سفارش تبلیغ
صبا ویژن
وبلاگ رسمی هواداران احسان حدادی
ehsan haddadi ehsan haddadi ehsan haddadi ehsan haddadi
درباره وبلاگ


این وبلاگ علاوه بر پوشش کامل خبرهای احسان حدادی،خبرهای مربوط به پهلوانان حمید سوریان وصادق گودرزی را نیز به طورجزئی پوشش میدهد
معرفی سایت به دوستانتان
صفحات وبلاگ
نویسندگان

به گزارش ایرنا، این مراسم با حضور حمید سجادی معاون ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش و جوانان، ?محمد علی آبادی? رییس کمیته ملی المپیک در در سالن همایش آکادمی ملی المپیک برگزار شد.

در این مراسم از حمید سوریان دارنده مدال طلا، محمد باقری معتمد و احسان حدادی دارنده مدال نقره المپیک و الهه احمدی افتخارآفرین رشته تیراندازی و نفر ششم المپیک لندن، با اهدای لوح تقدیر و جوایز نقدی تجلیل بعمل آمد.

در پایان این مراسم و از سوی اداره کل ورزش و جوانان استان تهران به مدال آور طلایی المپیک، مبلغ 15 میلیون تومان، به دارندگان مدال نقره، هر یک 12 میلیون و 500 هزار تومان و به الهه احمدی مبلغ 5 میلیون تومان اهدا شد.



رییس کمیته ملی المپیک در مراسم تقدیر از مدال آوران استان تهران با بیان اینکه هفت سال کار و برنامه ریزی انجام شد تا در بازیهای آسیایی گوانگجو با 20 مدال چهارم ، در المپیک لندن هفدهم و در پارالمپیک یازدهم شدیم، گفت: کشورهای دیگر با تمام توان و انگیزه بدنبال گرفتن جایگاه جمهوری اسلامی دراین رقابتها هستند. این جایگاه ها پایدار نیستند و کوچکترین اهمال و بی توجهی، این جایگاه ها را از ما می گیرد.

?محمد علی آبادی? تصریح کرد: برای داشتن یک قهرمانی در المپیک که بالاترین رتبه ورزشی برای یک ورزشکار و قهرمان است، قطعاً باید اقدامات طولانی مدت، برنامه ریزی شده، تدارک ویژه، منابع مالی و امکانات خاص پیش بینی و طراحی شود تا به یک مدال طلا در جایگاه المپیک دست پیدا کنیم.



وی فضاهای ورزشی را محل تولد، شکل گیری، پرورش و ساختن یک قهرمان دانست و ادامه داد: فدراسیون های ورزشی، جایگاه تدبیر و برنامه ریزی هستند و باید با هیات های ورزشی، منابع مالی، دانشگاه ها و بخش های علمی و تخصصی، کمیته ملی المپیک و وزارت ورزش و جوانان در یک راستا قرار گیرند تا در کنار همت و عزم همه جانبه، راه موفقیت در المپیک کوتاه تر شود.

علی آبادی به نقش استعدادیابی نخبه ها و تلاش مربیان ناشناخته در دوردست ها، در کسب این موفقیت ها اشاره کرد و گفت: اگر در بازیهای آسیایی آینده در کره، 25-26 مدال قطعی نگیریم، جایگاه چهارمی را نخواهیم داشت و اگر یک روز عقب باشیم، به مشکل خواهیم خورد. اگر همه درست عمل کنیم و بدنبال ظرفیت های جدید مثل مدال آوری بانوان برویم، مدال های نقره بازیهای آسیایی گوانگجو در دوره آینده به طلا تبدیل خواهند شد. باید ظرفیت خود را در رشته های پر مدالی چون شنا، ژیمناستیک، دوومیدانی، تیراندازی و قایقرانی بالا ببریم، چرا که از 1400 مدال توزیع شده در بازیهای آسیایی، 700مدال مربوط به این رشته هاست.



فقط من متاسقانه عکس درست حسابی از احسان حدادی پیدا نکردم...شماها پیدا کردین بدین بزارم تو سایت!




موضوع مطلب : مطالب متفرقه, حمید سوریان

سه شنبه 91 شهریور 28 :: 3:39 عصر

لوگو
این وبلاگ علاوه بر پوشش کامل خبرهای احسان حدادی،خبرهای مربوط به پهلوانان حمید سوریان وصادق گودرزی را نیز به طورجزئی پوشش میدهد
آمار وبلاگ
  • بازدید امروز: 5
  • بازدید دیروز: 11
  • کل بازدیدها: 352983
امکانات جانبی



سلام دوست عزیز....به وبلاگ رسمی هواداران احسان حدادی خوش آمدید...برای مشاهده ی تمام بخش های وبلاگ حتما به آرشیو سایت مراجعه کنید...ما را از نظرات و انتقادات سازنده ی خود محروم نکنید...با تشکر
نام و نام خانوادگی      
آدرس ایمیل      
کلیه حقوق این وبلاگ برای وبلاگ رسمی هواداران احسان حدادی محفوظ است

Up Page
سایت سازسرویس وبلاگ دهیسینمایی هابیست تولزکد پرش به بالای صفحه وب