سفارش تبلیغ
صبا ویژن
وبلاگ رسمی هواداران احسان حدادی
ehsan haddadi ehsan haddadi ehsan haddadi ehsan haddadi
درباره وبلاگ


این وبلاگ علاوه بر پوشش کامل خبرهای احسان حدادی،خبرهای مربوط به پهلوانان حمید سوریان وصادق گودرزی را نیز به طورجزئی پوشش میدهد
معرفی سایت به دوستانتان
صفحات وبلاگ
نویسندگان



نایب قهرمان پرتاب دیسک المپیک لندن گفت: به خاطر خستگی، نداشتن تمرین‌های منظم و افت قابل پیش‌بینی پس از المپیک نتوانستم در لیگ جهانی الماس در سوئیس عملکرد خوبی داشته باشم.


به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، احسان حدادی درباره عملکرد خود در رقابت‌های لیگ الماس گفت: قبل از سفرم به سوئیس گفته بودم که شرایط مطلوبی ندارم. افت نسبی ورزشکاران پس از المپیک طبیعی و قابل پیش‌بینی است. از سوی دیگر به واسطه سفر از لندن به تهران و پس از آن هم سفر از تهران به فرانکفورت و لوزان خسته بودم. در حالی که رقبایم در اروپا بوده و از این بابت هیچ مشکلی نداشتند. از سوی دیگر پس از بازگشت از المپیک درگیر مذاکره با پرسپولیس، مصاحبه با شبکه‌های تلویزیونی و مراسم‌های تقدیر بودم و به همین واسطه تمرین‌های منظمی نداشتم و فقط سه جلسه توانستم، تمرین کنم. به همین علت عملکرد خوبی در لوزان نداشتم. حتی فردی که با پرتاب 67 متر در المپیک پنجم شده بود، در این مسابقات 60 متر پرتاب کرد و در نهایت حذف شد.


حدادی در ادامه گفت: به واسطه مشکل ویزا نتوانستم به مسابقات بیرمنگام بروم. با ویزای المپیک به شرطی می‌توانستم به لندن بروم که به کشورم برگردم و دوباره از ایران عازم لندن شوم. در مجموع با توجه به عدم آمادگی احساس کردم، حضورم در این مسابقات چندان صحیح نیست. حالا هم با توجه به حضور هارتینگ - نفر اول المپیک در مسابقات بیرمنگام فکر می‌کنم، او نفر اول شود و کانتر که الان با 10 امتیاز صدرنشین است، امتیازی کسب نکند. امیدوارم که در مسابقات بروکسل که چند روز دیگر برگزار می‌شود، بتوانم اول شوم و صدرنشینی را از کانتر پس بگیرم.



حدادی با اشاره به واکنش مدیر عامل باشگاه پرسپولیس گفت: پس از آن‌که در مسابقات سوئیس هفتم شدم، در حال بررسی ایمیل خودم بودم که دیدم رویانیان از طریق روابط عمومی باشگاه پیامی برایم فرستاده‌ و با درک شرایط گفته بود که افت ورزشکار المپیک طبیعی است. او در پیام خود به بنده دلگرمی داده و روحیه بسیار خوبی به من داد. به طوری که وقتی ایمیل او را خواندم، تحت تاثیر قرار گرفته و خوشحال شدم که مدیر عامل باشگاه پرسپولیس نگاهی حرفه‌ای داشته و کارم را با وسواس پیگیری می‌کند.

حدادی با اشاره به داربی 75 گفت: متاسفانه در راه بازگشت از سوئیس به تهران بودم و نتوانستم داربی را ببینم اما شنیده‌ام پرسپولیس موقعیت‌های خوبی برای گلزنی داشته است. حیف که پرسپولیس نتوانسته برنده داربی شود. امیدوارم به عنوان ورزشکار پرسپولیس بتوانم در لیگ دوومیدانی باشگاه‌های ایران و آخرین مرحله لیگ جهانی الماس و دایموند لیگ که در بروکسل برگزار می‌شود، عملکرد خوبی داشته باشم.




موضوع مطلب : مصاحبه های احسان حدادی

سه شنبه 91 شهریور 7 :: 11:4 عصر

لوگو
این وبلاگ علاوه بر پوشش کامل خبرهای احسان حدادی،خبرهای مربوط به پهلوانان حمید سوریان وصادق گودرزی را نیز به طورجزئی پوشش میدهد
آمار وبلاگ
  • بازدید امروز: 5
  • بازدید دیروز: 19
  • کل بازدیدها: 353002
امکانات جانبی



سلام دوست عزیز....به وبلاگ رسمی هواداران احسان حدادی خوش آمدید...برای مشاهده ی تمام بخش های وبلاگ حتما به آرشیو سایت مراجعه کنید...ما را از نظرات و انتقادات سازنده ی خود محروم نکنید...با تشکر
نام و نام خانوادگی      
آدرس ایمیل      
کلیه حقوق این وبلاگ برای وبلاگ رسمی هواداران احسان حدادی محفوظ است

Up Page
سایت سازسرویس وبلاگ دهیسینمایی هابیست تولزکد پرش به بالای صفحه وب