سفارش تبلیغ
صبا ویژن
وبلاگ رسمی هواداران احسان حدادی
ehsan haddadi ehsan haddadi ehsan haddadi ehsan haddadi
درباره وبلاگ


این وبلاگ علاوه بر پوشش کامل خبرهای احسان حدادی،خبرهای مربوط به پهلوانان حمید سوریان وصادق گودرزی را نیز به طورجزئی پوشش میدهد
معرفی سایت به دوستانتان
صفحات وبلاگ
نویسندگان

به گزارش جهان به نقل از فارس، شنبه جشن میلاد کوثر به مناسبت ولادت بانوی دو عالم، صدیقه کبری، حضرت فاطمه الزهرا (س) در باشگاه فرهنگی و ورزشی لاله صحرای رودهن برگزار شد. 
  
این مراسم همه ساله به میزبانی شهر رودهن برگزار می‏شود و بسیاری از پیشکسوتان ورزش‏های باستانی، پهلوانی، ورزشکاران، هنرپیشگان، قهرمانان ورزشی، هنرمندان سینما و تلویزیون و مسئولان برخی دستگاه‏ها در این مراسم حضور می‏یابد. 
  
امسال نیز چند قهرمان دیگر به این جمع اضافه شدند که از جمله آنها می‏توان به حمید سوریان و آرش میراسماعیلی اشاره کرد. 
  
 اختلاف در این مراسم از زمانی آغاز شد که مجری برنامه چند بار با خیرمقدم‏گویی و خوش‏آمدگویی به حمید سوریان، قهرمان کشتی کشورمان، ناراحتی یکی از مربیان تیم ملی را برانگیخت. این مربی تیم ملی خطاب به مجری برنامه گفت: «ما در این جمع فقط حمید سوریان را نداریم؛ کلی پهلوان و قهرمان داریم؛ دائم از سوریان نگویید». 

  
این سخنان، ناراحتی یکی از ورزشکاران را در پی داشت و با اعتراض وی، جو اندکی متشنج شد و جمع برخاستند و با برخوردهایی از نزدیک، مراسم را تحت‌الشعاع خود قرار دادند؛ بعد از پادرمیانی بزرگان عرصه پهلوانی کشور در آن مقطع زمانی، درگیری ختم به خیر شد. 
  
در پایان مراسم، بانیان جشن برای رفع کدورت، دو طرف را به روی جایگاه دعوت کردند که در این بین اختلاف‏ها دوباره به اوج خود رسید و در پایان مراسم بار دیگر درگیری‏های لفظی مختصر این بار به خیابان کشیده شد. در خیابان اطراف محل برگزاری جشن، این اختلاف با دوندگی‏های حمید سوریان، قهرمان کشتی کشورمان و پا در میانی‏های وی و صحبت‏های آرش میراسماعیلی که در انتهای مراسم به رودهن رسیده بود، در مقطعی پایان یافت.

درگیری




موضوع مطلب : سوریان، درگیری، رودهن

یکشنبه 92 اردیبهشت 15 :: 11:15 عصر

لوگو
این وبلاگ علاوه بر پوشش کامل خبرهای احسان حدادی،خبرهای مربوط به پهلوانان حمید سوریان وصادق گودرزی را نیز به طورجزئی پوشش میدهد
آمار وبلاگ
  • بازدید امروز: 28
  • بازدید دیروز: 36
  • کل بازدیدها: 353061
امکانات جانبی



سلام دوست عزیز....به وبلاگ رسمی هواداران احسان حدادی خوش آمدید...برای مشاهده ی تمام بخش های وبلاگ حتما به آرشیو سایت مراجعه کنید...ما را از نظرات و انتقادات سازنده ی خود محروم نکنید...با تشکر
نام و نام خانوادگی      
آدرس ایمیل      
کلیه حقوق این وبلاگ برای وبلاگ رسمی هواداران احسان حدادی محفوظ است

Up Page
سایت سازسرویس وبلاگ دهیسینمایی هابیست تولزکد پرش به بالای صفحه وب