سفارش تبلیغ
صبا ویژن
وبلاگ رسمی هواداران احسان حدادی
ehsan haddadi ehsan haddadi ehsan haddadi ehsan haddadi
درباره وبلاگ


این وبلاگ علاوه بر پوشش کامل خبرهای احسان حدادی،خبرهای مربوط به پهلوانان حمید سوریان وصادق گودرزی را نیز به طورجزئی پوشش میدهد
معرفی سایت به دوستانتان
صفحات وبلاگ
نویسندگان

حدادی

به نقل از پایگاه اطلاع رسانی و آموزش دوومیدانی روز پنجشنبه 11 اردیبهشت مسابقات قهرمانی کشور در ورزشگاه آفتاب انقلاب برگزار شد. محمود گودرزی وزیر ورزش و جوانان تماشاگر ویژه این مسابقات در روز نخست بود. این رقابت‌ها در حالی برگزار شد که دوومیدانی کاران پس از پشت سر گذاشتن دوران بدنسازی به مسابقه پرداختند و رکوردهایی که کسب شد را نباید واقعی تلقی کنیم. در روز نخست همه نگاه‌ها به ماده پرتاب دیسک است، جایی که احسان حدادی پس از مدت‌ها باید در یک مسابقه رسمی در ایران حاضر شود. ساعت 17  استارت پرتاب دیسکی‌ها زده می‌شود. حدادی و برادران صمیمی رقابت نزدیکی با هم دارند و پیش از مسابقه خود را گرم می‌کنند.

حدادی 14 کیلوگرم وزن کم کرده است و این موضوع تعجب همگان را در پی دارد. می‌گوید پس از اردو در کیش خسته است، اما به هرحال در مسابقه حاضر شده است.

در تمام قسمت‌های ورزشگاه مسابقات مواد مختلف در جریان است، اما همه نگاه‌ها به پرتاب دیسک جلب شده است و به نظر می رسد رقابت دو قهرمان ملی جذابیت ها را بالا برده است.

ورزشکاران یکی پس از دیگری پرتاب ‌های خود را انجام می‌دهند و محمود صمیمی در پرتاب سوم وقتی 62 متر پرتاب می‌کند تشویق تماشاگران را به همراه دارد. وزش باد و لیز بودن دایره پرتاب صدای پرتابگران را در آورده است و همه به فکر چاره هستند تا بهترین پرتاب را انجام دهند، اما ظاهرا پیدا کردن راه حل امری ناممکن است.

کم کم به پرتاب‌های آخر که دیسکی‌ها نزدیک می‌شویم. وزیر ورزش هم از جایگاه پایین آمده و به سمت مسابقه پرتاب دیسک می‌رود. حدادی تنها ورزشکاری است که به استقبال او می‌رود و وزیر هم به او خسته نباشید می‌گوید.

مسابقه پرتاب دیسک که به پایان می‌رسد، حدادی را در جایگاه دوم با رکورد 61 متر و 68 سانتی متر می‌بینیم. ناراضی بودن در چهره او موج می‌زند، اما با این شرایط و به رسم جوانمردی پس از قهرمانی محمود صمیمی به سمت وی می‌رود و با گفتن تبریک او را در آغوش می‌گیرد.

  عکس یادگاری پرتاب دیسکی‌ها با وزیر آخرین بخش این مسابقه است، اما هنگام اهدا جوایز اتفاق جالبی می‌افتد. محمود صمیمی که اول شده است در جایگاه دوم می‌ایستد و حدادی را به سکوی نخست فرا می‌خواند که  حدادی هم با خنده او را به جایگاه نخست ‌می‌برد.




موضوع مطلب :

دوشنبه 93 اردیبهشت 15 :: 1:53 عصر

لوگو
این وبلاگ علاوه بر پوشش کامل خبرهای احسان حدادی،خبرهای مربوط به پهلوانان حمید سوریان وصادق گودرزی را نیز به طورجزئی پوشش میدهد
آمار وبلاگ
  • بازدید امروز: 4
  • بازدید دیروز: 9
  • کل بازدیدها: 352854
امکانات جانبی



سلام دوست عزیز....به وبلاگ رسمی هواداران احسان حدادی خوش آمدید...برای مشاهده ی تمام بخش های وبلاگ حتما به آرشیو سایت مراجعه کنید...ما را از نظرات و انتقادات سازنده ی خود محروم نکنید...با تشکر
نام و نام خانوادگی      
آدرس ایمیل      
کلیه حقوق این وبلاگ برای وبلاگ رسمی هواداران احسان حدادی محفوظ است

Up Page
سایت سازسرویس وبلاگ دهیسینمایی هابیست تولزکد پرش به بالای صفحه وب