سفارش تبلیغ
صبا ویژن
وبلاگ رسمی هواداران احسان حدادی
ehsan haddadi ehsan haddadi ehsan haddadi ehsan haddadi
درباره وبلاگ


این وبلاگ علاوه بر پوشش کامل خبرهای احسان حدادی،خبرهای مربوط به پهلوانان حمید سوریان وصادق گودرزی را نیز به طورجزئی پوشش میدهد
معرفی سایت به دوستانتان
صفحات وبلاگ
نویسندگان

سوریان همانگونه که خود بارها اعلام کرده، برای رسیدن به این قله ورزش، سالیان درازی را طی کرده بود و پس از آن با اصرار برخی دوستان و نزدیکان قصد ورود به عرصه مدیریت کلان شهری را داشت. عرصه ای که گویا چندان مورد استقبال علاقه مندان و مردم کوچه و بازار قرار نگرفت و مردم طی دیدارهای حضوری کماکان از سوریان درخواست داشتند در عرصه کشتی برای کشور عزیزمان افتخار آفرینی کند به همین دلیل بنا به خواست مردم  تصمیم گرفت به جای خدمت در شورای شهر، همچنان  با دوبنده خود برای نام وطنش در میانه تشک کشتی بجنگد. کاری که گویا هم خودش بیشتر دوست دارد و هم از این طریق بهتر می تواند دل ملت ایران را شاد کند.

حمید سوریان پس از این تصمیم در گفت و گوی اختصاصی با روابط عمومی کمیته ملی المپیک اظهار کرد: «من در ابتدا از اعضای محترم هیات اجرایی انتخابات شورای اسلامی شهر تهران تشکر می کنم که به من اعتماد کردند و مرا برای حضور در عرصه انتخابات تائید کردند. من فکر می کنم این مسئله بسیار ارزشمند است. به هر حال هر فردی که می تواند به شهر و کشورش خدمت کند باید خود را در معرض انتخاب مردم قرار دهد. من هم در ابتدا طی مشورت با برخی دوستان و نزدیکان به این نتیجه رسیده بودم که می توانم در عرصه جدیدی به شهر و همشهریانم خدمت کنم. با این وجود پس از ثبت نام و انتشار خبر آن، واکنشهای مردم برایم بسیار جالب و درس آموز بود.»

وی ادامه داد: «من در ابتدا احساس می کردم حضورم در این عرصه نیز باعث خرسندی مردم خواهد بود، اما وقتی در کوچه و خیابان با مردم مواجه می شدم و یا اینکه با برخی دوستان وکارشناسان گفت و گو می کردم، بیشتر آنها بر این موضوع تاکید می کردند که من همچنان باید راه قهرمانی را ادامه بدهم و مردم با حضورم در عرصه قهرمانی خوشحال تر خواهند بود. من هم بخوبی می دانم که همچنان می توانم در عرصه کشتی افتخارآفرین باشم. البته همه می دانند حضور طولانی مدت در رشته سختی مانند کشتی آن هم در اوزان پائین بسیار مشکل است، اما حال که با این تصمیم مردم خوشحال می شوند، چرا این کار را نکنم من هر چه دارم از لطف خدا و دعای خیر مردم است.»

قهرمان المپیک لندن در پایان یادآور شد: با شناخت و ارزیابی که از مردم عزیز شهرم دارم، شک ندارم با حضور در انتخابات نیز می توانستم رای اعتماد آنها را بدست آورم. این مسئله چندان دور از دسترس نبود، ولی می خواستم به صورت واقعی به مردم تهران و کل ایران بگویم که تشویقهای آنها انگیزه ای شد تا با انرژی مجدد به عرصه رقابتهای کشتی بازگردم. امیدوارم همگان به این تصمیم احترام بگذارند و مایه آبرو و خوشحالی مردم شده باشم. من از همین طریق از همه همشهریانم و از همه علاقه مندان به کشتی و ورزش می خواهم من را دعا کنند تا بار دیگر بتوانم برای آنها افتخار آفرین باشم.ضمنا امیدوارم زمینه ای فراهم شود تا ورزش به دست ورزشی ها سپرده شود.»




موضوع مطلب :

یکشنبه 92 خرداد 19 :: 11:46 صبح



مسابقات لیگ الماس پنجشنبه 23 خرداد در شهر اسلو نروژ برگزار خواهد شد که نایب قهرمان ایرانی المپیک لندن در پرتاب دیسک با حریفان خود رقابت خواهد کرد.


 

به نقل از روابط عمومی فدراسیون دوومیدانی، احسان حدادی که در مرحله چهارم لیگ الماس در یوگن آمریکا با پرتاب 65 متر و 63 سانتیمتر در مکان سوم این رقابت ها قرار گرفت، در مرحله ششم این رقابت‌ها در اسلو نروژ به مصاف حریفان خود می‌رود.

بر اساس اسامی ثبت نام شده در سایت مسابقات رابرت هارتینگ آلمانی، قهرمان المپیک لندن و مرحله چهارم در این مرحله غایب است.

حدادی در حال حاضر با کسب یک امتیاز در مکان چهارم رده بندی قرار دارد.

رابرت هارتینگ آلمانی قهرمان المپیک 2012 لندن در مرحله چهارم با ثبت رکورد 69 مترو 75 سانتیمتر اول شد. پیتر مالاچوفسکی از لهستان که چهارمین نفر برتر جهان محسوب می شود در مسابقات یوگن با رکورد 68 متر و 19 سانتیمتر در مکان دوم قرار گرفت.

 





موضوع مطلب :

شنبه 92 خرداد 18 :: 10:5 عصر

سوریان

به گزارش خبرنگار سروش نیوز حمید سوریان، نابغه کشتی ایران و دارنده 5 مدال طلای کشتی فرنگی در مسابقات جهانی و یک طلای المپیک 2012 لندن که در انتخابات شورای اسلامی شهر تهران ثبت نام و تأیید صلاحیت شده بود از این انتخابات انصراف داد. 

طبق شنیده ها سوریان اظهار داشت که دلیل انصرافش این است که احساس تکلیف بیشتری دارد که روی تشک کشتی بگیرد و برای ایران افتخارآفرینی های دوباره بیافریند.

آفرین به این تصمیم شجاعانه

 




موضوع مطلب :

پنج شنبه 92 خرداد 16 :: 10:2 عصر

حدادی + لیگ الماس

احسان حدادی در لیگ الماس آمریکا با هفت سانتی متر اختلاف، به رکورد ورودی A مسابقات جهانی نرسید و سوم شد.

احسان حدادی نایب قهرمان پرتاب دیسک المپیک لندن امسال در دومین مسابقه خود در لیگ الماس که در یوگن امریکا برگزار می شد، شرکت کرد و با ثبت رکورد 65 متر و63 سانتی متر سوم شد تا تنها با 7 سانتی متر اختلاف از کسب ورودی A مسابقات جهانی بازبماند. او چندی پیش با رکورد 64 متر و 2 سانتی متر خود در مسابقات ویرجینیا ورودی B مسابقات جهانی را کسب کرده بود.

به گزارش ایسنا ، همچنین در لیگ الماس آمریکا، رابرت هارتینگ آلمانی قهرمان المپیک لندن با ثبت رکورد 69 متر و 75 سانتی متر اول شد و پیتر مالاخوفسکی از لهستان که رنکینگ چهار جهان را دارد ، با رکورد 68 متر و 19 سانتی متر دوم شد.

احسان حدادی در سال 2008 رکورد 69 متر و 32 سانتی متر را به ثبت رسانده بود و با این رکورد در حال حاضر عنوان چهارمی رنکینگ لیگ الماس را به خود اختصاص داده است. او سال گذشته در قطر، با رکورد 66 متر و 32 سانتی متر در این مسابقات دوم شده بود.





موضوع مطلب :

یکشنبه 92 خرداد 12 :: 12:27 عصر

حدادی

احسان حدادی در لیگ الماس مسابقه می‌دهد. مسابقه‌های لیگ الماس اول جولای در شهر یوگن آمریکا برگزار خواهد شد که احسان حدادی در پرتاب دیسک با حریفان خود رقابت خواهد کرد.

به گزارش ایسنا،در این ماده رابرت هارتینگ آلمانی، قهرمان المپیک 2012 لندن، گرد کانتر استونیایی، نفر سوم این ماده در المپیک و پیتر مالاخوفسکی لهستانی که چهارمین نفر برتر جهان محسوب می‌شود از جمله حریفان حدادی دارنده مدال نقره المپیک لندن هستند.

همچنین کازاناس از اسپانیا، مارتین وریگ از آلمان و لانس بورکس از آمریکا دیگر ورزشکاران شرکت کننده در پرتاب دیسک این مسابقه‌ها محسوب می‌شوند.

احسان حدادی اگر بتواند رکورد 66 متر را در این رقابت‌ها ثبت کند رکورد ورودی مسابقه‌های جهانی را به دست خواهد آورد. این در حالی است که او چندی پیش در مسابقه‌های اول فصل خود رکورد 64 متر و یک سانتی‌متر را ثبت کرده بود.

حدادی احتمالا با پیراهن پرسپولیس در این مسابقه‌ها حاضر خواهد شد.



موضوع مطلب :

جمعه 92 خرداد 10 :: 10:51 صبح

ایسنا - افشین داوری اظهار کرد: شورای برون‌مرزی برای یک ماه با حضور حدادی در آمریکا موافقت کرده بود که در ابتدا هم ماهیانه 3 هزار دلار برای او فرستادیم. حالا هم شورای برون مرزی حضور حدادی در آمریکا را مشروط اعلام کرده است، به طوری که اگر او در مسابقه‌های ملی شرکت کند، هزینه‌های حضورش پرداخت خواهد شد.

وی درباره تماسی که افشارزاده، دبیر کمیته ملی المپیک با حدادی داشته است هم گفت: افشارزاده صحبت‌هایی را با حدادی داشته تا شرایط این ملی‌پوش بهتر شود. البته من از جزئیات این صحبت‌ها باخبر نیستم اما می‌دانم که حرف‌های حدادی صددرصد احساسی بوده است. آن طور که می‌دانم حتی پدر حدادی هم با او صحبت هایی داشته است. من هم از مسئولان می‌خواهم که با نگاه ویژه‌ای به این موضوع بنگرند. بالاخره او کار بزرگی انجام داده و یکی از بهترین ورزشکاران ماست.

به گزارش ایسنا، حدود یک هفته پیش گلایه هایی که نایب قهرمان پرتاب دیسک جهان از وضعیت خود در آمریکا مطرح کرد، برای ورزش ایران شوک برانگیز بود. هر چند مسوولان فدراسیون گفتند که این حرف ها با نیت قلبی حدادی فاصله دارد و تاکید کردند تلاش فدراسیون این است تا برای دوومیدانی‌کاران اسپانسر و پشتیبان پیدا کنند.

بهرام افشارزاده، دبیر کمیته ملی المپیک حدادی را یکی از اسوه‌های ورزش دنیا نامید که باید از او نگه داری کرد. او گفت: " تماسی با حدادی داشتم و از او خواهش کردم که کارش را بکند و این حرف‌ها را نزند. قهرمان المپیک جایگاه بالایی دارد. ما قول داده‌ایم که مشکلاتش را حل کنیم و مطمئن باشید که به قولمان عمل می‌کنیم چرا که او اسوه ورزش ایران و دنیاست و ما موظفیم از حدادی نگهداری و مراقبت کنیم." 




موضوع مطلب :

پنج شنبه 92 خرداد 9 :: 7:25 صبح

 

حدادی

دارنده مدال نقره پرتاب دیسک المپیک لندن که در اولین مسابقه خود در فصل جدید رکورد 64 متر و یک سانتی متر در دانشگاه U.V.A ویرجینیای آمریکا به ثبت رساند، می گوید که دیگر برای ایران مسابقه نخواهد داد.


احسان حدادی در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: از نتیجه ای که در مسابقات آغاز فصل گرفتم راضی هستم چون در شرایط سخت یعنی بدون مربی و بدون آن که کسی از من سراغی بگیرد به این رکورد رسیدم. من دیگر با کسانی که خیلی راحت ورزشکار را بعد از مدال رها می کنند کاری ندارم. یک ورزشکار آزاد هستم و دیگر آزاد در مسابقات شرکت می کنم.

وی در پاسخ به این که آیا فدراسیون دوومیدانی در این مدت تماسی با شما داشته است؟ گفت: دو هفته پیش با آقای داوری صحبت کردم و گفتم که با این شرایط نمی توانم برای شما مسابقه بدهم . ایشان هم مثل همیشه گفتند که انشاءلله درست می شود. من نمی دانم اگر این انشاءلله نبود چکار می کردند؟ واقعا دلیلی ندارد که من بخواهم برای ایران در مسابقات شرکت کنم چون دین خود را به کشورم و مردم ادا کرده ام و فکر می کنم می توانم جایی بروم که قدرم را بدانند وحداقل امکانات اولیه که می خواهم را برایم فراهم کنند.

حدادی افزود: زمانی که به آمریکا آمدم هم مربی و هم ماساژور پیدا کردم و به فدراسیون و کمیته ملی المپیک اطلاع دادم. مبالغ آن ها را هم گفتم اما متاسفانه از آنجایی که همه به دنبال مسائل دیگری هستند هیچ کس پیگیر کار من نبود . با این شرایط دیگر برای خودم ورزش می کنم. همیشه برای خودم ورزش کرده ام و فکر می کنم که دینم را به کشور و مردم ادا کرده ام وحتی از آن چیزی که باید، بیشتر ادا کرده ام. کاری کردم که در تاریخ دوومیدانی تا کنون کسی انجام نداده بود. به قول خود مسوولان عزیز، مثلث را تبدیل به مربع کردم اما انگار اگر همان مثلت می ماند، امکانات ما بهتر بود. مربع که شد امکانات را از ما گرفتند!

دارنده مدال نقره پرتاب دیسک المپیک درباره این که آیا دیگر نمی خواهد به ایران بازگردد ؟ اظهار کرد: ایران می آیم چون ایران کشورم است و اینجا به دنیا آمده ام اما دیگر تا زمانی که این شرایط باشد برای ایران مسابقه نمی دهم. فعلا در مسابقات دایموند لیگ که مسابقات انفرادی است شرکت می کنم. فعلا برنامه خاصی ندارم و خودم به تنهایی تمرین می کنم. چند مسابقه در آمریکا دارم و پس از آن به اروپا می روم. بعد از آن به ایران بازمی گردم و برای تمریناتم دوباره به آمریکا بازخواهم گشت.

وی ادامه داد: گفته ام تا زمانی که حرف هایی که زده اند را عملی نکنند و امکانات را در اختیارم نگذارند هیچ وقت برای ایران مسابقه نمی دهم و از کسی نمی ترسم. خیلی از دوستان برایم پیغام می گذارند که "وطن فروشی کرده ای" . اما فکر می کنم که این اسمش وطن فروشی نیست. مردم ایران خودشان عاقلند و می دانند. خدا و پیغمبر هم گفته است که هر جا می دانید می توانید پیشرفت کنید آنجا بروید. من هم برای آینده ورزشی خودم باید کاری کنم. نمی خواهم که همین جا تمام شوم و مطمئن هستم اگر قرار باشد با این شرایط بمانم دوستان می خواهند من را هم تمام کنند، مثل بسیاری ها که تمامشان کردند. ما آدم های بزرگی داشتیم که متاسفانه تمام شدند.

حدادی ادامه داد: من افکارم به شکلی است که دوست دارم با تلاش خود نقره المپیک را تبدیل به طلا و طلا را تبدیل به رکورد جهان کنم و این توانایی را در خودم می بینم. اما زمانی که هچ امکاناتی به من نمی دهند و حداقل ها را برایم فراهم نمی کنند دلیلی ندارد که حرفی بزنم یا از کسی انتقادی بکنم. من می روم جایی که قدرم را بدانند و امکانات برایم فراهم کنند. شاید رفتنم برای بسیاری از مسوولان اهمیتی نداشته باشد و بگویند که این هم رفت مشکلی نیست اما من برای دل خودم می خواهم بروم تا بهترین باشم . فکر نمی کنم حد من این مدال نقره باشد. 

واقعا چرا باید با سرمایه های کشور اینطور رفتار کرد؟

 




موضوع مطلب :

دوشنبه 92 اردیبهشت 30 :: 2:5 عصر

به گزارش جهان به نقل از فارس، شنبه جشن میلاد کوثر به مناسبت ولادت بانوی دو عالم، صدیقه کبری، حضرت فاطمه الزهرا (س) در باشگاه فرهنگی و ورزشی لاله صحرای رودهن برگزار شد. 
  
این مراسم همه ساله به میزبانی شهر رودهن برگزار می‏شود و بسیاری از پیشکسوتان ورزش‏های باستانی، پهلوانی، ورزشکاران، هنرپیشگان، قهرمانان ورزشی، هنرمندان سینما و تلویزیون و مسئولان برخی دستگاه‏ها در این مراسم حضور می‏یابد. 
  
امسال نیز چند قهرمان دیگر به این جمع اضافه شدند که از جمله آنها می‏توان به حمید سوریان و آرش میراسماعیلی اشاره کرد. 
  
 اختلاف در این مراسم از زمانی آغاز شد که مجری برنامه چند بار با خیرمقدم‏گویی و خوش‏آمدگویی به حمید سوریان، قهرمان کشتی کشورمان، ناراحتی یکی از مربیان تیم ملی را برانگیخت. این مربی تیم ملی خطاب به مجری برنامه گفت: «ما در این جمع فقط حمید سوریان را نداریم؛ کلی پهلوان و قهرمان داریم؛ دائم از سوریان نگویید». 

  
این سخنان، ناراحتی یکی از ورزشکاران را در پی داشت و با اعتراض وی، جو اندکی متشنج شد و جمع برخاستند و با برخوردهایی از نزدیک، مراسم را تحت‌الشعاع خود قرار دادند؛ بعد از پادرمیانی بزرگان عرصه پهلوانی کشور در آن مقطع زمانی، درگیری ختم به خیر شد. 
  
در پایان مراسم، بانیان جشن برای رفع کدورت، دو طرف را به روی جایگاه دعوت کردند که در این بین اختلاف‏ها دوباره به اوج خود رسید و در پایان مراسم بار دیگر درگیری‏های لفظی مختصر این بار به خیابان کشیده شد. در خیابان اطراف محل برگزاری جشن، این اختلاف با دوندگی‏های حمید سوریان، قهرمان کشتی کشورمان و پا در میانی‏های وی و صحبت‏های آرش میراسماعیلی که در انتهای مراسم به رودهن رسیده بود، در مقطعی پایان یافت.

درگیری




موضوع مطلب : سوریان، درگیری، رودهن

یکشنبه 92 اردیبهشت 15 :: 11:15 عصر

 حمید سوریان قهرمان المپیک لندن با اظهار ناراحتی از وضعیتی که ملی‌پوشان وزنه‌برداری دچار آن شده‌اند، اظهار امیدواری کرد شرایط برای بهداد سلیمی و سایر وزنه‌برداران برجسته ایران به گونه‌ای فراهم شود که آنها بتوانند از این پس نیز در میادین بین‌المللی افتخارآفرینی کنند.

سوریان و سلیمی


حمید سوریان در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران ، اظهار کرد: کسی که خودش قهرمان المپیک شده باشد و در سطح اول ورزش دنیا به افتخار رسیده باشد، می فهمد که رسیدن به این سکوها با چه مشقت‌هایی به دست می‌آید. من سال‌ها زحمت کشیدم تا به سکوی اول المپیک برسم. برای امثال من و سایر کسانی که توانستند در بازی‌های لندن مدال بگیرند، میلیون‌ها تومان از بودجه این مملکت هزینه شده است. بنابراین به راحتی و یک شبه نمی‌توانیم همه این موفقیت‌ها را نادیده بگیریم و از استعدادهای درخشانی همچون وزنه‌برداران المپیکی در اردوهای تیم ملی استفاده نکنیم.

وی ادامه داد: به هر حال ما کشتی‌گیران یا وزنه‌برداران یا تکواندوکاران همه تلاش ‌کرده‌ایم تا بتوانیم برای این مملکت افتخارآفرینی کنیم. بنابراین باید شرایط برای استعدادهای ورزشی به گونه‌ای فراهم شود که آنها بتوانند این روند افتخارآفرینی را ادامه دهند.

قهرمان پنج دوره کشتی فرنگی جهان و برنده مدال طلای المپیک لندن با بیان این که بهداد سلیمی، همچون حسین رضازاده یک استثنا در دنیای وزنه‌برداری است، یادآور شد: همه ما به این مساله اعتقاد داریم که رضا زاده یک استثنا در وزنه‌برداری دنیا بود. اما اکنون باید خوشحال باشیم که جوانی برومندتر و قوی‌تر از او اکنون در عرصه رقابت‌های وزنه‌برداری پرچم ایران را به دست گرفته است. همه به این موضوع تاکید دارند که وجود فردی مانند رضا زاده باعث شده که بهداد سلیمی هم بتواند در این سطح موفق شود، اما باید بدانیم که خود بهداد سلیمی نیز در وزنه‌برداری یک استثنا است. او توانسته رکورد یک ضرب دنیا را بشکند و حتی توانایی بهبود رکورد دو ضرب را هم دارد. او همچنان می‌تواند برای ایران افتخارآفرینی کند. ما همچنان از او مدال‌های جهانی المپیک می‌توانیم داشته باشیم و شاید بهداد بتواند تا دو دوره دیگر در بازی‌های المپیک مدال بگیرد. بنابراین با ایجاد حاشیه‌های کوچک و پیش پا افتاده نباید سد راه قهرمانان استثنایی شویم. ما باید قدر بهداد سلیمی را بدانیم.

وی ادامه داد: سایر وزنه‌بردارانی که در المپیک بودند نیز، همگی شایسته هستند. کیانوش رستمی، نواب نصیر شلال، سجاد انوشیروانی و سعید محمدپور همگی از ستاره‌های کنونی وزنه‌برداری دنیا محسوب می‌شوند و ما باید طوری رفتار کنیم که آنها بتوانند در سال‌های آتی نیز موفق باشند.

حمید سوریان با بیان این که حفظ منافع ملی را باید بر هر چیزی برتر بدانیم، ادامه داد: به هر حال اختلاف نظر بین همه وجود دارد. گاهی مربیان و ورزشکاران نیز با هم اختلاف نظر دارند. اما این اختلاف نظر نباید به گونه‌ای باشد که بدنه اصلی تیم ملی ضربه بخورد. اکنون من شنیده‌ام که حتی این چند وزنه‌بردار المپیکی شرایط مناسب و یا میله و وزنه برای تمرین ندارند. خب، این شرایط به ضرر کیست؟ این شرایط به نظر من به ضرر همه است. این شرایط به ضرر منافع ملی است. من به عنوان یک ورزشی توقع دارم که رضا زاده به زودی این مشکل را حل کند. ما نمی‌توانیم به راحتی از این استعدادها چشم بپوشیم. البته از این موضوع هم غافل نشویم که برخی از کشورهای همسایه چشم طمع به همین استعدادها و ستاره‌های ما دارند. اگر نتوانیم آنها را به خوبی حفظ کنیم دیگران با پول‌های کلان می‌توانند به راحتی ورزشکاران دل زده ما را فریب دهند و زیر پرچم خودشان ببرند. همان طور که در سال‌های گذشته چندین بار شاهد این مساله بوده ایم و من واقعا امیدوارم با درایتی که رضا زاده می‌تواند داشته باشد، این خطر از دور این ورزشکاران رفع شود.



موضوع مطلب : سوریان، سلیمی

یکشنبه 92 اردیبهشت 8 :: 3:35 عصر

 

حمید سوریان قهرمان المپیک و پر افتخارترین کشتی گیر تاریخ ورزش ایران در اخرین روز ثبت نام در فرمانداری تهران حاضر شد و ثبت نام کرد.
سوریان
سوریان
سوریان
البته جالبه بدونید که حمید سوریان رقبایی چون علیرضا دبیر، هادی ساعی، عباس جدیدی، الهه رضایی مجری سابق برنامه کودک، امید و امین زندگانی و ... دارد.
 به شخصه دوست داشتم حمید سوریان وارد این وادی نشه.

 




موضوع مطلب : حمید سوریان، شورای شهر، انتخابات

دوشنبه 92 اردیبهشت 2 :: 1:39 عصر
<   1   2   3   4   5   >>   >   
لوگو
این وبلاگ علاوه بر پوشش کامل خبرهای احسان حدادی،خبرهای مربوط به پهلوانان حمید سوریان وصادق گودرزی را نیز به طورجزئی پوشش میدهد
آمار وبلاگ
  • بازدید امروز: 6
  • بازدید دیروز: 13
  • کل بازدیدها: 352834
امکانات جانبی



سلام دوست عزیز....به وبلاگ رسمی هواداران احسان حدادی خوش آمدید...برای مشاهده ی تمام بخش های وبلاگ حتما به آرشیو سایت مراجعه کنید...ما را از نظرات و انتقادات سازنده ی خود محروم نکنید...با تشکر
نام و نام خانوادگی      
آدرس ایمیل      
کلیه حقوق این وبلاگ برای وبلاگ رسمی هواداران احسان حدادی محفوظ است

Up Page
سایت سازسرویس وبلاگ دهیسینمایی هابیست تولزکد پرش به بالای صفحه وب