سفارش تبلیغ
صبا ویژن
وبلاگ رسمی هواداران احسان حدادی
ehsan haddadi ehsan haddadi ehsan haddadi ehsan haddadi
درباره وبلاگ


این وبلاگ علاوه بر پوشش کامل خبرهای احسان حدادی،خبرهای مربوط به پهلوانان حمید سوریان وصادق گودرزی را نیز به طورجزئی پوشش میدهد
معرفی سایت به دوستانتان
صفحات وبلاگ
نویسندگان

نایب قهرمان پرتاب دیسک بازی های المپیک 2012 لندن، امروز (چهارشنبه) برای شرکت در مرحله دیگری از لیگ الماس (دیاموند لیگ) عازم شهر لوزان سوییس شد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون دوومیدانی، "احسان حدادی" در حالی عازم مسابقات دیاموند لیگ در سوییس شد که چهار مرحله از این رقابت ‌ها به پایان رسیده است.

وی با شش امتیاز در صدر جدول گروه خود قرار دارد و سه مرحله دیگر نیز از این مسابقات در پیش است.
احسان حدادی اگر بتواند در مجموع این سه مرحله، شش امتیاز دیگر بگیرد به عنوان قهرمانی این مسابقات دست می یابد. افتخاری که تاکنون نصیب دوومیدانی ایران در هیچ ماده ای نشده است.

وی در گفت و گو با ایرنا ابراز امیدواری کرد، بتواند در این مرحله با دست پر به کشور باز گردد.
حدادی گفت: خودم فکر می‌ کنم شانس زیادی برای قهرمانی دارم و امیدوارم بتوانم به این موفقیت دست پیدا کنم.

نایب قهرمان بازی های المپیک 2012 لندن و نفر سوم مسابقات دوومیدانی قهرمانی جهان در سال 2011 تصریح کرد: پس از بازگشت از المپیک به دلیل مشغله های بوجود آمده فرصت چندانی برای تمرین نداشتم اما گمان می کنم بتوانم نتیجه خوبی در سوییس بگیرم.

وی در خصوص ادامه کار مربی خود "کیم بوخانسف" 82 ساله اهل کشور روسیه نیز گفت: کیم بزودی به روسیه می رود و از این پس دیگر در ایران هدایت من را برعهده نخواهد داشت.
حدادی گفت: برای رفع مشکلات و نواقص خود از این به بعد هر از چند گاهی به روسیه خواهم رفت تا کیم عملکرد مرا مورد بررسی قرار دهد.




موضوع مطلب : اخباراحسان حدادی

پنج شنبه 91 شهریور 2 :: 11:0 عصر

لوگو
این وبلاگ علاوه بر پوشش کامل خبرهای احسان حدادی،خبرهای مربوط به پهلوانان حمید سوریان وصادق گودرزی را نیز به طورجزئی پوشش میدهد
آمار وبلاگ
  • بازدید امروز: 60
  • بازدید دیروز: 36
  • کل بازدیدها: 353093
امکانات جانبی



سلام دوست عزیز....به وبلاگ رسمی هواداران احسان حدادی خوش آمدید...برای مشاهده ی تمام بخش های وبلاگ حتما به آرشیو سایت مراجعه کنید...ما را از نظرات و انتقادات سازنده ی خود محروم نکنید...با تشکر
نام و نام خانوادگی      
آدرس ایمیل      
کلیه حقوق این وبلاگ برای وبلاگ رسمی هواداران احسان حدادی محفوظ است

Up Page
سایت سازسرویس وبلاگ دهیسینمایی هابیست تولزکد پرش به بالای صفحه وب