سفارش تبلیغ
صبا ویژن
وبلاگ رسمی هواداران احسان حدادی
ehsan haddadi ehsan haddadi ehsan haddadi ehsan haddadi
درباره وبلاگ


این وبلاگ علاوه بر پوشش کامل خبرهای احسان حدادی،خبرهای مربوط به پهلوانان حمید سوریان وصادق گودرزی را نیز به طورجزئی پوشش میدهد
معرفی سایت به دوستانتان
صفحات وبلاگ
نویسندگان

سرانجام پس از کشمکش‌های فراوان بر سر تعداد کشتی گیران ملی پوش و خارجی تیم ثامن الحجج سبزوار، سرپرست کمیته لیگ فدراسیون خبر از لغو قراداد صادق گودرزی ملی‌پوش المپیکی این تیم داد.

به گزارش خبرنگار مهر، تیم ثامن الحجج سبزوار برای حضوری هر چه قویتر در رقابتهای لیگ برتر کشتی آزاد حسن رحیمی، صادق گودرزی و مهدی تقوی را به خدمت گرفت که با توجه به آئین نامه لیگ، تیمهای شرکت گننده فقط مجاز به استفاده از دو ملی پوش المپیکی هستند.

بدین ترتیب کشمکش‌های فراوانی در این رابطه بوجود آمد و هر روز خبرهای متناقصی از رفتن یا ماندن این کشتی گیران منتشر می‌شد. البته این کشمکش‌ها زمانی افزایش یافت که مسئولان تیم ثامن الحجج سبزوار علاوه بر عقد قراداد با این سه ملی پوش المپیکی، داوید خوتسیاشویلی گرجستانی را نیز در وزن 74 کیلوگرم جذب کردند!

در همین راستا عباس نمازیان سرپرست کمیته لیگ فدراسیون کشتی آب پاکی را روی دست اهالی کشتی و مدعیان لیگ ریخت و در گفتگو با خبرنگار مهر از فسخ قراداد صادق گودرزی با تیم ثامن الحجج سبزوار خبر داد.

به گفته وی، صادق گودرزی با فسخ قرادادش با سبزواری‌ها از هم اکنون به عنوان کشتی گیر آزاد وزن 74 کیلوگرم محسوب شده و در صورت تمایل می‌تواند تا آغاز دور برگشت لیگ به هر تیمی که می‌خواهد، بپیوندد.

این در حالیست که مهلت نقل و انتقال کشتی گیران در پیکارهای لیگ برتر نیز عصر روز سه‌شنبه هفته آتی به پایان می‌رسد و تیم‌های مدعی برای جذب نفرات داخلی و خارجی خود باید جدی‌تر عمل کنند.

سومین و آخرین هفته از رقابتهای لیگ برتر کشتی آزاد طی روزهای پنجشنبه و جمعه ( 15 و 16 آذرماه) با انجام چهار دیدار در نقاط مختلف کشورمان به پایان می‌رسد.

لیاقت صادق رو نداشتن!

 




موضوع مطلب : صادق گودرزی

چهارشنبه 91 آذر 15 :: 9:17 عصر

لوگو
این وبلاگ علاوه بر پوشش کامل خبرهای احسان حدادی،خبرهای مربوط به پهلوانان حمید سوریان وصادق گودرزی را نیز به طورجزئی پوشش میدهد
آمار وبلاگ
  • بازدید امروز: 13
  • بازدید دیروز: 36
  • کل بازدیدها: 353046
امکانات جانبی



سلام دوست عزیز....به وبلاگ رسمی هواداران احسان حدادی خوش آمدید...برای مشاهده ی تمام بخش های وبلاگ حتما به آرشیو سایت مراجعه کنید...ما را از نظرات و انتقادات سازنده ی خود محروم نکنید...با تشکر
نام و نام خانوادگی      
آدرس ایمیل      
کلیه حقوق این وبلاگ برای وبلاگ رسمی هواداران احسان حدادی محفوظ است

Up Page
سایت سازسرویس وبلاگ دهیسینمایی هابیست تولزکد پرش به بالای صفحه وب