سفارش تبلیغ
صبا ویژن
وبلاگ رسمی هواداران احسان حدادی
ehsan haddadi ehsan haddadi ehsan haddadi ehsan haddadi
درباره وبلاگ


این وبلاگ علاوه بر پوشش کامل خبرهای احسان حدادی،خبرهای مربوط به پهلوانان حمید سوریان وصادق گودرزی را نیز به طورجزئی پوشش میدهد
معرفی سایت به دوستانتان
صفحات وبلاگ
نویسندگان

این مطلب مربوط به این ساعت هست ممکنه تا یک ساعت دیگه خبر تکمیل بشه. چند روز پیش نام نمایندگان ورزشکاران در مجمع عمومی کمیته المپیک اعلام شد ولی علیرغم حضور نام احسان حدادی در لیست 20 نفره اولیه در لیست نهایی نبود و هادی ساعی که رئیس کمیسیون ورزشکاران هست پس از اعتراض در باره عدم انتخاب حدادی به عنوان نماینده ورزشکاران دلایلی برای عدم دعوت نشدن حدادی اعلام کرد که میتوانیداینجا بخوانید. حدادی هم در مصاحبه ای اعلام کرد که نبودن در مجمع کمیته المیپک مهم نیست. با این حال برخی گمانه ها حاکی از آن بود که احتمالا پس از اعتراض نام حدادی هم به لیست جدید نمایندگان ورزشکاران اضافه شود. خبرش را اینجا ببینید. در نهایت امروز در اخبار ورزشی ساعت 6:45 عصر شبکه سه اعلام شد که حدادی در مجمع به عنوان نماینده ورزشکاران جایگزین میران شده است ولی هادی ساعی هم مصاحبه ای کرده است که این کار غیر قانونی است و بدون اطلاع وی بوده است. البته من دنبال این هستم که ببینم منابع نزدیک به احسان حدادی خبر انتخاب وی رو تأیید میکنند یا نه؟ البته سوالی هم که برای من مطرح شده اینه که میران که از ورزش قهرمانی خداحافظی کرده چطور نماینده ورزشکاران هست؟ 

بعداً نوشت: منابع نزدیک به احسان حدادی اعلام کردند که ایشان از خبر انتخابشان اطلاعی ندارند و تا به حال از طرف کمیته المپیک دعوتی صورت نگرفته است. با این حال اعلام کردند در صورت دعوت کمیته المپیک در مجمع حضور خواهند یافت.




موضوع مطلب :

سه شنبه 92 آذر 12 :: 10:13 عصر

حدادی


به نقل از جام جم احسان حدادی همچنان پرانگیزه به جلو قدم برمی‌دارد، هر چند در این مسیر ناملایمات نیز طبق معمول در ورزش ایران کم نیست، اما او از هم‌اینک برنامه حضور در بازی‌های آسیایی 2014 اینچئون کره جنوبی و همین‌طور المپیک ریو 2016 را در دستور کار خود قرار داده است و می‌خواهد رنگ مدالش را در آن بازی‌ها طلایی کند.

دلیل هم دارد؛ چرا که می‌گوید از مدال‌های تکراری خوشش نمی‌آید و برای همین می‌خواهد در برزیل خوشرنگ‌ترین مدال المپیک را روی سینه خود ببیند. او در این زمینه می‌گوید: مهم‌ترین هدفم کسب طلای المپیک است، با توجه به شرایط سنی در المپیک برزیل سی و یک ساله می‌شوم، هر چند اصولا در پرتاب دیسک سن و سال چندان مطرح نیست و من تا سی و پنج سالگی یعنی دو المپیک دیگر می‌توانم در میدان رقابت‌ها حاضر باشم. 



ادامه مطلب ...


موضوع مطلب :

دوشنبه 92 آذر 11 :: 11:40 عصر

مجموعه ای از عکس های احسان حدادی در محرم 92 را میتوانید در سایت شخصی وی ببینید.

حدادی

سایت احسان حدادی




موضوع مطلب :

دوشنبه 92 آبان 27 :: 1:40 عصر

حدادی + محرم

 

 

حدادی + محرم

 

حدادی + محرم




موضوع مطلب :

شنبه 92 آبان 11 :: 9:24 عصر

به زودی....

هواداران عزیز ،به زودی شاهد طرحی جدید و متفاوت از سایت احسان حدادی خواهید بود.

حدادی

 

 




موضوع مطلب :

شنبه 92 آبان 4 :: 8:47 عصر

حدادی

احسان حدادی و محمد نیکفر در سن خوزه کالیفرنیا

 

حدادی

احسان حدادی در لهستان ـ 2013

 

حدادی

 




موضوع مطلب :

پنج شنبه 92 مهر 25 :: 10:35 عصر

حدادی

به نقل از تابناک احسان حدادی پس از دستیابی به مدال طلای مسابقات پرتاب دیسک بازی‌های کشورهای اسلامی اظهار داشت: مسابقات خوبی بود که خوشبختانه توانستم به مدال طلا دست یابم.
وی در ادامه افزود: امسال مسابقات قهرمانی آسیا و قهرمانی جهان برگزار شد اما من در این مسابقات شرکت نکردم. اصلا قرار نبود در مسابقه‌ای شرکت کنم چرا که وعده‌هایی به من داده شده بود که عملی نشد به همین خاطر اعلام کردم در هیچ مسابقه‌ای شرکت نمی‌کنم. خوشبختانه اتفاقی رخ داد و موضوعی پیش آمد که تصمیم گرفتم در بازی‌های کشورهای اسلامی شرکت کنم.
پرتابگر پرقدرت کشورمان که باید هرچه زودتر در مراسم اهدای مدال شرکت می‌کرد به تسنیم به اندونزی گفت: متاسفانه به من قول‌هایی داده شده بود که هیچ کدام عملی نشد اما خوشبختانه از زمانی که جناب آقای روحانی رئیس‌جمهور شدند مشکلات من برطرف و وعده‌ها هم عملی شده است به همین خاطر به عنوان یکی از افراد حاضر در جامعه ورزش و شخصی که در المپیک به مدال دست پیدا کرده، این مدالم را به آقای روحانی تقدیم می‌کنم.
حدادی در ادامه افزود: آقای روحانی با حضور خود امید و عزم افتخارآفرینی برای کشور عزیزم را در من زنده کرد. من این مدال را به ایشان تقدیم می‌کنم و امیدوارم همچنان برای ایران افتخارآفرین باشم.
این پرتابگر کشورمان خاطرنشان کرد: متاسفانه یکسری شایعات مطرح شده بود که من دیگر نمی‌خواهم برای کشورم در مسابقه‌ای شرکت کنم اما با حضور در بازی‌های کشورهای اسلامی مشخص شد این شایعات بی‌اساس است.
وی با ابراز امیدواری از این که وزیر ورزش هرچه زودتر مشخص شود گفت: امیدوارم وزیر ورزش هرچه زودتر انتخاب شود و اوضاع ورزش ایران سر و سامان یابد تا در سال‌های آینده من و دیگر ورزشکاران نتایج خوبی برای ایران کسب کنیم.
حدادی همچنین اظهار داشت: من با ثبت رکورد 66 متر و 3 سانتی‌متر رکورد بازی‌های کشورهای اسلامی را حدود 6 متر ارتقا دادم، امیدوارم مشکلات ورزش برطرف شود تا در المپیک بعدی و بازی‌های آسیایی افتخارآفرین باشم. برای من خیلی مهم است که در مسابقات مختلف رکوردها را جابه‌جا کنم و تلاش خود را خواهم کرد تا در مسابقات آسیایی و پیکارهای پیش رو به این مهم دست یابم.



موضوع مطلب :

پنج شنبه 92 مهر 4 :: 9:54 عصر

حدادی

به نقل از سایت کمیته ملی المپیک ایران ؛ احسان حدادی در رقابت‌های پرتاب دیسک با پرتابی به طول 66 متر و سه سانتی‌متر علاوه بر شکستن رکورد این بازی‌ها، قهرمان شد و هفتمین مدال طلای ایران را بدست آورد و محمد صمیمی با 62 متر و 19سانتی‌متر نقره گرفت.




موضوع مطلب :

پنج شنبه 92 مهر 4 :: 9:51 عصر

به نقل از سایت دوومیدانی ایران، داوری درباره حضور احسان حدادی در بازی های کشورهای اسلامی گفت: من پیش از این هم گفته‌ام که حدادی بسیار عاطفی است و به کشور عشق می‌ورزد. او توقعاتی دارد و می خواهد که امکانات حداقلی برایش فراهم شود. ما نشست هایی با او و کمیته ملی المپیک داشتیم و برنامه‌های تمرینی حدادی را از مهر ماه امسال تا سال آینده به کمیته ملی المپیک ارائه کردیم. امیدواریم که با تمام مشکلات مالی که وجود دارد از او حمایت شود.

وی اضافه کرد: حدادی هم با آقای افشارزاده جلسات متعددی داشت و برای حضور در مسابقات همبستگی اسلامی علاقه نشان داد.

وی در پاسخ به این که آیا مشکلات حدادی برطرف شده یا اتفاق خاصی افتاده که او تصمیم گرفته در مسابقات کشورهای اسلامی شرکت کند، گفت:‌ اتفاق خاصی نیفتاده است اما سعی داریم خواسته‌های او را تامین کنیم. در حال حاضر هماهنگی‌های لازم انجام شده تا با “ایگر مازکوف” روسی به عنوان مربی قرارداد ببندیم. حدادی گفته بود که مازکوف چند سالی در کنار” کیم بوخونسف ” حضور داشته و می تواند بر تمریناتش نظارت داشته باشد. حدادی خواسته که مازکوف به عنوان مربی کنارش باشد و هر چند ماه یکبار برای گرفتن مشاوره پیش “کیم ” برود.




موضوع مطلب :

دوشنبه 92 شهریور 25 :: 3:24 عصر

haddadi

به نقل از سایت دوومیدانی ایران پرتابگر نقره ای المپیک لندن از حالا به فکر برنامه های سال آینده اش است.او که امسال به خاطر دلخوری پای روی دلش گذاشت وقید مسابقه های جهانی و قهرمانی آسیا را زد،آنقدر دلش لک زده برای پرتاب به نام ایران که حاضر است به اندونزی برود ،آن هم به یک شرط:«من با کسی آشتی نکردم.دوست دارم در بازیهای کشورهای اسلامی پرتاب کنم. حتی دوست داشتم در قهرمانی آسیا و جهان هم پرتاب کنم اما تا وقتی مسئولان ورزش به وعده هایشان عمل نمی کنند ،من هم ترجیح می دهم روی حرفم بمانم. » حدادی درباره صحبت برای حضور در بازیهای کشورهای اسلامی می گوید:«صحبت که خیلی شده.تا به حال جلسه زیاد گذاشته ایم. اماهیچ کاری نشده.متاسفانه فدراسیون دوومیدانی هم از خودش اختیاری ندارد. نمی تواند مشخص کند با چه کسی قرارداد ببندد.برای کارها اول باید از کمیته ملی المپیک اجازه بگیرد.هر چند معمولا آقای افشارزاده به من خیلی لطف داشته است.»او اما قول پرتاب در بازیهای آسیایی 2014 اینچه اون را می دهد:«من انشاءا… در بازیهای آسیایی پرتاب می کنم.البته اگر همه هزینه هایم را بدهند و امکانات لازم را برایم مهیا کنند و بدنم آماده باشد برای بازیهای کشورهای اسلامی هم مشکلی ندارم.»
پرتابگر نقره ای المپیک انگار خیلی به فدراسیون اعتماد ندارد:«رئیس فدراسیون دوومیدانی هشت ماه است که به من چراغ سبز نشان می دهد اما تا به حال در این مدت کاری انجام نشده است.» برای او چهارمی اش در دایموند بهترین نتیجه است:«من از چهارمی راضی ام.چرا که فقط پول کمپ های هارتینگ بالای 20 هزاریوروست. در حالی که من با هیچی چهارم شدم. اگر با این شرایط من اول می شدم که همه معادلات بهم می ریخت.مربی هارتینگ و بولت را هم می گرفتند و به آنها هم می گفتند بروید تنهایی و با شرایط من تمرین کنند.آن وقت همان طور که مدال نقره المپیکم تاریخی ترین مدال ورزش ایران شد،مدال طلای دایموند لیگم هم تاریخی ترین مدال ورزش دنیا می شد.»حدادی معتقد است از کناره گیری اش پشیمان نیست:«من جایی نرفته بودم که بخواهم برگردم.در این مدت با اینکه برای تیم ملی پرتاب نکردم اما جزو سه نفر اول دنیا هستم. بقیه دنیا به من احترام می گذارند و برایم تا کمر خم می شوند.مطمئنم که بهترین تصمیم را گرفته ام اصلا هم پشیمان نیستم. من در کارهایم با خیلی ها مشورت می کنم.بدون فکر کاری انجام نمی دهم.»
به نظر او بیشتر از خودش ورزش ایران ضرر کرده :«من مدالهایم را گرفته ام.با غیبت من در مسابقه های جهانی و قهرمانی آسیا سیستم ورزش ایران ضرر کرده نه من.من از خدایم است که برای ایران در مسابقه ها پرتاب کنم.از یاران هم جدا نیستم. حتی در دایموند لیگ ها هم پرچم ایران را همراهم دارم. اسمم هم ایرانی است. پس من ضرر نکرده ام. چرا که در12 مسابقه شرکت کردم و جزو سه نفر اول بودم. همه دنیا هم می دانند. واقعا برای ورزش ایران متاسفم.حتی هارتینگ ورزشکار بداخلاق و قهرمان المپیک که با هم خوب نبودیم. به خاطر این برخورد با من تحت تاثیر قرار گرفته است.او به من می گفت احسان من همه جا درباره رفتار با تو حرف زده ام . چرا که هیچ کجا ی دنیا با ورزشکار المپیکی اش این طور برخورد نمی کنند.»
پرتابگر ایرانی با اینکه به روی خودش نمی آورد اما شاید یک جورایی حسرت طلای قهرمانی جهانی را می خورد:«اگر شرایطم جور بود،صدر در صد طلای قهرمانی جهان را می گرفتم. همان طور که بعداز المپیک قول داده بودم.من بدون هیچی امسال 67 متر و 20 سانتیمتر انداختم. در حالی که پارسال با رکورد 68 متر و 20 سانتیمتر نقره المپیک گرفتم.اگر امکانات داشتم و شرایط مهیا بود شک نکنید رکوردم 70 متر می شد. اگر آقایان نمی توانند اسپانسر پیدا کنند،حداقل بگویند 300 – 400 میلیون تومان را به من بدهند و بگویند با این بودجه خودت را آماده کن.400 میلیون پولی نیست.»
او اما برای طرفدارانش خبرهای خوبی هم دارد:«با این شرایط من تصمیم خوبی گرفته ام.امیدوارم با کمک مردم و طرفداران عملی شود تا به مدال طلای المپیک ختم شود.مدالی که به مردم قول داده ام.به زودی از تصمیم می گویم. اما فعلا یک راز است.»حدادی بیشتر جایزه دایموند لیگ را برای سفرها و تمرین خرج می کند:«من هرچه جایزه از دایموند لیگ گرفته ام ،خرج کرده ام.متاسفانه بعضی ها این را نمی بینند.و درعوض می گویند وضع احسان خوب است.در حالی که کسی برای من کاری نکرده .مسابقه هم که می روم می گویند در حاشیه است. اگر حاشیه داشتم که جزو سه نفر اول نبودم.برای من این مسائل عادی شده.وگرنه ورزشکاران بقیه کشورها با شرایط خوبی که دارند از خدایشان است که جزو سه نفر اول شود.روحیه من داغون است.حالم اصلا خوش نیست. خیلی ها وقتی مرا می بینند می گویند چرا این قدر عصبی هستی؟تمرین می کنم اما حوصله ندارم.»




موضوع مطلب :

جمعه 92 شهریور 22 :: 12:2 صبح
<   1   2   3   4   5   >>   >   
لوگو
این وبلاگ علاوه بر پوشش کامل خبرهای احسان حدادی،خبرهای مربوط به پهلوانان حمید سوریان وصادق گودرزی را نیز به طورجزئی پوشش میدهد
آمار وبلاگ
  • بازدید امروز: 2
  • بازدید دیروز: 3
  • کل بازدیدها: 352511
امکانات جانبی



سلام دوست عزیز....به وبلاگ رسمی هواداران احسان حدادی خوش آمدید...برای مشاهده ی تمام بخش های وبلاگ حتما به آرشیو سایت مراجعه کنید...ما را از نظرات و انتقادات سازنده ی خود محروم نکنید...با تشکر
نام و نام خانوادگی      
آدرس ایمیل      
کلیه حقوق این وبلاگ برای وبلاگ رسمی هواداران احسان حدادی محفوظ است

Up Page
سایت سازسرویس وبلاگ دهیسینمایی هابیست تولزکد پرش به بالای صفحه وب