سفارش تبلیغ
صبا ویژن
وبلاگ رسمی هواداران احسان حدادی
ehsan haddadi ehsan haddadi ehsan haddadi ehsan haddadi
درباره وبلاگ


این وبلاگ علاوه بر پوشش کامل خبرهای احسان حدادی،خبرهای مربوط به پهلوانان حمید سوریان وصادق گودرزی را نیز به طورجزئی پوشش میدهد
معرفی سایت به دوستانتان
صفحات وبلاگ
نویسندگان

ملی پوش دو و میدانی کار باشگاه پرسپولیس برای حضور در فستیوال و کلاس معتبر راهی آمریکا شد.
سایت پرسپولیس نوشت: احسان حدادی که تا پایان خرداد ماه سال 92 تحت قرارداد با باشگاه پرسپولیس است، دوشنبه شب پس از عزیمت به دبی عازم آمریکا شد تا در دو فستیوال و کلاس معتبر جهانی شرکت کند. حدادی در کلاس‌هایی که با حضور مربیان و پرتابگران نامدار جهان به منظور بررسی تاکتیک‌های پرتاب دیسک برگزار می شود، شرکت خواهد کرد.

نایب قهرمان المپیک لندن در سفر 10 روزه‌اش به آمریکا با چند مربی صاحب‌نام تمرین خواهد کرد و در نهایت با انتخاب یکی از مربیان، با او قرارداد خواهد بست.

گفتنی است؛ احتمال دارد در این مدت مسابقاتی هم با حضور پرتابگران مطرح دنیا برگزار شود.

نایب قهرمان پرتاب دیسک بازی‌های المپیک 2012 لندن با بیان اینکه حضورش در فستیوال آمریکا قطعی است، گفت: هدفم از حضور در فستیوال کالیفرنیا آمریکا پیدا کردن یک مربی خوب است.


احسان حدادی در خصوص سفرش به آمریکا برای حضور در فستیوال پرتاب‌ها تصریح کرد: حضورم در این فستیوال قطعی شده و سه‌شنبه هفته جاری برای شرکت در این مراسم راهی کالیفرنیا آمریکا می‌شوم. اکثر مربیان خوب دنیا در این برنامه حضور خواهند داشت و در آنجا تکنیک‌های ورزشکاران پرتاب دیسک را آنالیز خواهند کرد. ضمن اینکه احتمالا مسابقه‌ای هم در کنار فستیوال کالیفرنیا برگزار می‎‌شود.

“هدفم از حضور در این فستیوال پیدا کردن یک مربی خوب است”، وی با بیان این جمله افزود: همیشه پس از بازی‌های المپیک، مربیان ورزشکاران تغییر می‌کنند. هر پرتابگری که بخواهد مربی‌اش را عوض کند، در این برنامه حضور پیدا کرده و با یک مربی جدید وارد مذاکره می‌شود. پرتابگر و مربی در صورت توافق با هم، حدود یک هفته در آنجا تمرین می‌کنند و وقتی که دیدند، می‌توانند با هم کار کنند، همانجا توافقات نهایی را انجام می‌دهند.

وی با بیان اینکه اگر نیاز باشد مسابقات برگزار می‌شود، تاکید کرد: در حال حاضر تمامی ورزشکاران دوومیدانی‌کار در افت بدنی قرار دارند. هدف از برگزاری مسابقه، ارزیابی تکنیک ورزشکاران است که این امر هم در صورت لزوم محقق می‌شود.

حدادی در پاسخ به این سوال که “آیا در حال حاضر مربی خاصی را مدنظر دارد؟”، گفت: دو مربی از بلاروس و اسلوونی با ارسال ایمیل‌هایی خواستار همکاری با من بودند اما در فستیوال آمریکا با یک مربی خوب یک هفته تا 10 روز تمرین می‌کنم. هدفم از این کار پیدا کردن یک مربی در حد قابل قبول است.

به گزارش خبرنگار مهر، فستیوال بزرگ پرتاب‌ها از 15 تا 19 مهر در کالیفرنیای آمریکا برگزار می‌شود که در آن پرتاب‌گران مطرح جهان حضور خواهند داشت.




موضوع مطلب : اخباراحسان حدادی

چهارشنبه 91 مهر 12 :: 2:9 عصر

لوگو
این وبلاگ علاوه بر پوشش کامل خبرهای احسان حدادی،خبرهای مربوط به پهلوانان حمید سوریان وصادق گودرزی را نیز به طورجزئی پوشش میدهد
آمار وبلاگ
  • بازدید امروز: 21
  • بازدید دیروز: 36
  • کل بازدیدها: 353054
امکانات جانبی



سلام دوست عزیز....به وبلاگ رسمی هواداران احسان حدادی خوش آمدید...برای مشاهده ی تمام بخش های وبلاگ حتما به آرشیو سایت مراجعه کنید...ما را از نظرات و انتقادات سازنده ی خود محروم نکنید...با تشکر
نام و نام خانوادگی      
آدرس ایمیل      
کلیه حقوق این وبلاگ برای وبلاگ رسمی هواداران احسان حدادی محفوظ است

Up Page
سایت سازسرویس وبلاگ دهیسینمایی هابیست تولزکد پرش به بالای صفحه وب