سفارش تبلیغ
صبا ویژن
وبلاگ رسمی هواداران احسان حدادی
ehsan haddadi ehsan haddadi ehsan haddadi ehsan haddadi
درباره وبلاگ


این وبلاگ علاوه بر پوشش کامل خبرهای احسان حدادی،خبرهای مربوط به پهلوانان حمید سوریان وصادق گودرزی را نیز به طورجزئی پوشش میدهد
معرفی سایت به دوستانتان
صفحات وبلاگ
نویسندگان

حدادی

به نقل از ایرنا، احسان حدادی در پایان فصل مسابقات خود این مطلب را در صفحه شخصی خود منعکس کرده و گفته است: سال 2013 برای من تمام شد و از همه کسانی که مشوق من بوده و در این مدت به من روحیه دادند تشکر می کنم.


وی ادامه داد: هرچند دوست داشتم و می توانستم در سال جاری به مدال طلای مسابقات دو میدانی قهرمانی جهان در روسیه دست پیدا کنم اما به دلیل مشکلات در این مسابقات شرکت نکردم اما باز می گویم که به امید خدا روزی می آید که من طلای المپیک را خواهم گرفت و همه دوستانم را خوشحال خواهم کرد.


احسان حدادی در سال جاری در شش مرحله از هفت مرحله مسابقات لیگ الماس که جای بهترین های جهان است شرکت کرد و توانست با کسب 9 امتیاز در جایگاه چهارم جهان قرار بگیرد.


وی در آخرین مرحله از این مسابقات که در زوریخ سوییس برگزارشد جایگاه سوم را کسب کرد.


گرد کانتر از استونی یکی دیگر از رقیبان احسان حدادی با کسب مقام قهرمانی در مرحله آخر توانست با کسب امتیازات لازم از مجموع هفت مرحله از لیگ الماس جمع امتیازات خود را به 16 برساند و الماس مسابقه را به دست بیاورد.


پیتر مالاخوفسکی از لهستان و لابرت هارتینگ قهرمان جهان و المپیک به تریبت در جایگاه دوم و سوم قرار گرفتند.


در مسابقات قهرمانی جهان که اواخر مرداد ماه در روسیه برگزار شد رابرت هارتینگ به قهرمانی رسید مالاخوفسکی دوم و کانتر به مدال برنز قناعت کرد.


احسان حدادی در این مسابقات شرکت نکرد.




موضوع مطلب :

سه شنبه 92 شهریور 12 :: 7:0 عصر

لوگو
این وبلاگ علاوه بر پوشش کامل خبرهای احسان حدادی،خبرهای مربوط به پهلوانان حمید سوریان وصادق گودرزی را نیز به طورجزئی پوشش میدهد
آمار وبلاگ
  • بازدید امروز: 21
  • بازدید دیروز: 9
  • کل بازدیدها: 352899
امکانات جانبی



سلام دوست عزیز....به وبلاگ رسمی هواداران احسان حدادی خوش آمدید...برای مشاهده ی تمام بخش های وبلاگ حتما به آرشیو سایت مراجعه کنید...ما را از نظرات و انتقادات سازنده ی خود محروم نکنید...با تشکر
نام و نام خانوادگی      
آدرس ایمیل      
کلیه حقوق این وبلاگ برای وبلاگ رسمی هواداران احسان حدادی محفوظ است

Up Page
سایت سازسرویس وبلاگ دهیسینمایی هابیست تولزکد پرش به بالای صفحه وب