سفارش تبلیغ
صبا ویژن
وبلاگ رسمی هواداران احسان حدادی
ehsan haddadi ehsan haddadi ehsan haddadi ehsan haddadi
درباره وبلاگ


این وبلاگ علاوه بر پوشش کامل خبرهای احسان حدادی،خبرهای مربوط به پهلوانان حمید سوریان وصادق گودرزی را نیز به طورجزئی پوشش میدهد
معرفی سایت به دوستانتان
صفحات وبلاگ
نویسندگان



بنا بر آنچه رییس فدراسیون دوومیدانی اعلام کرده احتمال دارد ولفگانگ اشمیت مربی آتی احسان حدادی باشد و نایب قهرمان المپیک برای تمرین کردن در آمریکا ماندگار شود.


افشین داوری رییس فدراسیون دوومیدانی اعلام کرده که احسان حدادی در آمریکا با ولفگانگ اشمیت آلمانی مذاکراتی را انجام داده و امیدوار است که او بتواند مربی‌گری حدادی را بر عهده بگیرد اما این مسئله گویا شرط و شروطی دارد.


ولفگانگ اشمیت که در سال 1954 در برلین به دنیا آمده در بازی‌های 1976 مونترال به مدال نقره المپیک دست یافت. او همچنین یک بار قهرمان دانشجویان جهان و یک بار نیز قهرمان اروپا شد که همه آن‌ها به دهه 70 میلادی بازمی‌گردد.


اشمیت اکنون سال‌هاست که در آمریکا زندگی می‌کند و گویا در این کشور کار مربی‌گری را هم بر عهده دارد. برای همین ظاهرا حدادی برای ادامه کارش با او مذاکره کرده است اما یکی از مهم ترین مسائل مطرح شده برای همکاری اشمیت با حدادی، حضور حدادی در آمریکا است.


اگر این شرط گذاشته شود و فدراسیون دوومیدانی نیز با آن موافقت کند، از این پس باید کمتر احسان حدادی را در ایران دید و او شاید بیشتر زندگی‌اش را در آمریکا ادامه دهد.


هنوز نه احسان حدادی و نه فدراسیون دوومیدانی از چند و چون ماجرا خبر موثقی نداده‌اند اما بنا بر اعلام منابع آگاه احتمالا قرار است این اتفاق روی دهد.

دیر گذاشتم ولی بالا خره گذاشتم!نیمه ی پر لیوانو ببینین!!!!!




موضوع مطلب : اخباراحسان حدادی


لوگو
این وبلاگ علاوه بر پوشش کامل خبرهای احسان حدادی،خبرهای مربوط به پهلوانان حمید سوریان وصادق گودرزی را نیز به طورجزئی پوشش میدهد
آمار وبلاگ
  • بازدید امروز: 59
  • بازدید دیروز: 36
  • کل بازدیدها: 353092
امکانات جانبی



سلام دوست عزیز....به وبلاگ رسمی هواداران احسان حدادی خوش آمدید...برای مشاهده ی تمام بخش های وبلاگ حتما به آرشیو سایت مراجعه کنید...ما را از نظرات و انتقادات سازنده ی خود محروم نکنید...با تشکر
نام و نام خانوادگی      
آدرس ایمیل      
کلیه حقوق این وبلاگ برای وبلاگ رسمی هواداران احسان حدادی محفوظ است

Up Page
سایت سازسرویس وبلاگ دهیسینمایی هابیست تولزکد پرش به بالای صفحه وب