سفارش تبلیغ
صبا ویژن
وبلاگ رسمی هواداران احسان حدادی
ehsan haddadi ehsan haddadi ehsan haddadi ehsan haddadi
درباره وبلاگ


این وبلاگ علاوه بر پوشش کامل خبرهای احسان حدادی،خبرهای مربوط به پهلوانان حمید سوریان وصادق گودرزی را نیز به طورجزئی پوشش میدهد
معرفی سایت به دوستانتان
صفحات وبلاگ
نویسندگان

مسابقات جام جهانی کشتی آزاد روزهای سوم و چهارم اسفند ماه امسال در سالن 12 هزار نفری مجموعه ورزشی آزادی تهران برگزار خواهد شد.
"سعید گودرزی" روز سه شنبه در گفت وگو باخبرنگار ایرنا افزود: صادق گودرزی هم اینک دوره ریکاوری خود را سپری می کند و برای رسیدن به آمادگی مطلوب برنامه تمرینی مناسبی را به اجرا گذاشته است.

وی اظهار داشت: شرایط فشرده بازی های المپیک لندن سبب شد تا صلاح بدانیم صادق در لیگ برتر کشتی حضور نیابد چرا که در صورت حضور در این مسابقات باید به طور مداوم وزن کم می کرد و این وضعیت برای آمادگی جسمانی او مناسب نبود.
گودرزی بیان داشت: احتمال حضور صادق گودرزی در مسابقات جام جهانی تهران وجود دارد و اگر کادر فنی تیم ملی شرایط را برای حضور وی ضروری بداند، در این رقابت ها شرکت خواهد کرد.
وی در ادامه با گلایه مندی از شرایط حاکم بر ورزش کشتی استان همدان گفت: انتخابات هیات کشتی استان در حالی برگزار شد که "صادق گودرزی" به عنوان پرافتخارترین کشتی گیر که دارنده چهار مدال جهانی و المپیک است در بین اعضای مجمع جایی نداشت و از این رویکرد مدیریتی اعمال شده بر انتخابات متاسف شدم.

وی افزود: صادق ، افتخاری بزرگ برای ورزش استان همدان است و این چنین برخوردهایی باعث دلسردی و دوری وی از کشتی استان می شود.


گودرزی با بیان اینکه لزومی ندارد عهده دار مسوولیت هیات کشتی ملایر باشد، گفت: براساس دعوت رییس اداره ورزش و جوانان ملایر این سمت را قبول کردم اما در واقع نمی توانم در این مسوولیت فعالیت کنم چرا که مربی سازنده هستم و باید در سالن تمرین به این وظیفه بپردازم.


وی حضور بزرگان کشتی را در چرخه مدیریتی هیات کشتی استان همدان لازم دانست و افزود: با احترامی که برای آقای "صابریون" رییس هیات کشتی همدان قائل هستم اما نیاز است افرادی که سال ها بر روی تشک کشتی بوده اند در این عرصه حضور داشته باشند.


وی ابراز امیدواری کرد، کشتی همدان به شرایط مطلوب تر دست یابد و سال های آینده نیز شاهد درخشش استعدادهای این رشته ورزشی در میادین مهم جهانی و آسیایی باشیم.




موضوع مطلب :

پنج شنبه 91 آذر 30 :: 2:47 عصر

لوگو
این وبلاگ علاوه بر پوشش کامل خبرهای احسان حدادی،خبرهای مربوط به پهلوانان حمید سوریان وصادق گودرزی را نیز به طورجزئی پوشش میدهد
آمار وبلاگ
  • بازدید امروز: 14
  • بازدید دیروز: 19
  • کل بازدیدها: 353011
امکانات جانبی



سلام دوست عزیز....به وبلاگ رسمی هواداران احسان حدادی خوش آمدید...برای مشاهده ی تمام بخش های وبلاگ حتما به آرشیو سایت مراجعه کنید...ما را از نظرات و انتقادات سازنده ی خود محروم نکنید...با تشکر
نام و نام خانوادگی      
آدرس ایمیل      
کلیه حقوق این وبلاگ برای وبلاگ رسمی هواداران احسان حدادی محفوظ است

Up Page
سایت سازسرویس وبلاگ دهیسینمایی هابیست تولزکد پرش به بالای صفحه وب