سفارش تبلیغ
صبا ویژن
وبلاگ رسمی هواداران احسان حدادی
ehsan haddadi ehsan haddadi ehsan haddadi ehsan haddadi
درباره وبلاگ


این وبلاگ علاوه بر پوشش کامل خبرهای احسان حدادی،خبرهای مربوط به پهلوانان حمید سوریان وصادق گودرزی را نیز به طورجزئی پوشش میدهد
معرفی سایت به دوستانتان
صفحات وبلاگ
نویسندگان
بنا به اطلاع از یک منبع موثق پیج احسان حدادی در ف.ی.س.ب.و.ک هک شده است. به همین دلیل ایشون پیج جدیدی ایجاد کردند و در کنار آن سعی در بازیابی پیج قبلی دارند. برای اطلاع از اخبار مربوط به ایشون میتونید فعلا به پیج جدید مراجعه کنید. 
 
حدادی



موضوع مطلب :

یکشنبه 92 تیر 23 :: 12:30 صبح

خبرنگار فارس پس از بازگشت حدادی از پاریس گقت‌وگویی را با وی انجام داده است که در ادامه مطلب می‌خوانید:

حدادی



ادامه مطلب ...


موضوع مطلب :

پنج شنبه 92 تیر 20 :: 1:11 صبح
حدادی
به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، قطار رقابت‌های لیگ جهانی دوومیدانی موسوم به "لیگ الماس" این بار در شهر پاریس توقف کرد و طی آن در رقابت‌های پرتاب دیسک، احسان حدادی با بهترین پرتاب 65 متر و 53 سانتی متر پس از رقیب آلمانی در جایگاه دوم ایستاد.

در رقابت‌های پرتاب دیسک لیگ الماس در پاریس، 9 پرتابگر برتر دنیا به مصاف هم رفتند که در پایان رابرت هارتینگ از آلمان با پرتاب 67 متر و 4 سانتی متر اول شد و احسان حدادی در مکان دوم ایستاد. همچنین در این مسابقه نفر سوم المپیک با رکورد 65 متر و 30 سانتی متر، سوم شد تا همان رده‌بندی که در بازی‌های المپیک لندن رقم خورده بود، این بار در پاریس اتفاق بیافتد.

احسان حدادی در این رقابت کارش را با پرتاب حدود 59 متر آغاز کرد، اما در پرتاب چهارم به بهترین رکوردش رسید و دو پرتاب پایانی‌اش نیز خطا شد. پرتاب‌های حدادی به شرح زیر است:

پرتاب اول: 59 متر و 92 سانتی

پرتاب دوم: 64 متر و 38 سانتی متر

پرتاب سوم: خطا

پرتاب چهارم: 65 متر و 53 سانتی متر

پرتاب پنجم: خطا

پرتاب ششم: خطا

با این نتیجه، جمع امتیازهای حدادی در لیگ الماس به عدد پنج رسید، اما همچنان در جایگاه چهارم گروه قرار دارد. در جدول 9 دوره اخیر رقابت‌های لیگ الماس هارتینگ با هشت امتیاز در مکان نخست قرار دارد. کانتر با هفت امتیاز دوم است. مالاخوفسکی با شش امتیاز در جایگاه سوم قرار گرفته و حدادی چهارم است.



موضوع مطلب :

یکشنبه 92 تیر 16 :: 5:15 عصر
حدادی
به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، مرحله ششم لیگ دوومیدانی الماس فردا در شهر پاریس فرانسه برگزار می‌شود و در ماده پرتاب دیسک احسان حدادی نایب قهرمان المپیک 2012 لندن به مصاف حریفان خود می‌رود.

حدادی که در حال حاضر با کسب 3 امتیاز در رده چهارم این لیگ قرار دارد پیش از این در 2 مرحله در شهرهای یوگن آمریکا و اسلو نروژ شرکت کرده است.

رابرت هارتینگ آلمانی، گرد کانتر استونیایی و کازاناس اسپانیایی اصلی ترین رقیبان حدادی در این مرحله محسوب می‌شوند. پیتر مالاخوفسکی لهستانی و نفر دوم لیگ الماس در این مرحله غایب است.

حدادی که در دوره گذشته قهرمانی آسیا مدال طلا را از آن خود کرده بود به دلیل بی توجهی مسئولان ورزشی، فعلاً قصد ندارد برای ایران مسابقه دهد و در بیستمین دوره این مسابقات که در حال حاضر در هند برگزار می‌شود، غایب است.



موضوع مطلب :

جمعه 92 تیر 14 :: 2:35 عصر

به نقل از سایت شخصی احسان حدادی، نایب قهرمان المپیک 2012 لندن باز هم افتخار دیگری آفرید‍. این بار وی با کسب مقام سوم در رقابت های World Challenge که در کشور چک و در شهر استراوا که  عصر دیروز برگزار گردید موفق به دریافت ورودی A مسابقات جهانی شد. وی با وجود شرایط نامساعد جوی و بارش شدید باران به رکورد 66.98 دست یافت. 

حال باید دید حدادی هنوز بر عدم شرکت در مسابقات جهانی با پیراهن ایران تأکید دارد یا نه؟

 

حدادی





موضوع مطلب :

پنج شنبه 92 تیر 6 :: 2:10 عصر

به گزارش ایسنا، احسان حدادی در حالی دیروز به ایران بازگشت که هنوز آزرده خاطر است و حتی تمایلی برای مصاحبه کردن نداشت، او می گوید که حرف هایش را زده و دیگر حرفی برای گفتن ندارد و اگر به ایران بازگشته تنها برای دیدن پدر و مادرش است اما قرار نیست در تصمیمی که چند وقت پیش گرفته تجدیدنظر کند. هر چند حدادی از مسوولان ورزش کشور گله مند است اما مردم کشورش را فراموش نکرده و به حضور حماسی مردم در انتخابات اشاره می کند و می گوید: من به مردم ایران و به آقای روحانی تبریک می‌گویم. امیدوارم که رییس جمهوری که آمده است برای همه مردم ایران خوب باشد.

متن کامل مصاحبه در ادامه مطلب

 

ادامه مطلب ...


موضوع مطلب :

دوشنبه 92 خرداد 27 :: 10:49 عصر

این مطلب ترکیبی از مطلب ویکی پدیا انگلیسی درباره لیگ الماس و سایت همین مسابقات می باشد که توسط خودم ترجمه شده است. امیدوارم خوشتون بیاد.

الماسجام الماس


لیگ الماس سامسونگ مسابقات سالانه دوومیدانی است که از سال 2010 با عنوان لیگ الماس IAAF   به جای لیگ طلایی IAAF   که از سال 1998 برگزار می‌شد، طراحی شده است. در حالی که لیگ طلایی برای افزایش مسابقات دوومیدانی پیشرفته اروپایی تشکیل شد، لیگ الماس بدنبال افزایش درخواست برای تجدیدنظر جهت برگزاری مسابقات دوومیدانی در سراسر جهان و رفتن به خارج از اروپا برای اولین بار ایجاد شد. علاوه بر اعضای اصلی لیگ طلایی و دیگر مجامع سنتی اروپایی، مجموعه دیگری شامل ایالات متحده، چین و قطر هم شامل میشود.

سیستم امتیازدهی: هر یک از سی و دو رشته (شانزده تا برای مردان و شانزده تا برای زنان) در طول فصل هفت مسابقه برگزار می کنند. در هر مسابقه به سه ورزشکار برتر امتیاز تعلق می گیرد و امتیاز مسابقه نهایی به ورزشکاران برتر به نسبت مسابقات قبل دو برابر است. نفر اول: 4 امتیاز( مسابقه نهایی 8 امتیاز)، نفر دوم: 2 امتیاز (مسابقه نهایی 4 امتیاز)، نفر سوم: 1 امتیاز (مسابقه نهایی 2 امتیاز).

 

حدادی 

برای مثال احسان حدادی که در دو مسابقه لیگ الماس امسال یک بار صاحب عنوان سوم و یک بار دوم شده است، در مجموع درلیگ الماس 2013 سه امتیاز دارد.

ورزشکاری که بالاترین امتیاز را در پایان فصل در هر رشته کسب کند، برنده الماس می شود. در صورت برابر بودن امتیازات میان چند ورزشکار، تعداد پیروزی در مسابقات محاسبه می گردد. اگر باز هم برابر بودند، ورزشکاری که در مسابقه نهایی ( در زوریخ یا بروکسل) نتیجه بهتری کسب کند، برنده نهایی محسوب می شود.   

 




موضوع مطلب : لیگ الماس، حدادی

دوشنبه 92 خرداد 27 :: 10:4 عصر

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، احسان حدادی که چند روز پیش در مسابقه‌های لیگ الماس نروژ حضور داشت و توانست با ثبت رکورد 64 متر و 12 سانتی متر عنوان نایب قهرمانی را به دست آورد، امروز به تهران بازگشت.

 

haddadi




موضوع مطلب :

یکشنبه 92 خرداد 26 :: 7:3 عصر
نایب قهرمان ایرانی پرتاب دیسک لندن در مرحله ششم لیگ الماس به مقام دوم دست یافت و باز هم به سهمیه A مسابقات جهانی نرسید.

ششمین مرحله از لیگ دوومیدانی الماس پنجشنبه شب در درحالی در شهر اسلو نروژ برگزار شد که احسان حدادی،ملی پوش ایرانی و نایب قهرمان پرتاب دیسک لندن نیز در این مرحله حضور داشت.

به گزارش فارس،حدادی در 6 پرتاب خود چهار بار دچار خطا شد و در پایان با رکورد 64 متر و 63 سانتی متر در مکان دوم ایستاد.

وی در پرتاب های دوم، سوم و چهارم خود مرتکب خطا شد و در بار پنجم رکورد 64 متر و 12 سانتی متر را ثبت کرد و پرتاب ششم او نیز با خطا همراه بود.

گرد کانتر استونیایی در این رقابت دیسک را 65 متر و 52 سانتی متر پرتاب کرد و در مکان نخست قرار گرفت. پیتر مالاخوفسکی لهستانی و نفر اول لیگ الماس در این مرحله پس از انجام 3 خطا از دور رقابت ها انصراف داد.

حدای در حالی در این مرحله با رکورد 64 متر و 63 سانتی متر دوم شد که وی در مرحله چهارم این لیگ که در آمریکا برگزار شد با پرتابی به طول 65 متر و 63 سانتی متر سوم شده بود و هیچ خطایی نداشت.

نایب قهرمان پرتاب دیسک المپیک لندن تا پایان مرحله ششم با کسب 3 امتیاز در مکان چهارم مسابقات قرار دارد.



موضوع مطلب :

شنبه 92 خرداد 25 :: 2:55 عصر

حدادی

فدراسیون دوومیدانی برترین های پرتاب دیسک در سال 91 را معرفی کرد که احسان حدادی در مسابقات «هال» آلمان با رکورد 68 متر و 20 سانتی متر در مکان نخست قرار گرفت.

به گزارش خبرگزاری فارس و به نقل از روابط عمومی فدراسیون دوومیدانی، در این رده بندی محمد صمیمی در مسابقات بین المللی در گروندو بلاروس با رکورد 64 متر و 77 سانتی متر در مکان دوم جای گرفت و محمود صمیمی در مسابقات قهرمانی باشگاه‌ها در مجموعه آفتاب انقلاب تهران با رکورد 64 متر و 36 سانتی متر در مکان سوم این رده بندی قرار گرفت.




موضوع مطلب :

دوشنبه 92 خرداد 20 :: 11:48 عصر
<   1   2   3   4   5   >>   >   
لوگو
این وبلاگ علاوه بر پوشش کامل خبرهای احسان حدادی،خبرهای مربوط به پهلوانان حمید سوریان وصادق گودرزی را نیز به طورجزئی پوشش میدهد
آمار وبلاگ
  • بازدید امروز: 1
  • بازدید دیروز: 3
  • کل بازدیدها: 352510
امکانات جانبی



سلام دوست عزیز....به وبلاگ رسمی هواداران احسان حدادی خوش آمدید...برای مشاهده ی تمام بخش های وبلاگ حتما به آرشیو سایت مراجعه کنید...ما را از نظرات و انتقادات سازنده ی خود محروم نکنید...با تشکر
نام و نام خانوادگی      
آدرس ایمیل      
کلیه حقوق این وبلاگ برای وبلاگ رسمی هواداران احسان حدادی محفوظ است

Up Page
سایت سازسرویس وبلاگ دهیسینمایی هابیست تولزکد پرش به بالای صفحه وب