سفارش تبلیغ
صبا ویژن
وبلاگ رسمی هواداران احسان حدادی
ehsan haddadi ehsan haddadi ehsan haddadi ehsan haddadi
درباره وبلاگ


این وبلاگ علاوه بر پوشش کامل خبرهای احسان حدادی،خبرهای مربوط به پهلوانان حمید سوریان وصادق گودرزی را نیز به طورجزئی پوشش میدهد
معرفی سایت به دوستانتان
صفحات وبلاگ
نویسندگان

خبرنگار فارس پس از بازگشت حدادی از پاریس گقت‌وگویی را با وی انجام داده است که در ادامه مطلب می‌خوانید:

حدادی

* احسان حدادی در مرحله نهم لیگ الماس به مقام دوم رسید، مسابقه چطور بود؟

رقابت خوبی بود و راضی هستم. لیگ الماس سطحش مشخص است و بهترین‌های دنیا در آن حضور دارند. چون برای خودم مسابقه می‌دهم و خودم هم از رکوردم راضی هستم. هرکسی هم هرطور دوست دارد، می‌‌تواند نظر بدهد. برای من فعلا همه چیز خوب است!

*در مسابقات بین‌المللی چک و لهستان هم شرکت کردی، آنجا چطور بود؟

من همیشه در مسابقاتی شرکت می‌کنم که سطحش بالا باشد. چک و لهستان خوب بود و از رکوردی که زدم راضی هستم.

* برنامه آینده‌ات چیست؟

سه مرحله لیگ الماس در ماده پرتاب دیسک باقی مانده است که می‌خواهم در آنها شرکت کنم. 20 روز دیگر این مسابقات در لندن است که امیدوارم به مشکل ویزا نخورم. البته مسابقات بین‌المللی هم وجود دارد که احتمالا در کشورهای آلمان و اسپانیا شرکت کنم.

*ورودی A مسابقات جهانی را کسب کرده‌ای و آیا همچنان سر موضع‌ خودت برای مسابقه ندادن به نام ایران هستی؟

من قبلا هم گفته‌ام تاز زمانی که مشکلات حل نشود در هیچ مسابقه‌ای به نام ایران شرکت نخواهم کرد. حالا می‌خواهد ورودی A را کسب کنم یا بالاتر. من خواسته‌هایم هم منطقی است و چیز زیادی نمی‌خواهم. آیا جذب مربی، ماساژور و اردو چیز زیادی برای ورزشکاری که  به فکر موفقیت کشورش است؟ وقتی حداقل‌ها را فراهم نمی‌کنند دیگر چه انتظاری دارند؟

* به هرحال موفقیت‌هایی که در مسابقات مختلف شرکت می‌کنی به نام ایران تمام می‌شود.

من باز هم می‌گویم احسان حدادی در حال حاضر تنها برای خودش و با هزینه خودش در مسابقات شرکت می‌کند. مسئولان هم هر طور می‌خواهند فکر کنند. من دیگر کاری با آنها ندارم. در حال حاضر از کسی انتظاری ندارم و با این شرایط خیالم راحت است.

*نظرت در مورد مسابقات قهرمانی آسیا چیست؟ جای خالی‌ تو در این رقابت‌ها احساس شد.

من قبلا هم گفته بودم شرکت نمی‌کنم، اما در مورد این رقابت‌ها نظری ندارم. بهتر است حمید سجادی، معاون وزیر ورزش و مسئولان فدراسیون دوومیدانی در این زمینه پاسخگو باشند. از قول من بنویسید نتایج خوب بود.

*اما برخی می‌گویند ورزشکارانی که به اردوی خارجی رفته بودند، نتایج‌شان خوب نبود؟

 

مگر قرار است هرکسی به اردو رفت قهرمان شود و مدال بگیرد؟ نباید این طور فکر کنیم که یک ورزشکاری به اردوی خارجی رفت حتما باید بهترین نتیجه را بگیرد. در این موارد دیگر چیزی نگویم بهتر است.

هنوز یادمان نرفته وقتی حدادی پس از المپیک به ایران بازگشت مسئولین برای گرفتن عکس یادگاری چه مسابقه ای راه انداختند. آقای سجادی شما که معاون وزیر ورزش هستید و خودتون دو و میدانی کار کردید یادتان هست چقدر برای مدال احسان به به و چه چه کردید؟ هنوز یکسال نشده که احسان حدادی را تنها گذاشتید. آیا افتضاحی که برای دوومیدانی در مسابقات آسیایی هند بوجود آمد که حتی یک طلا هم نگرفت، کافی نیست. وضعیت ورزش مادر در ایران این روزها خیلی خراب است. هرچند رسیدگی به فوتبال که با کلی بریز و بپاش و یک بازی ضعیف پس از 8 سال به جام جهانی رفتند و کلی هم منت بر سر ورزش ایران گذاشتند وقتی برای آقایون باقی نگذاشته تا به ورزش ها و ورزشکاران دیگر بپردازند.

 




موضوع مطلب :

پنج شنبه 92 تیر 20 :: 1:11 صبح

لوگو
این وبلاگ علاوه بر پوشش کامل خبرهای احسان حدادی،خبرهای مربوط به پهلوانان حمید سوریان وصادق گودرزی را نیز به طورجزئی پوشش میدهد
آمار وبلاگ
  • بازدید امروز: 48
  • بازدید دیروز: 9
  • کل بازدیدها: 352926
امکانات جانبی



سلام دوست عزیز....به وبلاگ رسمی هواداران احسان حدادی خوش آمدید...برای مشاهده ی تمام بخش های وبلاگ حتما به آرشیو سایت مراجعه کنید...ما را از نظرات و انتقادات سازنده ی خود محروم نکنید...با تشکر
نام و نام خانوادگی      
آدرس ایمیل      
کلیه حقوق این وبلاگ برای وبلاگ رسمی هواداران احسان حدادی محفوظ است

Up Page
سایت سازسرویس وبلاگ دهیسینمایی هابیست تولزکد پرش به بالای صفحه وب