سفارش تبلیغ
صبا ویژن
وبلاگ رسمی هواداران احسان حدادی
ehsan haddadi ehsan haddadi ehsan haddadi ehsan haddadi
درباره وبلاگ


این وبلاگ علاوه بر پوشش کامل خبرهای احسان حدادی،خبرهای مربوط به پهلوانان حمید سوریان وصادق گودرزی را نیز به طورجزئی پوشش میدهد
معرفی سایت به دوستانتان
صفحات وبلاگ
نویسندگان

سلام عزیزان.

خبر رسیده حمید سوریان در سفر اخیرش به قم قصد دیدار با آیت الله نوری همدانی هم داشته که بدلیل بیماری حاج آقا این دیدار انجام نشده است. همچنین حمید سوریان از محسن پودنکی قهرمان سابق کشتی فرنگی که در بستر بیماری به سر می برد نیر عیادت کرده اند. با آرزوی سلامتی و شفای عاجل برای این قهرمان بااخلاق.

عیادت سوریان از پودنکی

عیادت سوریان از پودنکی





موضوع مطلب : حمید سوریان

دوشنبه 91 آذر 13 :: 3:37 عصر

 

حضرت آیت الله مکارم شیرازی یک دوره تفسیر کامل نمونه به حمید سوریان قهرمان کشتی فرنگی جهان اهدا و به وی توصیه کرد حداقل تا سی سالگی ورزش قهرمانی را ادامه دهد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حمید سوریان قهرمان و نابغه کشتی فرنگی جهان روز شنبه در سفر به شهر مقدس قم با حضرت آیت الله مکارم شیرازی از مراجع تقلید دیدار و گفت و گو کرد.

بر اساس این گزارش در ابتدای این دیدار حمید سوریان گزارشی از مدال هایی که در عرصه جهانی به دست آورده ارائه کرد و دیدار با حضرت آیت الله مکارم شیرازی را اسباب سعادت و خوشحالی خود دانست. 


وی با بیان این که اگر اتفاق خوبی هم در ورزش کسب شده به برکت دعای خیر مراجع تقلید و علما است، گفت: ورزشکاران کشورمان برای تداوم روند موفقیت های خود نیازمند دعای خیر مراجع و علما هستند. 


نابغه کشتی فرنگی جهان، ارزش ورزش و قهرمان شدن را به حفظ روحیه پهلوانی و تواضع در برابر مردم دانست و از حضرت آیت الله مکارم شیرازی خواست برای ادامه موفقیت هایش وی را دعا کند.


حمید سوریان در بخش دیگری از این دیدار نظر حضرت آیت الله مکارم شیرازی را درباره خداحافظی خود از دنیای کشتی جویا شد و گفت: من تاکنون شش مدال ورزشی از نوع خوش رنگ ترین آن(طلا) برای جمهوری اسلامی ایران کسب کرده ام و وقتی در خیابان با مردم روبرو می شوم آنها از من می خواهند که در مسابقات بعدی نیز شرکت و برای میهنم افتخار کسب کنم، از سویی دیگر بسیاری تاکید می کنند ورزشکار اگر در اوج خداحافظی کند بهتر است می خواستم نظر شما را جویا شوم. 


حضرت آیت الله مکارم شیرازی نیز در پاسخ به سوریان ابتدا سن وی را جویا شد و وقتی سوریان پاسخ داد که 27 سال سن دارد حضرت آیت الله مکارم شیرازی خطاب به وی گفت: هنوز زود است که از دنیای ورزشکاری و کشتی خداحافظی کنید و می توانید حداقل تا سی سالگی به ورزش خود ادامه دهید.

گزارش خبرنگار رسا از این دیدار حاکی است، حضرت آیت الله مکارم شیرازی همچنین از افتخار آفرینی حمید سوریان در میادین ورزشی جهان  تجلیل کرد و گفت: توفیقات شما برای ما و همه ملت ایران اسباب خوشحالی است و امیدواریم روز به روز شاهد توفیقات بیشتر شما و جامعه ورزش کشورمان باشیم.

وی کسب رتبه هفدهم المپیک از سوی کاروان اعزامی جمهوری اسلامی ایران در بازیهای المپیک لندن را ارزشمند توصیف کرد.

این مرجع  تقلید در پایان این دیدار یک دوره کامل کتاب تفسیر نمونه را به این کشتی گیر نابغه و قهرمان جهان اهدا کرد.




موضوع مطلب : حمید سوریان

شنبه 91 آذر 11 :: 3:23 عصر

دیگه کم کم داشت یادم میرفت این وب مال سوریان هم هست!







ادامه مطلب ...


موضوع مطلب :



دارنده مدال طلای کشتی فرنگی المپیک لندن با بیان اینکه بخشی از جوایزش را به مردم زلزله‌زده آذربایجان اهدا کرده است،‌ از مردم خواست تا به حمایت‌هایشان از هموطنان آذری ادامه دهند.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، حمید سوریان پس از مراسم تجلیل از قهرمانان المپیک در جمع خبرنگاران اظهار کرد: واقعا جای تشکر دارد که مسئولان بلافاصله پس از پایان المپیک به قول خود عمل کردند و با اهدای جوایز انگیزه ما را افزایش دادند. فکر می‌کنم با این کار خستگی تمام
قهرمانان از تن‌شان بیرون آمد و حالا برای آینده امیدوارتر هستند.

سوریان در پاسخ به سوال یکی از خبرنگاران مبنی بر اینکه جوایزت را به چه کسی اهدا کردی، بیان کرد: واقعیت این است که جوایزی که شهرداری به من اهدا کرد را به مردم زلزله‌زده آذربایجان تقدیم کردم و امیدوارم مردم نیز همچنان حمایت‌هایشان را از هموطنان آذری ما داشته باشند تا آینده آنها روشن شود.

دارنده مدال طلای کشتی فرنگی در المپیک لندن با اشاره به حمایت‌های مردم از فرنگی‌کاران بیان کرد: پیش از این نیز گفته بودم مردم همیشه ما را غافلگیر می‌کنند. وقتی حمایت‌های آنها را می‌بینم خوشحال و به ادامه کارم در کشتی امیدوار می‌شوم. خیلی خوشحالم که توانستم در لندن مدال بگیرم و دل هموطنانم را شاد کنم.  




موضوع مطلب : حمید سوریان

دوشنبه 91 شهریور 6 :: 11:0 عصر

سلام رفقا....من امروز تو وبگردی هام اتفاقی وبلاگ شخصی حمید سوریان رو پیدا کردم....گفتم شاید خیلی از شماها هم دوست داشته باشید بهش سر بزنید...این آدرسشه:



وبلاگ شخصی حمیدسوریان

موفق باشین




موضوع مطلب : حمید سوریان

دوشنبه 91 مرداد 30 :: 3:38 عصر

لوگو
این وبلاگ علاوه بر پوشش کامل خبرهای احسان حدادی،خبرهای مربوط به پهلوانان حمید سوریان وصادق گودرزی را نیز به طورجزئی پوشش میدهد
آمار وبلاگ
  • بازدید امروز: 7
  • بازدید دیروز: 3
  • کل بازدیدها: 352516
امکانات جانبی



سلام دوست عزیز....به وبلاگ رسمی هواداران احسان حدادی خوش آمدید...برای مشاهده ی تمام بخش های وبلاگ حتما به آرشیو سایت مراجعه کنید...ما را از نظرات و انتقادات سازنده ی خود محروم نکنید...با تشکر
نام و نام خانوادگی      
آدرس ایمیل      
کلیه حقوق این وبلاگ برای وبلاگ رسمی هواداران احسان حدادی محفوظ است

Up Page
سایت سازسرویس وبلاگ دهیسینمایی هابیست تولزکد پرش به بالای صفحه وب