سفارش تبلیغ
صبا ویژن
وبلاگ رسمی هواداران احسان حدادی
ehsan haddadi ehsan haddadi ehsan haddadi ehsan haddadi
درباره وبلاگ


این وبلاگ علاوه بر پوشش کامل خبرهای احسان حدادی،خبرهای مربوط به پهلوانان حمید سوریان وصادق گودرزی را نیز به طورجزئی پوشش میدهد
معرفی سایت به دوستانتان
صفحات وبلاگ
نویسندگان

haddadi

 

به نقل از ایسنا، احسان حدادی درباره جلسه اش با رویانیان، مدیرعامل باشگاه پرسپولیس، گفت: جلسه ای را با آقای رویانیان داشتم و درباره مطالباتم که از این باشگاه باقی مانده بود صحبت کردیم. در نهایت قرار شد این موضوع برطرف شود.

وی ادامه داد: رویانیان تنها کسی بود که بعد از المپیک از من حمایت کرد و من همیشه مدیون او هستم. زمانی که صبحت از اسپانسر بود، رویانیان کمکم کرد تا بخشی از هزینه هایم را پرداخت کند و به همین دلیل با این که قراردادم تا 29 خرداد بود، پس از آن هم با لباس پرسپولیس در مسابقات لیگ "الماس" شرکت کردم.

حدادی در پاسخ به این که آیا همکاری خود را با باشگاه پرسپولیس ادامه خواهید داد؟ گفت: این موضوع به باشگاه بر می‌گردد و اگر آنها دوست داشته باشند، قراردادم را با پرسپولیس تمدید می‌کنم و تمایل دارم که لباس پرسپولیس را بپوشم. پرسپولیس هم اگر می خواهد جهانی شود می تواند از این طریق جهانی شود چون هیچ رشته‌ای مانند دوومیدانی به این اندازه مسابقه بین المللی ندارد و این موضوع فرصت جهانی شدن به این باشگاه را می‌دهد. زمانی که در مسابقات بین‌المللی به خصوص لیگ الماس شرکت می‌کنم رسانه‌های زیادی این رقابت‌ها را پوشش قرار می‌دهند.

نایب قهرمان پرتاب دیسک المپیک لندن درباره برنامه مسابقات خود گفت: تا چند روز آینده برای گرفتن ویزای انگلستان به روسیه می روم و اگر مشکلی نباشد، در مرحله بعدی لیگ الماس شرکت خواهم کرد.

وی در پاسخ به این که آیا با داوری برای حل مشکلات خود صحبتی داشته است، گفت: صحبتی را با آقای داوری داشتم و قرار است مشکلاتم برطرف شود. من شرایطم را برای داوری توضیح دادم و گفتم که نیاز به اسپانسر ، مربی ، ماساژور و غیره دارم. آقای داوری هم اظهار امیدواری کرد که این مشکلات برطرف شود. امیدوارم با تغییراتی که در آینده شاهد آن خواهیم بود از ورزش بیشتر حمایت شود.

حدادی درباره این که آیا به مسابقات جهانی روسیه خواهد رفت؟ گفت: نمی‌توانم در مسابقات جهانی شرکت کنم چون آمادگی لازم را ندارم. من می خواستم مدال طلای این رقابت‌ها را بگیرم، اما با این شرایط چنین چیزی امکان پذیر نیست به همین دلیل مسابقات لیگ الماس را ادامه می‌دهم و خود را برای المپیک و رقابت‌های بعدی آماده می‌کنم.

 




موضوع مطلب :

شنبه 92 تیر 29 :: 2:38 عصر

لوگو
این وبلاگ علاوه بر پوشش کامل خبرهای احسان حدادی،خبرهای مربوط به پهلوانان حمید سوریان وصادق گودرزی را نیز به طورجزئی پوشش میدهد
آمار وبلاگ
  • بازدید امروز: 24
  • بازدید دیروز: 9
  • کل بازدیدها: 352902
امکانات جانبی



سلام دوست عزیز....به وبلاگ رسمی هواداران احسان حدادی خوش آمدید...برای مشاهده ی تمام بخش های وبلاگ حتما به آرشیو سایت مراجعه کنید...ما را از نظرات و انتقادات سازنده ی خود محروم نکنید...با تشکر
نام و نام خانوادگی      
آدرس ایمیل      
کلیه حقوق این وبلاگ برای وبلاگ رسمی هواداران احسان حدادی محفوظ است

Up Page
سایت سازسرویس وبلاگ دهیسینمایی هابیست تولزکد پرش به بالای صفحه وب