سفارش تبلیغ
صبا ویژن
وبلاگ رسمی هواداران احسان حدادی
ehsan haddadi ehsan haddadi ehsan haddadi ehsan haddadi
درباره وبلاگ


این وبلاگ علاوه بر پوشش کامل خبرهای احسان حدادی،خبرهای مربوط به پهلوانان حمید سوریان وصادق گودرزی را نیز به طورجزئی پوشش میدهد
معرفی سایت به دوستانتان
صفحات وبلاگ
نویسندگان

احسان حدادی ، نایب قهرمان پرتاب دیسک المپیک لندن کار خود را به صورت آزمایشی با مربی آلمانی در ایالت فلوریدای آمریکا آغاز کرد.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، احسان حدادی، رکورددار پرتاب دیسک آسیا که اکنون مدتی است در ایالت متحده به سر می‌برد، اعلام کرد که تمریناتش را به صورت آزمایشی با ولفگانگ اشمیت مربی آلمانی در آمریکا آغاز کرده است.

حدادی اعلام کرد که تاکنون دو جلسه تمرینی با اشمیت داشته و قرار است سه هفته‌ دیگر نیز به صورت آزمایشی تمریناتشان را با یکدیگر ادامه دهند.

همچنین حدادی گفته در صورت موافقت دو طرف، پس از سه هفته‌ او به همراه مربی‌اش به ایران خواهند آمد تا مراحل عقد قرارداد این مربی جدید با فدراسیون دوومیدانی و کمیته ملی المپیک ایران طی شود.

همچنین حدادی اعلام کرده که پس از عقد این قرارداد آنها تمرینات‌شان را مجددا در آمریکا پیگیری خواهند کرد.

در این تمرینات امین نیک‌فر رکوردار پرتاب وزنه ایران نیز که مقیم آمریکا است او را همراهی می‌کند .

مربی پیشین احسان حدادی کیم بوخونسوف از روسیه بود که پس از بازی‌های المپیک لندن به دلیل کهولت سن همکاری‌اش را با حدادی قطع کرد.




موضوع مطلب : اخباراحسان حدادی

چهارشنبه 91 آبان 10 :: 4:15 عصر



بنا بر آنچه رییس فدراسیون دوومیدانی اعلام کرده احتمال دارد ولفگانگ اشمیت مربی آتی احسان حدادی باشد و نایب قهرمان المپیک برای تمرین کردن در آمریکا ماندگار شود.


افشین داوری رییس فدراسیون دوومیدانی اعلام کرده که احسان حدادی در آمریکا با ولفگانگ اشمیت آلمانی مذاکراتی را انجام داده و امیدوار است که او بتواند مربی‌گری حدادی را بر عهده بگیرد اما این مسئله گویا شرط و شروطی دارد.


ولفگانگ اشمیت که در سال 1954 در برلین به دنیا آمده در بازی‌های 1976 مونترال به مدال نقره المپیک دست یافت. او همچنین یک بار قهرمان دانشجویان جهان و یک بار نیز قهرمان اروپا شد که همه آن‌ها به دهه 70 میلادی بازمی‌گردد.


اشمیت اکنون سال‌هاست که در آمریکا زندگی می‌کند و گویا در این کشور کار مربی‌گری را هم بر عهده دارد. برای همین ظاهرا حدادی برای ادامه کارش با او مذاکره کرده است اما یکی از مهم ترین مسائل مطرح شده برای همکاری اشمیت با حدادی، حضور حدادی در آمریکا است.


اگر این شرط گذاشته شود و فدراسیون دوومیدانی نیز با آن موافقت کند، از این پس باید کمتر احسان حدادی را در ایران دید و او شاید بیشتر زندگی‌اش را در آمریکا ادامه دهد.


هنوز نه احسان حدادی و نه فدراسیون دوومیدانی از چند و چون ماجرا خبر موثقی نداده‌اند اما بنا بر اعلام منابع آگاه احتمالا قرار است این اتفاق روی دهد.

دیر گذاشتم ولی بالا خره گذاشتم!نیمه ی پر لیوانو ببینین!!!!!




موضوع مطلب : اخباراحسان حدادی

ملی پوش دو و میدانی کار باشگاه پرسپولیس برای حضور در فستیوال و کلاس معتبر راهی آمریکا شد.
سایت پرسپولیس نوشت: احسان حدادی که تا پایان خرداد ماه سال 92 تحت قرارداد با باشگاه پرسپولیس است، دوشنبه شب پس از عزیمت به دبی عازم آمریکا شد تا در دو فستیوال و کلاس معتبر جهانی شرکت کند. حدادی در کلاس‌هایی که با حضور مربیان و پرتابگران نامدار جهان به منظور بررسی تاکتیک‌های پرتاب دیسک برگزار می شود، شرکت خواهد کرد.

نایب قهرمان المپیک لندن در سفر 10 روزه‌اش به آمریکا با چند مربی صاحب‌نام تمرین خواهد کرد و در نهایت با انتخاب یکی از مربیان، با او قرارداد خواهد بست.

گفتنی است؛ احتمال دارد در این مدت مسابقاتی هم با حضور پرتابگران مطرح دنیا برگزار شود.

نایب قهرمان پرتاب دیسک بازی‌های المپیک 2012 لندن با بیان اینکه حضورش در فستیوال آمریکا قطعی است، گفت: هدفم از حضور در فستیوال کالیفرنیا آمریکا پیدا کردن یک مربی خوب است.


احسان حدادی در خصوص سفرش به آمریکا برای حضور در فستیوال پرتاب‌ها تصریح کرد: حضورم در این فستیوال قطعی شده و سه‌شنبه هفته جاری برای شرکت در این مراسم راهی کالیفرنیا آمریکا می‌شوم. اکثر مربیان خوب دنیا در این برنامه حضور خواهند داشت و در آنجا تکنیک‌های ورزشکاران پرتاب دیسک را آنالیز خواهند کرد. ضمن اینکه احتمالا مسابقه‌ای هم در کنار فستیوال کالیفرنیا برگزار می‎‌شود.

“هدفم از حضور در این فستیوال پیدا کردن یک مربی خوب است”، وی با بیان این جمله افزود: همیشه پس از بازی‌های المپیک، مربیان ورزشکاران تغییر می‌کنند. هر پرتابگری که بخواهد مربی‌اش را عوض کند، در این برنامه حضور پیدا کرده و با یک مربی جدید وارد مذاکره می‌شود. پرتابگر و مربی در صورت توافق با هم، حدود یک هفته در آنجا تمرین می‌کنند و وقتی که دیدند، می‌توانند با هم کار کنند، همانجا توافقات نهایی را انجام می‌دهند.

وی با بیان اینکه اگر نیاز باشد مسابقات برگزار می‌شود، تاکید کرد: در حال حاضر تمامی ورزشکاران دوومیدانی‌کار در افت بدنی قرار دارند. هدف از برگزاری مسابقه، ارزیابی تکنیک ورزشکاران است که این امر هم در صورت لزوم محقق می‌شود.

حدادی در پاسخ به این سوال که “آیا در حال حاضر مربی خاصی را مدنظر دارد؟”، گفت: دو مربی از بلاروس و اسلوونی با ارسال ایمیل‌هایی خواستار همکاری با من بودند اما در فستیوال آمریکا با یک مربی خوب یک هفته تا 10 روز تمرین می‌کنم. هدفم از این کار پیدا کردن یک مربی در حد قابل قبول است.

به گزارش خبرنگار مهر، فستیوال بزرگ پرتاب‌ها از 15 تا 19 مهر در کالیفرنیای آمریکا برگزار می‌شود که در آن پرتاب‌گران مطرح جهان حضور خواهند داشت.




موضوع مطلب : اخباراحسان حدادی

چهارشنبه 91 مهر 12 :: 2:9 عصر

احسان حدادی که پس از رسیدن به مدال نقره المپیک لندن ه ستاره‌ای پرفروغ تبدیل شد، در آخرین رده بندی‌های بین‌المللی نزول کرده تا در فصل بدنسازی حواسش را بیشتر معطوف به آماده سازی‌اش کند.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، احسان حدادی ـ بهترین پرتابگر دیسک آسیا که اکنون یکی از بهترین‌های دنیا محسوب می‌شود، پس از نشان ارزشمندی که در المپیک به دست آورد، به یکی از ستاره‌های ورزشی ایران تبدیل شد،‌ اما آنچه که پس از المپیک برای این قهرمان بزرگ رخ داد، باعث شده تا در رده بندی بین‌المللی نزول داشته باشد.

احسان حدادی که پیش از المپیک نفر سوم دوومیدانی آسیا محسوب می‌شد، پس از عملکرد ضعیف در چند رقابت اخیر، اکنون با 1327 امتیاز در مکان پنجم آسیا قرار دارد

در این رده بندی ژیانگ لیو ـ قهرمان جهان و المپیک و دارنده تعداد زیادی مدال‌های نقره و برنز جهان با 1382 امتیاز اکنون نفر برتر دوومیدانیی کاران آسیا است. او در رشته 110 متر با مانع نیز سومین ورزشکار برتر دنیا است.

لیو در میان دوومیدانی کاران دنیا در تمام رشته‌ها نیز در مکان بیستم است

ژان وانگ ـ نفر سوم پیاده روی المپیک با 1355 امتیاز در مکان دوم آسیا قرار دارد. او رکورددار آسیا است و در ماده پیاده روی در رده دوم جهان قرار دارد. او همچنین در بین ورزشکاران مواد مختلف دنیا در مکان چهل و پنجم است

موتاز عیسی ابرایشم احمد از قطر نفر چهارم رنکینگ پرش ارتفاع دنیا است. او در بازی‌های المپیک به مدال برنز رسید و با 1332 امتیاز در مکان سوم آسیا و 68 دنیا در بین تمام رشته‌ها قرار دارد.

نفر چهارم آسیا نیز چن دینگ از چین است. او که در لندن به مدال طلای پیاده روی رسید با 1328 امتیاز در مکان هفتاد و هفتمین دوومیدانی کار برتر دنیا قرار دارد.

احسان حدادی نایب قهرمان المپیک لندن در پرتاب دیسک نیز با 1327 امتیاز در مکان پنجم آسیا و هشتاد و دوم جهان قرار دارد. او در ماده پرتاب دیسک نیز پس از هارتینگ و کانتر در مکان سوم دنیا است. او پیش از این دوم بود، ولی عملکرد خوب کانتر پس از المپیک باعث شد جای او را بگیرد.

با توجه به این که فصل مسابقه‌های حدادی به پایان رسیده است او باید به زودی از شرایط موجود خارج و فصل بدنسازی‌اش را آغاز کند. به هر حال او به خوبی می‌داند که نایب قهرمانی المپیک سقف آرزوهایش نیست و باید دوباره تمرین کند و خودش را برای رقابت‌های جهانی سال آینده آماده کند

حدادی باید سال آینده مدال برنز سال 2011 و مدال نقره سال 2012 را به مدال طلا تبدیل کند و این مساله تنها با تلاش بی‌وقفه به ثمر خواهد نشست.




موضوع مطلب : اخباراحسان حدادی

چهارشنبه 91 مهر 12 :: 2:5 عصر

سلام دوستای عزیزم واقعا شرمنده که این مدت نبودم....ی سفر ناگهانی پیش اومد که نشد بگم و اونجا هم اینترنت نداشتم.....بگذریم... مرسی از همه ی دوستای گلی که تو این هفته مارو تنها نذاشتن



احسان حدادی در استونی سوم شد
 

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، رقابتهای بین المللی ارگو در کشور استونی بار دیگر با حضور برخی از قهرمانان برتر دنیا برگزار شد و طی آن احسان حدادی به عنوان سومی دست یافت.


حدادی که بنابر رسوم سالهای گذشته آخرین رقابتش را مسابقه های بین المللی ارگوی استونی قرار داده بود، با لباس سرخ رنگ پرسپولیس در این مسابقه حاضر شد و با رکورد 61 متر 58 سانتی متر در مکان سوم ایستاد

در این رقابت که چهارده پرتابگر حضور داشتند، حدادی رکورد چندان مطلوبی نداشت، اما در میان شرکت کنندگان در مکان سوم قرار گرفت.
در پایان رقابتهای ارگو، گرد کانتر که در خانه خود میزبان سایرین بود، با رکورد 64 متر و 62 سانتی متر قهرمان شد و اریک کادی با رکورد 63 متر و 79 سانتی متر در مکان دوم ایستاد

رقابتهای بین المللی ارگو همیشه در دو بخش انفرادی و تیمی برگزار می شود. حدادی در بخش انفرادی سوم شود، اما او در کنار بن هاردین در استرالیا تیم جهان را تشکیل داده بود که تیم آنها در این رقابت در مکان چهارم قرار گفت! در بخش تیمی دو پرتاب برتر هر ورزشکار را با هم جمع کرده و رده تیمی آنها را مشخص می کنند. در این مسابقه پرتابگر استرالیایی با رکورد 59 متر و 32 سانتی متر نهم شده بود

به احتمال فراوان احسان حدادی که فصل موفقیت آمیزی را پشت سر گذاشته بود، در فصل جاری در رقابت دیگری شرکت نکند و بزودی وارد فصل بدنسازی خواهد شد.




موضوع مطلب : اخباراحسان حدادی

سه شنبه 91 شهریور 28 :: 3:23 عصر

نایب قهرمان پرتاب دیسک المپیک 2012 در مرحله آخر از لیگ دو و میدانی در پرتاب دیسک با پیراهن پرسپولیس به مقام قهرمانی رسید.

مرحله پایانی لیگ دو و میدانی عصر امروز (پنجشنبه) در ورزشگاه آفتاب برگزار و احسان حدادی با نام پرسپولیس و در حضور محمد رویانیان، مسئولان باشگاه و همچنین حضور پر شور هواداران پرسپولیس، با پرتاب 62/82 به مقام قهرمانی دست یافت.

نایب قهرمان المپیک لندن اولین قهرمانی خود را با پیراهن پرسپولیس کسب کرد. حدادی با شش پرتاب به ترتیب؛ 60/89، 61/62، 62/28، 62/77، 61/79 و 62/82 و با اختلاف نسبت به حریفان، به قهرمانی رسید.

(مگه پرسپولیسیا اینجوری قهرمان بشن!!!! به فوتبالشون که امیدی نیس!)




موضوع مطلب : اخباراحسان حدادی

جمعه 91 شهریور 17 :: 11:41 صبح

بدینوسیله از تمامی ورزش دوستان و علاقه مندان به ورزش جذاب و دیدنی دوومیدانی دعوت می شود از فینال قهرمانی باشگاه های کشور که در تاریخ شانزدهم و هفدهم شهریور در مجموعه ورزشی آفتاب انقلاب برگزار می شود دیدن فرمایید.

ضمنا نائب
قهرمان المپیک ، احسان حدادی در این مسابقات به میدان می رود.

عده ای از هنرمندان سینما و تلویزیون و بازیکنان لیگ برتر فوتبال و فوتبالیستان تیم ملی مهمانان ویژه دیدار از این مسابقات نیز می باشند.

 
برنامه بازیها

منبع:فیس احسان حدادی

 




موضوع مطلب : اخباراحسان حدادی, مطالب متفرقه, متفرقه از احسان حدادی

دوشنبه 91 شهریور 13 :: 7:20 عصر

دارنده مدال نقره رقابت های پرتاب دیسک المپیک 2012 در مسابقات لیگ الماس که در سوئیس برگزار شد در جایگاه هفتم قرار گرفت و به رده دوم جدول رده بندی سقوط کرد.

به گزارش وبلاگ رسمی هواداران احسان حدادی و نبه نقل از مهر،  احسان حدادی در رقابت های پرتاب دیسک لیگ الماس که عصر امروز پنجشنبه در لوزان سوئیس برگزار شد با عملکردی ضعیف و ثبت رکورد 62 متر و 67 سانتی در پرتاب دوم خود در جایگاه هفتم این مرحله از لیگ قرار گرفت.

در این رقابت "گرد کانتر" از استونی دارنده مدال برنز بازی های المپیک 2012 با رکورد 65 متر و 79 سانتی متر به عنوان نخست دست پیدا کرد. "لورنس اوکویه" با پرتاب 65 متر و 27 سانتی متر دوم و "فرانک کاسانس" از اسپانیا با رکورد 65 متر و 24 سانتی متر سوم شد

در این رقابت 10 پرتابگر شرکت کرده بودند. حدادی با این نتیجه صدر جدول را به کانتر واگذار کرد و در جایگاه دوم قرار گرفت. تا پایان رقابت های لیگ الماس سه مرحله باقی مانده است که مرحله بعدی این لیگ در بیرمنگام انگلستان برگزارمی شود.




موضوع مطلب : اخباراحسان حدادی

شنبه 91 شهریور 4 :: 1:13 عصر

نایب قهرمان پرتاب دیسک بازی های المپیک 2012 لندن، امروز (چهارشنبه) برای شرکت در مرحله دیگری از لیگ الماس (دیاموند لیگ) عازم شهر لوزان سوییس شد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون دوومیدانی، "احسان حدادی" در حالی عازم مسابقات دیاموند لیگ در سوییس شد که چهار مرحله از این رقابت ‌ها به پایان رسیده است.

وی با شش امتیاز در صدر جدول گروه خود قرار دارد و سه مرحله دیگر نیز از این مسابقات در پیش است.
احسان حدادی اگر بتواند در مجموع این سه مرحله، شش امتیاز دیگر بگیرد به عنوان قهرمانی این مسابقات دست می یابد. افتخاری که تاکنون نصیب دوومیدانی ایران در هیچ ماده ای نشده است.

وی در گفت و گو با ایرنا ابراز امیدواری کرد، بتواند در این مرحله با دست پر به کشور باز گردد.
حدادی گفت: خودم فکر می‌ کنم شانس زیادی برای قهرمانی دارم و امیدوارم بتوانم به این موفقیت دست پیدا کنم.

نایب قهرمان بازی های المپیک 2012 لندن و نفر سوم مسابقات دوومیدانی قهرمانی جهان در سال 2011 تصریح کرد: پس از بازگشت از المپیک به دلیل مشغله های بوجود آمده فرصت چندانی برای تمرین نداشتم اما گمان می کنم بتوانم نتیجه خوبی در سوییس بگیرم.

وی در خصوص ادامه کار مربی خود "کیم بوخانسف" 82 ساله اهل کشور روسیه نیز گفت: کیم بزودی به روسیه می رود و از این پس دیگر در ایران هدایت من را برعهده نخواهد داشت.
حدادی گفت: برای رفع مشکلات و نواقص خود از این به بعد هر از چند گاهی به روسیه خواهم رفت تا کیم عملکرد مرا مورد بررسی قرار دهد.




موضوع مطلب : اخباراحسان حدادی

پنج شنبه 91 شهریور 2 :: 11:0 عصر

به گزارش روابط عمومی فدراسیون دوومیدانی، مراسم تجلیل از احسان حدادی، نایب قهرمان پرتاب دیسک المپیک 2012 لندن شب گذشته در رستوران لوکس طلایی تهران برگزار شد.

در این مراسم که به میزبانی فدراسیون دوومیدانی برگزار شد جمعی از پیشکسوتان دوومیدانی، مسئولان فدراسیون، چند تن از ورزشکاران سایر رشته‌ها، کارگردان سینما، خانواده وی و اصحاب رسانه حضور داشتند.

در ابتدای مراسم افشین داوری ضمن خوش‌آمدگویی به مهمانان به تجلیل از حدادی پرداخت و مدال او را حاصل 10 سال تلاش عنوان کرد.
پس از او احسان حدادی پشت میکروفون رفت و سخنان کوتاهی را برای حاضرین انجام داد.

این مراسم با حاشیه‌هایی هم همراه بود که در زیر می‌خوانید:

* قرار بود این مراسم از ساعت 20 شروع شود اما با یک ساعت تاخیر و از ساعت 21 آغاز شد.

*احسان حدادی در بدو ورود به خوش و بش با مهمانان پرداخت.

*داریوش فرهنگ، کارگردان و بازیگر سینما هم از ابتدا در مراسم حضور داشت.
* حسین توکلی، قهرمان سابق وزنه‌برداری المپیک به همراه محمدرضا رودکی، قهرمان جودو که به دلیل مصدومیت المپیک لندن را از دست داده بود، از مهمانان ویژه این مراسم بودند.

*افشین داوری، رییس فدراسیون دوومیدانی در این مراسم مبلغ 50 میلیون را به عنوان پاداش مدال نقره المپیک به احسان حدادی اهدا کرد.

*در پایان مراسم نیز بازار عکس یادگاری با نایب قهرمان المپیک پررونق بود.
این مراسم ساعت 22:30 به پایان رسید.




موضوع مطلب :

چهارشنبه 91 شهریور 1 :: 11:0 عصر
1   2   >   
لوگو
این وبلاگ علاوه بر پوشش کامل خبرهای احسان حدادی،خبرهای مربوط به پهلوانان حمید سوریان وصادق گودرزی را نیز به طورجزئی پوشش میدهد
آمار وبلاگ
  • بازدید امروز: 1
  • بازدید دیروز: 13
  • کل بازدیدها: 352829
امکانات جانبی



سلام دوست عزیز....به وبلاگ رسمی هواداران احسان حدادی خوش آمدید...برای مشاهده ی تمام بخش های وبلاگ حتما به آرشیو سایت مراجعه کنید...ما را از نظرات و انتقادات سازنده ی خود محروم نکنید...با تشکر
نام و نام خانوادگی      
آدرس ایمیل      
کلیه حقوق این وبلاگ برای وبلاگ رسمی هواداران احسان حدادی محفوظ است

Up Page
سایت سازسرویس وبلاگ دهیسینمایی هابیست تولزکد پرش به بالای صفحه وب