سفارش تبلیغ
صبا ویژن
وبلاگ رسمی هواداران احسان حدادی
ehsan haddadi ehsan haddadi ehsan haddadi ehsan haddadi
درباره وبلاگ


این وبلاگ علاوه بر پوشش کامل خبرهای احسان حدادی،خبرهای مربوط به پهلوانان حمید سوریان وصادق گودرزی را نیز به طورجزئی پوشش میدهد
معرفی سایت به دوستانتان
صفحات وبلاگ
نویسندگان



نایب قهرمان المپیک که در حال حاضر تمرینات خود را در آمریکا سپرى مى‌کند، به همراه امین نیکفر قهرمان پرتاب وزنه کشورمان با حضور در سالن، بازی ممفیس گریزلیز و گلدن استیت را از نزدیک تماشا کردند.
حامد حدادى، ملى پوش بسکتبال کشورمان که در ممفیس گریزلیز بازی می‌کند، امسال پنجمین فصل است در آمریکا و در لیگ NBA حضور دارد. تیم ممفیس در این بازی 104 بر 94 به پیروزى رسید.
پس از اتمام مسابقه احسان حدادى و امین نیکفر به جایگاه ویژه رفتند و با حامد حدادى ملاقات کردند
نکته جالب توجه این دیدار شالى بود که با نام پرسپولیس بر گردن حدادى دیده می‌شد و پس از دقایقى گفت و گو احسان حدادى پرسپولیسى و حامد حدادى استقلالى در کنار هم عکس یادگارى گرفتند.

راسی شرمنده ی مشکل واسه قالب اصلی پیش اومده
ایشالا تو اولین فرصت حل میشه قضیه




موضوع مطلب : عکس ها و پوستر های احسان حدادی

یکشنبه 91 آبان 14 :: 11:49 عصر

دارنده مدال نقره المپیک بر سر مزار جلال کشمیری حاضر شد.

حدادی که چندی است جهت شرکت در گردهمایی جهانی پرتاب دیسک در ایالت متحده به سر می برد ، کنار آرامگاه مرحوم جلال کشمیری ، رکورد دار سال های نه چندان دور آسیا و اولین پرتاب کننده دیسک ایران که دیسک را بالای 60 متر پرتاب کرد حاضر شد و به ایشان ادای احترام کرد .

احسان در این مورد گفت :« من مطمئنم روح مرحوم کشمیری نیز از این که من به عنوان یک ایرانی توانستم به آرزوی او و همه دوومیدانی کاران ایران جامه عمل بپوشانم خوشحال است.»

او ادامه داد:« مرحوم جلال کشمیری از اسطوره های پرتاب دیسک ایران بوده است.ایشان رکورد دار پرتاب دیسک آسیا،قهرمان پرتاب دیسک و هم قهرمان پرتاب وزنه بوده اند.»




موضوع مطلب : اخباراحسان حدادی, عکس ها و پوستر های احسان حدادی

سه شنبه 91 آبان 9 :: 1:43 صبح

شاید بگین اه چه عکسای قدیمی ای گذاشته ولی باورکنین خیلی از همین عکسای قدیمی رو خیلیا ندیدن!....تازه دیدن این عکسا همیشه یه شادی ونشاط خاصی به آدم میده!









ادامه مطلب ...


موضوع مطلب :

سه شنبه 91 آبان 2 :: 11:11 عصر



به گزارش نامه جندی پیش احسان حدادی برای شرکت در دو فستیوال و کلاس معتبر جهانی که با حضور مربیان و پرتابگران نامدار جهان به منظور بررسی تاکتیک‌های پرتاب دیسک برگزار شد، به آمریکا سفر کرد.

نایب قهرمان المپیک لندن در سفر 10 روزه‌اش به آمریکا دیداری با امین نیکفر در لس آنجلس داشت.

نیکفر پرتاب گر ایرانی مقیم آمریکا در المپیک لندن توفیقی به دست نیاورد اما حدادی به مدال نقره پرتاب دیسک رسید.




موضوع مطلب : عکس ها و پوستر های احسان حدادی

1   2   >   
لوگو
این وبلاگ علاوه بر پوشش کامل خبرهای احسان حدادی،خبرهای مربوط به پهلوانان حمید سوریان وصادق گودرزی را نیز به طورجزئی پوشش میدهد
آمار وبلاگ
  • بازدید امروز: 6
  • بازدید دیروز: 3
  • کل بازدیدها: 352515
امکانات جانبی



سلام دوست عزیز....به وبلاگ رسمی هواداران احسان حدادی خوش آمدید...برای مشاهده ی تمام بخش های وبلاگ حتما به آرشیو سایت مراجعه کنید...ما را از نظرات و انتقادات سازنده ی خود محروم نکنید...با تشکر
نام و نام خانوادگی      
آدرس ایمیل      
کلیه حقوق این وبلاگ برای وبلاگ رسمی هواداران احسان حدادی محفوظ است

Up Page
سایت سازسرویس وبلاگ دهیسینمایی هابیست تولزکد پرش به بالای صفحه وب