سفارش تبلیغ
صبا ویژن
وبلاگ رسمی هواداران احسان حدادی
ehsan haddadi ehsan haddadi ehsan haddadi ehsan haddadi
درباره وبلاگ


این وبلاگ علاوه بر پوشش کامل خبرهای احسان حدادی،خبرهای مربوط به پهلوانان حمید سوریان وصادق گودرزی را نیز به طورجزئی پوشش میدهد
معرفی سایت به دوستانتان
صفحات وبلاگ
نویسندگان

احسان حدادی ، نایب قهرمان پرتاب دیسک المپیک لندن کار خود را به صورت آزمایشی با مربی آلمانی در ایالت فلوریدای آمریکا آغاز کرد.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، احسان حدادی، رکورددار پرتاب دیسک آسیا که اکنون مدتی است در ایالت متحده به سر می‌برد، اعلام کرد که تمریناتش را به صورت آزمایشی با ولفگانگ اشمیت مربی آلمانی در آمریکا آغاز کرده است.

حدادی اعلام کرد که تاکنون دو جلسه تمرینی با اشمیت داشته و قرار است سه هفته‌ دیگر نیز به صورت آزمایشی تمریناتشان را با یکدیگر ادامه دهند.

همچنین حدادی گفته در صورت موافقت دو طرف، پس از سه هفته‌ او به همراه مربی‌اش به ایران خواهند آمد تا مراحل عقد قرارداد این مربی جدید با فدراسیون دوومیدانی و کمیته ملی المپیک ایران طی شود.

همچنین حدادی اعلام کرده که پس از عقد این قرارداد آنها تمرینات‌شان را مجددا در آمریکا پیگیری خواهند کرد.

در این تمرینات امین نیک‌فر رکوردار پرتاب وزنه ایران نیز که مقیم آمریکا است او را همراهی می‌کند .

مربی پیشین احسان حدادی کیم بوخونسوف از روسیه بود که پس از بازی‌های المپیک لندن به دلیل کهولت سن همکاری‌اش را با حدادی قطع کرد.




موضوع مطلب : اخباراحسان حدادی

چهارشنبه 91 آبان 10 :: 4:15 عصر

لوگو
این وبلاگ علاوه بر پوشش کامل خبرهای احسان حدادی،خبرهای مربوط به پهلوانان حمید سوریان وصادق گودرزی را نیز به طورجزئی پوشش میدهد
آمار وبلاگ
  • بازدید امروز: 26
  • بازدید دیروز: 36
  • کل بازدیدها: 353059
امکانات جانبی



سلام دوست عزیز....به وبلاگ رسمی هواداران احسان حدادی خوش آمدید...برای مشاهده ی تمام بخش های وبلاگ حتما به آرشیو سایت مراجعه کنید...ما را از نظرات و انتقادات سازنده ی خود محروم نکنید...با تشکر
نام و نام خانوادگی      
آدرس ایمیل      
کلیه حقوق این وبلاگ برای وبلاگ رسمی هواداران احسان حدادی محفوظ است

Up Page
سایت سازسرویس وبلاگ دهیسینمایی هابیست تولزکد پرش به بالای صفحه وب