سفارش تبلیغ
صبا ویژن
وبلاگ رسمی هواداران احسان حدادی
ehsan haddadi ehsan haddadi ehsan haddadi ehsan haddadi
درباره وبلاگ


این وبلاگ علاوه بر پوشش کامل خبرهای احسان حدادی،خبرهای مربوط به پهلوانان حمید سوریان وصادق گودرزی را نیز به طورجزئی پوشش میدهد
معرفی سایت به دوستانتان
صفحات وبلاگ
نویسندگان



ملی پوش 74 کیلوگرم تیم ثامن می‌گوید که از ابتدا هم قرار بوده بین او و مهدی تقوی یک نفر در لیگ کشتی برای این تیم کشتی بگیرد.

صادق گودرزی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، اظهار کرد: به خاطر کنار گذاشته شدن از تیم اصلا ناراحت نیستم و برای موفقیت ثامن در کنار تیم خواهم بود. از ابتدا هم بنا بر این بود که در وزن‌های 66 و 74 اگر یک کشتی‌گیر خارجی جذب شد ملی‌پوش ایرانی به عنوان مشاور در کنار تیم باشد. قرار بود در وزن 66 کیلو یک خارجی جذب شود اما مسئولین تیم نتوانستند کشتی‌گیر خوب خارجی در این وزن پیدا کنند و با جذب خوتیاشویلی در 74 کیلو، من از این وزن کنار گذاشته شدم که البته با این قضیه هیچ مشکلی ندارم چون در تیم همه با هم دوست هستیم و مهم موفقیت ثامن است.

وی در مورد شایعه جدا شدنش از تیم ثامن و پیوستن به تیمی دیگر گفت: من به خاطر دوستی با مسئولین و مربیان ثامن از ابتدا هم قرارداد سفید امضا کردم و حتی بعد از این جریانات پیشنهادهایی که از چند تیم داشتم که آنها را رد کردم و تا پایان لیگ در کنار تیم ثامن به عنوان مشاور حضور خواهم داشت.

دارنده مدال نقره المپیک لندن همچنین تاکید کرد: فکر نمی‌کنم با کشتی نگرفتن در لیگ به آمادگی‌ام ضربه بخورد و تمرین‌های خود را با جدیت پیگیری خواهم کرد و هدف بعدی‌ام موفقیت در جام جهانی تهران است.

گودرزی در پایان اظهار امیدواری کرد که تیم کشتی ثامن‌الحجج سبزوار در این فصل هم مانند فصل گذشته قهرمان لیگ برتر کشتی ایران شود.




موضوع مطلب :

چهارشنبه 91 آذر 22 :: 12:0 صبح

سرانجام پس از کشمکش‌های فراوان بر سر تعداد کشتی گیران ملی پوش و خارجی تیم ثامن الحجج سبزوار، سرپرست کمیته لیگ فدراسیون خبر از لغو قراداد صادق گودرزی ملی‌پوش المپیکی این تیم داد.

به گزارش خبرنگار مهر، تیم ثامن الحجج سبزوار برای حضوری هر چه قویتر در رقابتهای لیگ برتر کشتی آزاد حسن رحیمی، صادق گودرزی و مهدی تقوی را به خدمت گرفت که با توجه به آئین نامه لیگ، تیمهای شرکت گننده فقط مجاز به استفاده از دو ملی پوش المپیکی هستند.

بدین ترتیب کشمکش‌های فراوانی در این رابطه بوجود آمد و هر روز خبرهای متناقصی از رفتن یا ماندن این کشتی گیران منتشر می‌شد. البته این کشمکش‌ها زمانی افزایش یافت که مسئولان تیم ثامن الحجج سبزوار علاوه بر عقد قراداد با این سه ملی پوش المپیکی، داوید خوتسیاشویلی گرجستانی را نیز در وزن 74 کیلوگرم جذب کردند!

در همین راستا عباس نمازیان سرپرست کمیته لیگ فدراسیون کشتی آب پاکی را روی دست اهالی کشتی و مدعیان لیگ ریخت و در گفتگو با خبرنگار مهر از فسخ قراداد صادق گودرزی با تیم ثامن الحجج سبزوار خبر داد.

به گفته وی، صادق گودرزی با فسخ قرادادش با سبزواری‌ها از هم اکنون به عنوان کشتی گیر آزاد وزن 74 کیلوگرم محسوب شده و در صورت تمایل می‌تواند تا آغاز دور برگشت لیگ به هر تیمی که می‌خواهد، بپیوندد.

این در حالیست که مهلت نقل و انتقال کشتی گیران در پیکارهای لیگ برتر نیز عصر روز سه‌شنبه هفته آتی به پایان می‌رسد و تیم‌های مدعی برای جذب نفرات داخلی و خارجی خود باید جدی‌تر عمل کنند.

سومین و آخرین هفته از رقابتهای لیگ برتر کشتی آزاد طی روزهای پنجشنبه و جمعه ( 15 و 16 آذرماه) با انجام چهار دیدار در نقاط مختلف کشورمان به پایان می‌رسد.

لیاقت صادق رو نداشتن!

 




موضوع مطلب : صادق گودرزی

چهارشنبه 91 آذر 15 :: 9:17 عصر

تیم کشتی آزاد ثامن‌الحجج سبزوار در اولین مسابقه خانگی خود با شکست روبه‌رو شد.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، در ادامه رقابت‌های هفته دوم لیگ برتر کشتی آزاد ثامن‌الحجج سبزوار مدافع عنوان قهرمانی در حالی که در هفته نخست پرسپولیس را در خانه ‌اش شکست داده بود، در دومین دیدار برابر سایپای شمال قرار گرفت و یک شکست باور نکردنی 4 بر 3 را در برابر چشم تماشاگران خودی تجربه کرد.


این باخت در حالی رقم خورد که محسن کاوه بیشتر از کشتی‌گیران ذخیره استفاده کرده بود اما این ریسک او جواب نداد. دو ملی‌پوش تیم ثامن یعنی حسن رحیمی و صادق گودرزی در این دیدار به روی تشک نرفتند.


پیروزی اصغر بذری مقابل حسام مقدم از نتایج جالب این مسابقه بود. بذری که یکبار از کشتی خداحافظی کرده بود، بازگشت درخشانی داشت و به حریف جوانش نشان داد که دود از کنده بلند می‌شود.




موضوع مطلب : صادق گودرزی

سه شنبه 91 آبان 30 :: 11:58 عصر

به گزارش خبرگزاری فارس، بر خلاف چهره‌ای که خیلی‌ها روی تشک کشتی از او می‌بینند و بسیار پر جنب و جوش است و لحظه‌ای آرام و قرار ندارد، بیش از اندازه آرام است. خیلی کم حرف است و هنوز هم خیلی دوست ندارد درباره فینال 74 کیلو در المپیک و حریف «چغر» آمریکایی‌اش صحبت کند. هر وقت روی صحبت به آن سمت می‌رود سریع موضوع را برمی‌گرداند

کشتی‌گیر جوان ملایری که در 4 سال اخیر همواره روی یکی از سکوهای جهانی بوده است، خوش‌رنگ‌ترین مدال کشتی آزاد را در لندن گرفت و بدون شک یکی از باثبات‌ترین کشتی‌گیران چند ساله اخیر ما بوده است که با نایب قهرمانی المپیک به قول خودش فاز اول برنامه‌هایش را به پایان رساند.

صادق گودرزی در عین جوانی به اوج پختگی رسیده است و در حالی‌که پس از المپیک دَم از خداحافظی زده بود حالا نظرش تغییر کرده است و می‌گوید: «خداحافظی، بی‌خداحافظی!»
چشمش به دنبال طلا است و می‌گوید حالا حالاها قصد کناره‌گیری از کشتی را ندارد تا رکوردزنی کند.
صادق گودرزی، دارنده 3 مدال نقره و برنز جهان و نقره المپیک با حضور در خبرگزاری فارس از ناگفته‌هایش در المپیک لندن می‌گوید و آرزوهایی که قصد رسیدن به آن را دارد. مصاحبه این کشتی‌گیر را در زیر می‌خوانید:

فارس: درباره حضورت در المپیک بگو؟ اولین تجربه‌ات بود، اما کم‌تجربه نبودی و با 3 مدال جهانی یکی از شانس‌های اصلی کسب مدال در کشتی آزاد محسوب می‌شدی.


بزرگترین آرزوی هر ورزشکاری رسیدن به مدال المپیک است که با لطف خدا در جوانی به آن رسیدم البته هدفم کسب طلا بود که متأسفانه موفق نشدم. 4 سال است در حسرت طلا مانده‌ام و نقره داغ شدم، اما بالاخره می‌گیرمش.

فارس:‌ برای مقابله با حریف آمریکایی برنامه‌ای داشتی؟

خیلی تلاش کرده بودم و چندین ماه روی کشتی او کار کرده بودم، بعد از 2 شکست در مسابقات جهانی و جام جهانی، دیگر فکر نمی‌کردم به او ببازم. تمام تلاشم را کردم، اما نشد. هر کاری کردم زورم نرسید. خیلی بهتر و کشتی بلد شده بود.

فارس: بعد از مسابقات جهانی که در فینال به "باروس" باختی، گفتی که دفعه بعد با کت شلوار هم می‌برمش؛ چه شد؟

نشد دیگر، کمی از من بهتر بود. تلاشم را می‌کنم؛ انسان‌ها به تلاش زنده‌اند. در مسابقات جهانی مجارستان طلا را که در کلکسیونم کم دارم اضافه می‌کنم.

فارس:  بعد از تمرینات گروهی خودت می‌ماندی و تمرینات اختصاصی را انجام می‌دادی. علتش چی بود؟ چقدر در این موفقیت تاثیر داشت؟


پشت کار؛ هیچ وقت راضی نمی‌شوم و زمانی‌که می‌خواهم به مسابقه‌ای بروم فکر می‌کنم اولین بار است که می‌خواهم مدال بگریم و مدالی ندارم. همیشه به دنبال مدال خوش‌رنگ‌تری هستم. الان هم همه چیز تمام شد و دیگر به گذشته کاری ندارم و باید برای مسابقات آینده آماده شوم. مدال‌هایم را تا الان هم ندیدم؛ از سکو که پایین می‌آیم مدالم را در گاو صندوق خانه کنار می‌گذارم و دوباره شروع می‌کنم. مهم‌ترین دلیلی هم که در این سال‌ها موفق بوده‌ام همین بوده است که هیچ موقع به مدال‌هایی که دارم توجه نمی‌کنم. قابلت‌هایم بالاتر از این‌هاست و امیدوارم مدال طلا را هم بگیرم تا کلکسیون افتخاراتم را کامل کنم

فارس:‌ داستان خداحافظی‌ات بعد از المپیک چه بود؟

دلیلی برای خداحافظی نمی‌بینم. الان 24 – 25 سالم است؛ در اوج جوانی هستم و تا سال‌ها می‌توانم مدال بگیرم و برای کشورم افتخارآفرینی کنم. البته بعضی مسائل باعث شد که دلسرد شوم. به دلیل عدم رسیدگی و توجه مسئولان، احساساتی شدم و آن حرف را زدم. امیدوارم که زودتر این تبعیض‌ها برطرف یا حداقل کم شود. آنطور که باید و شاید رسیدگی نمی‌شود. اما متأسفانه بودجه ورزش ما صرف رشته‌هایی می‌شود که رفتن به جام جهانی برایشان آرزو شده است. فعلاً خداحافظی بی‌خداحافظی! بدون طلا هرگز خداحافظی نمی‌کنم. تازه فاز اول برنامه‌هایم به پایان رسیده است و قسمت زیادی از آن باقیمانده است.

فارس: نتیجه کشتی‌ آزاد در المپیک چطور بود؟ انتظارات را برآورده کرد


بهترین نتیجه را گرفتیم. انتظارات در چند سال اخیر از کشتی به خصوص آزاد بالا رفته است؛ همین موضوع بار روانی را روی بچه‌ها زیاد کرد و نتوانستند نتیجه بهتری بگیرند. نسبت به رسیدگی که می‌کنند توقع بی‌جا دارند.

فارس: اما کشتی فرنگی نتیجه بسیار خوبی گرفت.

کشتی آزاد و فرنگی 2 رشته کاملاً متفاوت هستند؛ نتیجه بسیار بهتری نسبت به پکن گرفتیم. قوانین فرنگی راحت‌تر از آزاد است و نقش دوبنده در آن پررنگ‌تر است. کاری به قرعه‌های آزاد نداریم، اما خیلی بدشانسی آوردیم. پای رضا یزدانی قبل از فینال در حالی‌که مدال طلا بر گردنش بود آسیب دید؛ مهدی تقوی که پرشانس‌ترین کشتی‌گیر ما برای رسیدن به مدال طلا بود بدشانسی آورد. یک هفته قبل از اعزام به المپیک پای مادرش را به دلیل بیماری قطع کردند. از نظر روحی خیلی خراب شد از طرفی فاصله کمی بعد از وزن‌کشی برای ریکاوری داشت و کشتی‌گرفتن در صبح برایش سخت بود.

فارس:‌ اما تقوی در مسابقات جهانی خیلی راحت حریف کوبایی را شکست داده بود


فرق جهانی با المپیک همین است؛ تقوی حریف کوبایی را چند ماه قبل در استانبول با اختلاف شکست داده بود، اما در دور اول المپیک به او باخت. چون ورزشکاران در المپیک بیشتر دیده می‌شوند و مسئولان کشورها توجه ویژه‌ای به مدال گرفتن در این رقابت‌ها دارند. بهترین امکانات را به قهرمانانشان می‌دهند. مثلا کشتی‌گیری را که در مسابقات جهانی پایش را می‌گرفتی و به راحتی به امتیاز می‌رسیدی در المپیک وقتی به پایش می‌رسی، انگار می‌خواهی جانش را بگیری و دلارهایش را بگیری و به همین دلیل به راحتی امتیاز نمی‌دهد و نمی‌بازد‌، اما تفاوت جوایز مدال جهانی ما با المپیک تنها چند میلیون است. نمی‌خواهم بگویم همه چیز پول است، اما تمام اینها ایجاد انگیزه می‌کند.

فارس: عبدالله موحد جایی گفته بود من برای دل خودم مدال می‌گیرم نه برای جایزه و کاری ندارم چه کسی به من چه چیزی می‌دهد؟ درست است که جوایزی که می‌دهند نسبت به درآمد فوتبالیست‌ها قابل توجه نیست، اما پول که همه چیز نیست.


ما هم همین دید را داریم، مانند بازیگری که پولی نمی‌گیرد، اما برای دلش و عشقش بازی می‌کند. یا نقاشی که نقاشی می‌کند تا نمایشگاه بگذارد یا عکاسی که عکس می‌گیرد و شاید بابت آن پولی هم نگیرد.

برای مشاهده مصاحبه کامل کلیک کنید




موضوع مطلب : صادق گودرزی

سه شنبه 91 شهریور 28 :: 4:20 عصر

به گزارش خبرگزاری فارس، همدانی‌ها شب گذشته با برگزاری مراسمی با حضور مسئولان سیاسی و ورزشی و جمعی از مدیران اقتصادی و صنعتی استان همدان از صادق گودرزی دارنده مدال نقره کشتی آزاد در المپیک لندن تقدیر و تجلیل کردند

در این مراسم 25 سکه بهار آزادی، یک قطعه زمین مسکونی به ارزش 50 میلیون تومان(200متر)از سوی شهردار ملایر در این شهر به گودرزی اهدا شد. همچنین قول اهدای یک قطعه زمین با کاربری ورزشی از سوی استاندار همدان در شهر همدان به گودرزی داده شد.

در این مراسم که در حاشیه افتتاح استادیوم ورزشی شهید حاجی‌بابایی برگزار شد، محمد عباسی وزیر ورزش و جوانان، حمیرضا حاجی‌بابایی وزیر آموزش و پرورش، استاندار، فرماندار، نمایندگان مجلس و جمعی از مدیران کارخانجات استان همدان حضور داشتند.




موضوع مطلب : صادق گودرزی

سه شنبه 91 شهریور 28 :: 4:13 عصر

به گزارش ایرنا، "صادق گودرزی" روز یکشنبه در نشست با مسوولان باشگاه ثامن الحجج سبزوار و رضایت از پیشنهاد مالی، موافقت خود را برای پوشیدن دوبنده این تیم اعلام کرد.

این کشتی گیر ملایری، سال گذشته همراه با تیم تله کابین گنجنامه همدان، مقام سوم را در لیگ برتر کشتی آزاد باشگاه های ایران کسب کرد.

گودرزی در فصل گذشته مسابقات لیگ برتر کشتی آزاد باشگاه های ایران موفق شد تمامی حریفان خود را شکست دهد و جزو پرامتیاز آورترین کشتی گیر این رقابت ها معرفی شود.

تیم ثامن ‌الحجج (ع) سبزوار مدافع عنوان قهرمانی سال گذشته لیگ برتر کشتی آزاد باشگاه های ایران است.




موضوع مطلب : صادق گودرزی

دوشنبه 91 شهریور 13 :: 7:30 عصر



"صادق گودرزی" در گفت و گو با ایرنا اضافه کرد: بزرگترین هدف و آرزوی هر ورزشکاری، حضور در بازی های المپیک و کسب مدال خوشرنگ در این بازی ها است.


کشتی گیر ملایری تیم ملی کشتی آزاد کشورمان با بیان اینکه در المپیک لندن همه تلاشم را برای کسب مدال طلا انجام دادم، اظهار کرد: امیدوارم در المپیک بعدی نیز شانس حضور داشته باشم و در آنجا برای گرفتن مدال طلا با حریفانم رقابت کنم.


نایب قهرمان مسابقه های کشتی آزاد بازی های المپیک 2012 لندن خاطرنشان کرد: کسب مدال نقره المپیک و خوشحال کردن مردم کشورم، بدون شک از بهترین لحظات زندگی ام بود که هیچ وقت آن را فراموش نمی کنم.


گودرزی در ادامه با قدردانی اعضای کادر فنی تیم ملی کشتی آزاد ایران در بازی های المپیک 2012 لندن، از "رسول خادم" به عنوان یکی از اسطوره های بزرگ کشتی ایران یاد کرد که زحمات زیادی برای موفقیت ملی پوشان کشتی آزاد در المپیک لندن کشید.




موضوع مطلب : صادق گودرزی, صادق گودرزی

پنج شنبه 91 شهریور 9 :: 6:52 عصر

لوگو
این وبلاگ علاوه بر پوشش کامل خبرهای احسان حدادی،خبرهای مربوط به پهلوانان حمید سوریان وصادق گودرزی را نیز به طورجزئی پوشش میدهد
آمار وبلاگ
  • بازدید امروز: 8
  • بازدید دیروز: 6
  • کل بازدیدها: 352810
امکانات جانبی



سلام دوست عزیز....به وبلاگ رسمی هواداران احسان حدادی خوش آمدید...برای مشاهده ی تمام بخش های وبلاگ حتما به آرشیو سایت مراجعه کنید...ما را از نظرات و انتقادات سازنده ی خود محروم نکنید...با تشکر
نام و نام خانوادگی      
آدرس ایمیل      
کلیه حقوق این وبلاگ برای وبلاگ رسمی هواداران احسان حدادی محفوظ است

Up Page
سایت سازسرویس وبلاگ دهیسینمایی هابیست تولزکد پرش به بالای صفحه وب