو که خانواده اش متحمل میشن کم کنه. دیدن اینکه خار توی دست عزیزت رفته خیلی سخته چه برسه به اینکه از دست بدیش. ببخشید که فعل و فاعل جمله هام درست نیست اعصابم داغونه. برای شادی روحش فاتحه بخونید.




موضوع مطلب :

دوشنبه 92 فروردین 19 :: 10:51 صبح

حدادی

 احسان حدادی، دارنده مدال نقره بازی‌های المپیک 2012 لندن که بدون موافقت شورای برون مرزی برای شرکت در مسابقات گرند پریکس راهی آمریکا شده است در گفتگو با خبرنگار مهر در خصوص شرایط کنونی خود اظهار داشت: هم اکنون در ایالت ویرجینیای آمریکا مشغول تمرین هستم. البته فعلا برنامه خاصی ندارم و هر روز تمرینات پرفشاری را سپری می کنم. 
 
قهرمان پرتاب دیسک آسیا و جهان در پاسخ به این سوال که چه زمانی در آمریکا مسابقه می‌دهید؟ افزود: اولین مسابقه‌ام 24 ماه می(سوم خرداد)در کالیفرنیا برگزار خواهد شد. در حال حاضر مشخص نیست که چه پرتابگرانی در این مسابقه حضور پیدا می‌کنند اما با توجه به شرایط مناسب آب و هوایی این شهر، احتمالا ورزشکاران برتر جهان برای بهبود رکوردهای خود در آن حضور پیدا خواهند کرد. 
 
وی با گلایه و انتقاد شدید از مسئولان ورزش کشور ادامه داد: تمام هزینه‌های این سفر با خودم بوده است و تا زمانی که تمام پول‌هایم پرداخت نشود در هیچ کدامیک از رقابت‌های ملی شرکت نمی‌کنم. اگر هم در آمریکا مشغول تمرین هستم تنها بخاطر باشگاه پرسپولیس است وگرنه درهیچ رقابتی به صورت انفرادی حضور پیدا نمی‌کنم. 
 
حدادی گفت: با نام پرسپولیس در مسابقات دیاموند لیگ که قرار است یکم ماه جون(یازده خرداد) در آمریکا پیگیری شود، شرکت می کنم. البته با این شرایط در هیچ رقابت ملی و انفرادی از جمله بازی‌های همبستگی کشورهای اسلامی و قهرمانی آسیا شرکت نخواهم کرد. 




موضوع مطلب :

جمعه 92 فروردین 16 :: 1:51 عصر

سوریان

به گزارش  جهان. حمید سوریان قهرمان وزن 55 کیلو گرم المپیک لندن گفت افزود: بعد از المپیک یک جمله خیلی به دلم نشست آنجا که یکی از گزارشگران کشتی یعنی آقای عامل درباره ام گفت: پسری که افسانه شد.

سورریان در گفت وگویی به شرح زیر افزود:

*من هم مثل احسان حدادی و بهداد سلیمی از باشگاه پرسپولیس و سردار رویانیان پیشنهاد داشتم اما با آنکه به پول این قرار داد نیاز داشتم اما قبول نکردم چون خودم را یک قهرمان ملی می دانم و نباید به یک باشگاه خاص تعلق پیدا می کردم.

*اهل کتاب هستم و بیشتر به کتاب های عرفانی علاقه دارم.

*هیچوقت به پیشنهاد بازی در فیلم و حضور در سینما پاسخ مثبت نمی دهم چون مرد این عرصه نیستم.

*هر وقت مصطفی زمانی و محمدرضا فروتن را می بینم لذت می برم و فیلم های آنها را تماشا می کنم.

*صدای رضا صادقی و محمد علیزاده را دوست دارم و با سعید عرب و محمد علیزاده رفیق هستم.

*برخلاف شایعات برنامه ای برای حضور در عرصه سیاست ندارم.

*اهل مد نیستم و از آن آدم هایی نیستم که در پوشش خود پیرو مد باشم.

*شغل دوم من خانوادگی است و با برادرانم مشغول کاری هستیم اما نمی توانم این شغل را بگویم!

*فعلا قصد ازدواج ندارم و چون اول باید برادرانم ازدواج کنم پس حالا حالاها نوبت من نیست.

*یک زمانی به ماشین علاقه داشتم اما الان در قید و بند این مسائل نیستم و مهم نیست چه ماشینی سوار شوم. به قول یک از بزرگان هم شهری ام، ما از جایی آمده ایم که مردمش موتور و نهایتا پراید سوار می شوند.


*بهترین و آرام ترین جای دنیا برای من دامن مادرم است و هر وقت دلم می گیرد سر بر دامن مادرم می گذارم.

*قبل از فینال المپیک محمد بنا حرفهایی در گوشم زد که همان جا طلای المپیک را در مشتم دیدم.

*از بین مربیان فوتبال امیر قلعه نویی را دوست دارم و علی دایی را اسطوره پرسپولیسی ها می دانم و از کریم باقری هم خیلی خوشم می آید.




موضوع مطلب :

یکشنبه 92 فروردین 4 :: 1:37 عصر

سلام دوستای گلم....

شرمنده ی روی ماه همتون...من نمیتونم دیگه این وبو آپ کنم و همه ی زحمتا میوفته رو دوش غریب آشنای عزیز......

واقعا متاسفم....خیلی دوس داشتم ادامه بدم ولی ظاهرا حالاحالاها نمیتونم....

ممنون از همه ی اوناییکه این مدت بودن وبه ما سرزدن

راستی خواهشا این بحث های بی سرو ته رو در مورد پهلوون عزیز صادق گودرزی تموم کنید....بنظر من اصلا درست نیس و فقط باعث میشه خودتون ووبلاگ کوچیک بشین.....

بازم بخشید که اینجوری گفتم....

دوستون دارم زیاد....

واقعا دلم تنگ میشه براتوندلم شکست




موضوع مطلب :

شنبه 91 اسفند 26 :: 12:50 عصر

حمید سوریان 

حمید سوریان می‌گوید شاید دیگر کشتی نگیرد.

قهرمان المپیک 2012 لندن و دارنده شش مدال طلای کشتی فرنگی جهان و المپیک در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران ، در پاسخ به این پرسش که از چه زمانی تمریناتش را آغاز می‌کند؟ اظهار کرد: هنوز هیچ تصمیمی برای کشتی گرفتن ندارم،‌ چرا که آنقدر عقب افتادگی در زندگی‌ام دارم که هنوز وقت نکرده‌ام به کشتی فکر کنم.

طلایی پنج دوره مسابقات کشتی قهرمانی جهان در پاسخ به این پرسش که آیا در رقابت‌های جهانی مجارستان کشتی می‌گیرد؟ گفت: دوست دارم دوباره کشتی بگیرم. همه تلاشم را هم برای برگشتن به تیم ملی می‌کنم، ولی فعلا هیچ چیز درباره آینده ورزشی ام مشخص نیست.

وی افزود: برنامه ام مشخص نیست، نمی‌دانم که به کشتی گرفتن ادامه بدهم یا نه.

سوریان در جواب به سوال دیگری مبنی بر این که اگر ادامه دهی در چه وزنی کشتی می گیری؟ گفت: اگر به کشتی گرفتن ادامه دهم قطعا در وزن خودم یعنی 55 کیلوگرم مسابقه خواهم داد.

دارنده نشان طلای بازی‌های المپیک لندن در واکنش به این اظهار نظر که حیف نیست در اوج موفقیت کشتی را کنار بگذاری؟ پاسخ داد: به دلیل مشغله زیادی که در زندگی ام دارم شاید کشتی را کنار بگذارم. ما حرفه‌ای ورزش می‌کنیم ، ولی ورزش ایران حرفه‌ای نیست. آنقدر در طول 10 سال گذشته حرفه‌ای به کشتی فکر کردم که از رسیدگی به خودم و خانواده ام باز ماندم. من تا روزی که حس کنم توان دارم و می‌توانم مدال بگیرم سرباز تیم ملی خواهم بود و در غیر این صورت کشتی را کنار می‌گذارم.

سوریان در پایان درباره برگزاری دیدارهای خیریه میان تیم‌های المپیکی‌ها و هنرمندان، تصریح کرد: حرکت خیرخواهانه و زیبایی بود. فکر می‌کنم آنچه که این اتفاق را زیباتر می‌کند این است که جنبه خیریه دارد. مایه افتخار حمید سوریان است که به عنوان یک عضو کوچک در جمع دوستان عزیز باشد. امیدوارم این حرکت بیش از پیش تکرار شود.




موضوع مطلب :

دوشنبه 91 اسفند 21 :: 11:57 صبح

در دیداری خیرخواهانه و به نفع دختران مدرسه شین آباد، قهرمانان جهان و المپیک به مصاف تیم هنرمندان می روند.

به گزارش ایلنا، این دیدار خیرخواهانه فوتسال بین تیم های مدال آوران المپیک و هنرمندان از ساعت 10 تا 11 صبح روزیکشنبه 20 اسفندماه جاری در خانه هندبال واقع در خیابان سئول برگزار می شود.

در تیم ستارگان ورزش چهره هایی چون حمید سوریان، بهداد سلیمی، امید نوروزی، قاسم رضایی، نواب نصیر شلال، صادق گودرزی، حسین توکلی، حسن رنگرز، مجید خدایی، محسن کاوه و...حضور دارند. این مسابقه به همت فدراسیون کشتی و با همکاری فدراسیون ورزش های زور خانه ای و تیم هنرمندان برگزار و در پایان مراسم گلریزانی به منظور کمک به یکی از فوتبالیست های آسیب دیده بر پا می شود. این بازی از شبکه سه پخش می شود.




موضوع مطلب :

شنبه 91 اسفند 19 :: 10:58 عصر

احسان حدادی که هفته گذشته به آمریکا سفر کرد تا تمریناتش را در این کشور پیگیری کند قرار است فروردین ماه  در فستیوال بهترین پرتابگران جهان شرکت کند.این اتفاق در حالی قرار است بیفتد که حدادی تک و تنها به آمریکا رفته و حسابی از دست مسئولان فدراسیون ایران شاکی است:«در آمریکا تک و تنها روزی دو جلسه تمرین می کنم.بیشتر از اینکه تمرکزم روی تمرین کردن باشد،به این فکر می کنم که چرا پس از المپیک همه چیز به هم ریخت.شرایط اصلا خوب نیست.قبل از اینکه مدال المپیک را بگیریم اوضاع خیلی بهتر بود.»حدادی این را گفت و ادامه داد:«فقط در ایران از این مشکلات پیش می آید.من انتقاد می کنم و همه حرفهایم را هم می زنم.با این وضعیت از این به بعد در هر مسابقه ای که دلم بخواهد شرکت می کنم و کاری هم به کسی ندارم.»

از حدادی درباره "کیم بوخونسف"مربی روسی اش سوال کردیم که او گفت:«کیم کلیه اش را عمل کرده و در آخرین تماسی که با او داشتم حالش زیاد خوب نبود.احتمالا پس از مسابقات آمریکا به روسیه می روم تا به کی سر بزنم.او زحمات زیادی برای من کشیده است.»




موضوع مطلب :

شنبه 91 اسفند 19 :: 10:51 عصر
<   <<   6   7   >   
لوگو
این وبلاگ علاوه بر پوشش کامل خبرهای احسان حدادی،خبرهای مربوط به پهلوانان حمید سوریان وصادق گودرزی را نیز به طورجزئی پوشش میدهد
آمار وبلاگ
  • بازدید امروز: 5
  • بازدید دیروز: 9
  • کل بازدیدها: 352855
امکانات جانبی



سلام دوست عزیز....به وبلاگ رسمی هواداران احسان حدادی خوش آمدید...برای مشاهده ی تمام بخش های وبلاگ حتما به آرشیو سایت مراجعه کنید...ما را از نظرات و انتقادات سازنده ی خود محروم نکنید...با تشکر
نام و نام خانوادگی      
آدرس ایمیل      
کلیه حقوق این وبلاگ برای وبلاگ رسمی هواداران احسان حدادی محفوظ است

Up Page
سایت سازسرویس وبلاگ دهیسینمایی هابیست تولزکد پرش به بالای صفحه وب