سفارش تبلیغ
صبا ویژن
وبلاگ رسمی هواداران احسان حدادی
ehsan haddadi ehsan haddadi ehsan haddadi ehsan haddadi
درباره وبلاگ


این وبلاگ علاوه بر پوشش کامل خبرهای احسان حدادی،خبرهای مربوط به پهلوانان حمید سوریان وصادق گودرزی را نیز به طورجزئی پوشش میدهد
معرفی سایت به دوستانتان
صفحات وبلاگ
نویسندگان

تیم‌های فوتسال مدال‌آوران المپیکی و هنرمندان روز 27 آذر در یک دیدار خیریه و دوستانه به نفع هموطنان سیل زدگان استان گلستان به مصاف هم می‌روند.
به گزارش ایلنا، این مسابقه خیرخواهانه فوتسال قرار است ساعت 15 روز دوشنبه هفته آینده بین تیم ستاره‌های ورزش ایران و تیم هنرمندان و به نفع سیل زدگان استان گلستان در سالن هندبال برگزار شود.

در تیم ستارگان ورزش چهره‌هایی همچون حمید سوریان، امید نوروزی، قاسم رضایی، بهداد سلیمی، نواب نصیر شلال، صادق گودرزی، حسین توکلی، حسن رنگرز، غلامرضا محمدی، محسن کاوه و... حضور دارند.

این مسابقه در سالن هندبال برگزار و در پایان مراسم گلریزانی به منظور جمع آوری کمک‌های مردمی بر پا می شود.

سوریان در بازی خیریه




موضوع مطلب :

پنج شنبه 91 آذر 23 :: 12:23 صبح

بابا دمتون گرم!باب دست مریزاد!یعنی ما بیفتیم بمیریم که کسی محل نمیذاره؟!دمتون فلفل هندی!!!!بدمتون دست برادر گرزین؟!!!!!!!!ها؟!بدم؟!

راستش اومدم بگم من با این شرایط درس و کنکورم خیلی کم میونم بیام...شاید هفته ای یک یا دوبار....
واسه همین ی آدم اهل حال میخوام تا نویسنده کمکیم بشه...منم فعالیتشو زیر نظر میگیرم...

ترجیحا اول یا دوم دبیرستان باشه بهتره یا مثلا دیگه ترم 2و3دانشگاه به بالا!

دوستان اگه میشه لطف کنن تووبلاگاشون انعکاس بدن که این وب نویسنده کمکی لازم داره....ممنون میشم!

اینم اخبار احسان تو این ی هفته که گذشت:


قهرمانی احسان حدادی در جام تارتو استونی با لباس پرسپولیس

که در مسابقات داخلی و بین المللی تحت قرارداد با باشگاه پرسپولیس است، پس از کسب مقام سوم رقابت های جام ارگو استونی در رقابت های بین المللی جام تارتو نیز شرکت کرد و به مقام قهرمانیدست یافت.  حدادی در این مسابقات با پرتاب 61 متر و 82 سانتی متر اول شد و مارتین ماریس از کرواسی به عنوان نایب قهرمانی رسید. در این رقابت ها الکساندر تامارس نفر سوم المپیک آتن، به مقام پنجم رسید.  حضور حدادی با پیراهن پرسپولیس از جمله نکات مورد توجه قهرمانان پرتاب دیسک جهان و مسئولین برگزاری مسابقات بود، به طوری که آنها درباره نام پرسپولیس که روی پیراهن حدادی درج شده بود، سوالاتی از وی می پرسیدند

دعوت از احسان حدادی به آمریکا

نایب قهرمان پرتاب دیسک المپیک لندن که به فستیوال پرتاب‌ها در آمریکا دعوت شده است گفت: بهترین‌ پرتاب‌گران جهان در این فستیوال حضور خواهند داش

به گزارش فارس، فستیوال بزرگ پرتاب‌ها از 15 تا 19 مهر در کالیفرنیای آمریکا برگزار می‌شود که در آن پرتاب‌گران مطرح جهان حضور خواهند داشت

احسان حدادی هم که در المپیک 2012 لندن توانست نایب قهرمان پرتاب دیسک شود با دعوت مسوولان برگزاری این فستیوال 11 مهر راهی آمریکا خواهد شد.

حدادی در این‌باره گفت: در این مسابقات از بهترین پرتاب گران دنیا دعوت شده است و مربیان مطرحی نیز حضور خواهند داشت و من هم به دلیل اینکه بهترین تکنیک دنیا در پرتاب دیسک دارم از سوی مسوولان این فستیوال دعوت شده‌ام. دراین دوره مربیان و ورزشکاران در مورد تکینک‌های روز دنیا بحث و بررسی خواهند کرد. احتمال دارد یک دور مسابقه هم برگزار شود که شاید حضور پیدا خواهم کرد. وی در مورد آمادگی بدنی‌اش گفت: هنوز در دوران افت پس از المپیک به سر می‌برم و از پیک آمادگی به دور هستم. مسابقات استونی کمی کمک کرد که بدنم آماده شود، اما باز هم با شرایطی که می‌خواهم به دورم.

کلیپ حرفهای جالب احسان حدادی در مورد سیاست انگلیسی

برای دانلود کلیک کنید


اعطای مدرک MBA Sport به احسان حدادی


در همایشی که با حضور اساتید، چهره‌های ماندگار علمی، افتخارآفرینان المپیک و پارالمپیک برگزار شد، از قهرمانان المپیک و پارالمپیک و از فارغ التحصیلان MBA ماهان تقدیر شد.در این همایش که با هدف فراهم کردن بسترهای تغییرنگرش مدیران و فارغ التحصیلان در عرصه مدیریت کشور برگزار شد، به تعدادی از افتخار آفرینان المپیک و پارالمپیک کشورمان از جمله روح الله رستمی، دارنده مدال نقره وزنه برداری پارالمپیک و نادر مرادی، دارنده مدال طلای وزنه برداری پارالمپیک و دارندگان مدال نقره المپیک ، احسان حدادی و صادق گودرزی و محمد باقری معتمد علاوه بر جوایز خاص، مدرک MBA Sport ارائه شد.

احسان حدادی: در استونی همه درباره پرسپولیس از من سوال می کردند


احسان حدادی در گفتگو با سایت رسمی باشگاه پرسپولیس افزود: این رقابت های در سطح بالایی برگزار شد و اکثر قهرمانان نامدار جهان و المپیک در این رقابت ها حضور یافتند. در این میان برای همه جالب بود که بدانند واژه پرسپولیس که روی پیراهن من درج شده چه هست و در این باره از من سوالاتی می پرسیدند.


وی افزود: من هم توضیح دادم که پرسپولیس پرطرفدارترین تیم آسیا است و نزدیک به 30 میلیون هوادار دارد و برای آنها جالب بود که یک تیم فوتبال با من قرارداد بسته و اسپانسر آن شده است. من هم توضیح دادم که این باشگاه می خواهد در رشته های مختلف ورزشی فعالیت کند و با توجه به اینکه بنده اسپانسرهایم را به خاطر تحریم ها از دست داده ام، مدیریت این باشگاه برای حمایت از یک قهرمان ملی و همچنین توسعه فعالیت های باشگاه، بنده را به استخدام باشگاه پرسپولیس در آورده و از من حمایت می کند. اگر شما به سایت این مسابقات بروید خواهید دید که رقبای من از اسپانسرهای متعددی بهره مند بوده اند و جا دارد بار دیگر از آقای رویانیان تقدیر کنم که در این شرایط من را تنها نگذاشت و از من حمایت کرد.


حدادی تصریح کرد: سطح مسابقات خوب بود اما هوا بسیار سرد بود و با توجه به نزدیک بودن استونی به قطب و همچنین افت نسبی ورزشکاران پس از رقابت های المپیک حدنصاب های بدست آمده نسبت به رقابت های لندن متفاوت بود.


وی در ادامه افزود: در جام ارگو، کانتر اول شد و بنده به عنوان سوم دست یافتم اما در رقابت های جام تارتو به مقام اول دست یافتم و این عنوان را به هواداران پرسپولیس تقدیم می کنم و امیدوارم در سایر مسابقات بین المللی نیز بتوانم نتایج خوبی کسب کنم.


حدادی درباره آخرین وضعیت رقبایش گفت: کانتر امسال در تمامی مسابقات شرکت می کند. او هر چند سن بالایی دارد اما تمامی انرژی اش را گذاشته تا در سال های آخر قهرمانی اش بتواند به عناوینی دست پیدا کند. او 35 سال سن دارد و از ناحیه کمر نیز با مصدومیتی مواجه است و احتمال می رود طی ماه های آینده از دنیای قهرمانی خداحافظی کند.


نایب قهرمان المپیک لندن خاطر نشان کرد: هارتینگ نفر اول المپیک لندن که 28 ساله است دو بار زانویش را عمل کرده و هنوز هم مشکلاتی دارد. شاید به همین واسطه بود که او در لیگ جهانی الماس و مسابقات استونی شرکت نکرد و اگر مشکلش حل نشود باید ورزش قهرمانی را کنار بگذارد.


وی ادامه داد: الکنا قهرمان سابق المپیک سیدنی و آتن و نفر سوم مسابقات المپیک پکن که در لندن چهارم شد نیز از ورزش قهرمانی کناره گیری کرده و در انتخابات ریاست کمیته المپیک لیتوانی کاندیدا شده است.


حدادی گفت: اوج پرتابگران دیسک در سن 30 تا 35 سالگی است چرا که آنها در اوج قدرت بدنی و تجربه هستند و بهترین نتایج را در این سنین کسب می کنند. الکنا و کانتر در این سن قهرمان المپیک جهان شدند. بنده امیدوارم با توجه به کناره گیری احتمالی رقبایم بتوانم در المپیک بعدی به عنوان قهرمانی دست پیدا کنم.


حدادی در ادامه به نکته جالبی اشاره کرد و گفت: می خواستم در استونی از طرف باشگاه پرسپولیس و خودم هدیه ای به الکنا قهرمان دو دوره المپیک و رقیب خودم اهدا کنم اما او به واسطه حضور در انتخابات کمیته المپیک لیتوانی و رایزنی برای کسب ریاست این انتخابات غایب بود و من هدیه باشگاه پرسپولیس که صنایع دستی اصفهان بود را از طریق یکی از دوستانم برای او ارسال کردم. من او را خیلی دوست دارم و تمایل داشتم اگر قرار است هر فردی بجز خودم قهرمان المپیک لندن شود، این فرد الکنا باشد. او یک ورزشکار تحصیل کرده، با شخصیت و محبوب است که با 40 سال سن متاسفانه در المپیک لندن چهارم شد و چهار فرزندش نظاره گر تلاش او بودند. سختکوشی الکنا الگویی برای من شد تا با تمرین و تلاش هر چه بیشتر و با توجه به اینکه 28 ساله هستم، چندین سال دیگر در مسابقات بین المللی شرکت کنم.

حدادی در پایان گفت: امیدوارم تیم فوتبال پرسپولیس نیز در ادامه رقابت های لیگ برتر نتایج خوبی کسب کرده و هوادارانش را خوشحال کند.

راسی 7مهر که تولد خودم بود و31 شهریور که تولد داش صادق گودرزی بود هم (باتاخیر)تبریک!!!!!




موضوع مطلب : مطالب متفرقه

به گزارش ایرنا، این مراسم با حضور حمید سجادی معاون ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش و جوانان، ?محمد علی آبادی? رییس کمیته ملی المپیک در در سالن همایش آکادمی ملی المپیک برگزار شد.

در این مراسم از حمید سوریان دارنده مدال طلا، محمد باقری معتمد و احسان حدادی دارنده مدال نقره المپیک و الهه احمدی افتخارآفرین رشته تیراندازی و نفر ششم المپیک لندن، با اهدای لوح تقدیر و جوایز نقدی تجلیل بعمل آمد.

در پایان این مراسم و از سوی اداره کل ورزش و جوانان استان تهران به مدال آور طلایی المپیک، مبلغ 15 میلیون تومان، به دارندگان مدال نقره، هر یک 12 میلیون و 500 هزار تومان و به الهه احمدی مبلغ 5 میلیون تومان اهدا شد.



رییس کمیته ملی المپیک در مراسم تقدیر از مدال آوران استان تهران با بیان اینکه هفت سال کار و برنامه ریزی انجام شد تا در بازیهای آسیایی گوانگجو با 20 مدال چهارم ، در المپیک لندن هفدهم و در پارالمپیک یازدهم شدیم، گفت: کشورهای دیگر با تمام توان و انگیزه بدنبال گرفتن جایگاه جمهوری اسلامی دراین رقابتها هستند. این جایگاه ها پایدار نیستند و کوچکترین اهمال و بی توجهی، این جایگاه ها را از ما می گیرد.

?محمد علی آبادی? تصریح کرد: برای داشتن یک قهرمانی در المپیک که بالاترین رتبه ورزشی برای یک ورزشکار و قهرمان است، قطعاً باید اقدامات طولانی مدت، برنامه ریزی شده، تدارک ویژه، منابع مالی و امکانات خاص پیش بینی و طراحی شود تا به یک مدال طلا در جایگاه المپیک دست پیدا کنیم.



وی فضاهای ورزشی را محل تولد، شکل گیری، پرورش و ساختن یک قهرمان دانست و ادامه داد: فدراسیون های ورزشی، جایگاه تدبیر و برنامه ریزی هستند و باید با هیات های ورزشی، منابع مالی، دانشگاه ها و بخش های علمی و تخصصی، کمیته ملی المپیک و وزارت ورزش و جوانان در یک راستا قرار گیرند تا در کنار همت و عزم همه جانبه، راه موفقیت در المپیک کوتاه تر شود.

علی آبادی به نقش استعدادیابی نخبه ها و تلاش مربیان ناشناخته در دوردست ها، در کسب این موفقیت ها اشاره کرد و گفت: اگر در بازیهای آسیایی آینده در کره، 25-26 مدال قطعی نگیریم، جایگاه چهارمی را نخواهیم داشت و اگر یک روز عقب باشیم، به مشکل خواهیم خورد. اگر همه درست عمل کنیم و بدنبال ظرفیت های جدید مثل مدال آوری بانوان برویم، مدال های نقره بازیهای آسیایی گوانگجو در دوره آینده به طلا تبدیل خواهند شد. باید ظرفیت خود را در رشته های پر مدالی چون شنا، ژیمناستیک، دوومیدانی، تیراندازی و قایقرانی بالا ببریم، چرا که از 1400 مدال توزیع شده در بازیهای آسیایی، 700مدال مربوط به این رشته هاست.



فقط من متاسقانه عکس درست حسابی از احسان حدادی پیدا نکردم...شماها پیدا کردین بدین بزارم تو سایت!




موضوع مطلب : مطالب متفرقه, حمید سوریان

سه شنبه 91 شهریور 28 :: 3:39 عصر

مراسم تجلیل از قهرمانان و مدال آوران المپیکی شب گذشته در تالار وزارت کشور با حضور رئیس جمهور برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، مراسم تجلیل از قهرمانان و مدال آوران که قرار بود ساعت 20 شب گذشته در تالار وزارت کشور برگزار شود با 45 دقیقه تأخیر با حضور رئیس جمهور رسماً آغاز شد.

این مراسم با حاشیه‌هایی همراه بود که در زیر می‌خوانیم:

* علی مظاهری، پرچمدار ایران در المپیک لندن و احسان روزبهانی، بوکسور المپیکی ایران به همراه ناطق نوری رئیس این فدراسیون در این مراسم حضور داشتند.

* محمد بنا و حمید سوریان در مراسم تجلیل از قهرمان المپیکی به شدت و به صورت ویژه مورد تشویق تماشاگران حاضر در سالن قرار گرفتند.

* تماشاگران حاضر در سالن احسان حدادی، نایب قهرمان پرتاب دیسک ایران را با نام احسان پرسپولیسی مورد تشویق قرار دادند.


* مهدی چمران رئیس شورای شهر، علی سعیدلو،‌ محمد عباسی، وزیر ورزش و حسین رضازاده همراه احمدی‌نژاد وارد تالار شدند.

* در این مراسم همچنین از سعید عبدولی، فرنگی‌کار وزن 66 کیلوگرم کشورمان در المپیک که با ناداوری از گردونه مسابقات حذف شده بود مانند مدال‌آوران طلایی تقدیر شد.

* محمد علی‌آبادی، رئیس و بهرام افشارزاده دبیرکل کمیته ملی المپیک و سید‌شمس‌الدین حسینی، وزیر امور اقتصادی و داریی هم در این مراسم حضور داشتند.

* جایزه محمد بنا در مراسم تجلیل از قهرمانان و مدال‌آوران المپیکی توسط مادرش اهدا شد. هنگامی بنا روی سن حاضر شد مجری برنامه از مادر وی دعوت کرد تا جایزه بنا را به او اهدا کند. بنا که از حضور مادرش در این مراسم حسابی غافلگیر شده بود با بوسه‌ای بر دستان مادر از زحمات وی تشکر کرد. مادر محمد بنا هم چند کلمه‌ای برای حاضران در سالن صحبت و از آنها تشکر کرد.

* در این مراسم از ورزشکاران مدال‌آور دعوت شد تا با حضور بر روی سکو جوایز خود را تحویل بگیرند. نام مدال‌آوران رشته‌های مختلف به همراه مربیانشان و روسای فدراسیون‌ها یکی یکی خوانده و جوایز آنها اهدا می‌شد.

                                                                                                                                         

ادامه مطلب ...


موضوع مطلب :

یکشنبه 91 شهریور 5 :: 1:21 عصر

سوالی که الناز مطرح کرد:

میدونم نظر من رو حذف میکنی مهم نیست اصولا ادمها وقتی مقابل حرف حساب کم میارن سکوت میکنن بعضی افراد هم شروع میکنن به پاک کردن صورت مسئله مثل شما

من احسان رو خیلی دوست داشتم قبل از اینکه با خانوم توزیع کننده مدال دست بده همه ی افتخار ورزشکارهای مرد و زن ما اینه که مسلمونن نه اسما بلکه رسما مدال گرفتن مهمه ولی مسلمون بودن واقعی خیلی مهمتره واقعا فرق احسان با یه ورزشکار آمریکایی چیه؟فقط تفاوت ظاهری و رنگ پرچم؟ واقعا همین؟

اینم جوابش:


نه حذف نمیکنم..... ببین ما انقد دقتمون رو پوسته است که هسته اصلی یادمون رفته....انقد که حتی باعث شده اصل اسلام یادمون بره....
من قصد توجیه ندارم و نمیگم که کارشون خوب بوده...ولی شما هیچ حقی نداری که با یک دست دادن کل دین اون فرد رو زیر سوال ببری و بایه کافر مشابه حسابش کنی....

مطئنااگه یکم به روایات و احادیث آشنا بودی منصفانه تر برخورد میکردی با قضیه...همونجایی که وقتی مجبور باشی لمس بیمار زن توسط دکتر مرد هم مشکلی نداره(وبرعکس)...اینجاهم تقریبا یجورایی شبیه میدون جنگه ویجورایی شرایط اجبار....

سوما ما همیشه خودمون رو مقلد مراجع میدونیم ولی یه قدم جلوتراز اونا میریم! وقتی هیچکدوم از مراجع اعتراضی نداشتن و چیزی نگفتم منو وشما تو چه اندازه ای هستیم که بخوایم در مورد این ها فتوا صادرکنیم؟!!!!!این مصداق بارزی از تفسیر برأی درآخر زمانه...

ونهایتا تا اونجا که من میدونم حکم محرم ونامحرم مخصوص اهالی دینه ودرموردکفار  هیچ حکمی وجود نداره

البته بازم میگم که من قصد توجیه ندارم

خوشحال میشم دوستان جواب منو تکمیل کنن


سوال بعدیش:

فکر میکنم شما دچار توهم اونم از نوع فانتزیش شدین اولا همه مراجع فتوا دادن تا وقتی دکتر زن هست یک خانوم حق نداره سراغ دکتر مرد بره مگر اینکه در یک شراط بحرانی باشه و هیچ دکتر زنی هم نباشه مثل اورژانس اینو که میگم همه ی مراجع یعنی هر مرجع واجد الشرایطی که الان وجود داره( شما یا مرجع نداری یا مرجعتون از مریخ اومده)

ثانیا اتفاقا هیچ اجباری نبوده این اولین باری نیست که این اتفاق میوفته خود من چندین بار دیدم که خانوم توزیع کننده ی مدال میخواسته با ورزشکار مرد ایرانی دست بده ولی اون مرد دست نداده و هیچ اتفاقی هم نیوفتاده نه مدالش رو ازش گرفتن نه رنگ مدالش رو تغییر دادن نه از مسابقات حذفش کردن و نه هیچ چیز دیگه آره اگه مثل کشتی داور وسط زن بود مسئله فرق میکرد دقیقا میشد مثل همون اورژانس که در بالا اشاره کردم

ثالثا اتفاقا هسته همینه و پوسته مداله مثل این میمونه که یکی میره با رژیم اشغالگر مبارزه میکنه و به مدال میرسه یکی هم از مسابقه دادن با رژیم اشغالگر امتناع میکنه چون اصلا اون رژیم رو به رسمیت نمیشناسه آدم عاقل میگه آفرین آدم احمق هم میگه چرا این  این کارو کرد اصل مدال بود حالا حریفش هرکی میخواست باشه حالا شما برمیگردی حرف همون آدم احمق رو میزنی (البته حرف غربیها هم همینه) چطوره بگی حجاب خانومها هم پوسته هست بهش توجه نکنیم هسته اونه که مدال بگیره چه با حجاب چه بی حجاب

البته باهات در این مورد موافقم احسان حدادی رو نباید با یه کافر مقایسه کنم ولی یه تماشاگر انگلیسی چی؟ میبینه ورزشکار کشور خودش با زن دست داد احسان هم همین کارو کرد حالا اون چه فرقی بین احسان و ورزشکار خودش میبینه؟ تقریبا هیچی   در حالی که باید ببینه  من به دین و مذهب احسان کاری ندارم ولی در المپیک پای اعتقاد همه مردم ایران درمیونه باید نشون میداد اسم ما ایران خالی نیست جمهوری اسلامیه ایرانه و این فقط با یه آرم الله میسر نمیشه

جوابش:

دوست عزیز چون جواب دادی وظیفم بود که بازم جوابتوبدم....

دوست خوب!اولین مسئله تو هردینی ومسلکی رعایت ادب و احترامه که متاسفانه..........!

بگذریم ببین مسائل رو باهم مخلوط نکن-مصداق شما مصداق افرادیه که خودشون رو برتر وبالاترار علما ومراجع و ولایت فقیه میدونن وبرای هرچی که خودشون میپسندن به اسم دین فتوا صادرمیکنن ویه قدم جلوتر از علما حرکت میکنن وداعیه ولایت مداری هم دارند!!!!!ولی باهمین اعمال بزرگترین ضربه رو به دین و ولایت میزنن.....

دوما مسئله پوسته و هسته ظاهرا برای شما تبیین نشده!متاسفانه ما مسائل اصلی و کلی دین را رها کرده(هسته)و در حالیکه در اصل پذیرش اسلام وشناخت و معرفت اسلام ودین و نحوه ی اجرای اون هنوز به تثبیت نرسیدیم وکلی مشکل داریم ،به حواشی میپرداریم(پوسته)!!!!!(ضمناباید متوجه این باشی که حجاب حاشیه نیست اصله).....

درضمن تماشاگر غربی کاملا واقف به مسائل ومذاهب هست ودرک کامل نسبت به هسته وپوسته داره وگرنه تمام نیروشو برای شکست قهرمانای ما نمیذاشت

ضمنا برای شما وهمه ی مدال آورای عرصه های مختلف چه علمی وچه ورزشی وغیره آرزوی موفقیت دارم ومعتقدم که تو این کارزار با تمام قوا مبارزه کردن وهمگی برای من قابل تقدیر وعزیزن

گرچه بازم معتقدم اگه اینکارو نمیکردن بهتر بود اما این به این معنا نیست که کل دینشون رو زیر سوال ببرم...اون هم جوون هایی به این پاکی و مخلصی....خیلی خوبه که انسان به تمام معنا دین دار باشه ولی خب باید این رو هم درنظر داشته باشیم که دین ما از هرکس درحد توانش تکلیف خواسته




موضوع مطلب : مطالب متفرقه

شنبه 91 شهریور 4 :: 7:59 عصر

لوگو
این وبلاگ علاوه بر پوشش کامل خبرهای احسان حدادی،خبرهای مربوط به پهلوانان حمید سوریان وصادق گودرزی را نیز به طورجزئی پوشش میدهد
آمار وبلاگ
  • بازدید امروز: 2
  • بازدید دیروز: 3
  • کل بازدیدها: 352781
امکانات جانبی



سلام دوست عزیز....به وبلاگ رسمی هواداران احسان حدادی خوش آمدید...برای مشاهده ی تمام بخش های وبلاگ حتما به آرشیو سایت مراجعه کنید...ما را از نظرات و انتقادات سازنده ی خود محروم نکنید...با تشکر
نام و نام خانوادگی      
آدرس ایمیل      
کلیه حقوق این وبلاگ برای وبلاگ رسمی هواداران احسان حدادی محفوظ است

Up Page
سایت سازسرویس وبلاگ دهیسینمایی هابیست تولزکد پرش به بالای صفحه وب