سفارش تبلیغ
صبا ویژن
وبلاگ رسمی هواداران احسان حدادی
ehsan haddadi ehsan haddadi ehsan haddadi ehsan haddadi
درباره وبلاگ


این وبلاگ علاوه بر پوشش کامل خبرهای احسان حدادی،خبرهای مربوط به پهلوانان حمید سوریان وصادق گودرزی را نیز به طورجزئی پوشش میدهد
معرفی سایت به دوستانتان
صفحات وبلاگ
نویسندگان

مراسم تجلیل از قهرمانان و مدال آوران المپیکی شب گذشته در تالار وزارت کشور با حضور رئیس جمهور برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، مراسم تجلیل از قهرمانان و مدال آوران که قرار بود ساعت 20 شب گذشته در تالار وزارت کشور برگزار شود با 45 دقیقه تأخیر با حضور رئیس جمهور رسماً آغاز شد.

این مراسم با حاشیه‌هایی همراه بود که در زیر می‌خوانیم:

* علی مظاهری، پرچمدار ایران در المپیک لندن و احسان روزبهانی، بوکسور المپیکی ایران به همراه ناطق نوری رئیس این فدراسیون در این مراسم حضور داشتند.

* محمد بنا و حمید سوریان در مراسم تجلیل از قهرمان المپیکی به شدت و به صورت ویژه مورد تشویق تماشاگران حاضر در سالن قرار گرفتند.

* تماشاگران حاضر در سالن احسان حدادی، نایب قهرمان پرتاب دیسک ایران را با نام احسان پرسپولیسی مورد تشویق قرار دادند.


* مهدی چمران رئیس شورای شهر، علی سعیدلو،‌ محمد عباسی، وزیر ورزش و حسین رضازاده همراه احمدی‌نژاد وارد تالار شدند.

* در این مراسم همچنین از سعید عبدولی، فرنگی‌کار وزن 66 کیلوگرم کشورمان در المپیک که با ناداوری از گردونه مسابقات حذف شده بود مانند مدال‌آوران طلایی تقدیر شد.

* محمد علی‌آبادی، رئیس و بهرام افشارزاده دبیرکل کمیته ملی المپیک و سید‌شمس‌الدین حسینی، وزیر امور اقتصادی و داریی هم در این مراسم حضور داشتند.

* جایزه محمد بنا در مراسم تجلیل از قهرمانان و مدال‌آوران المپیکی توسط مادرش اهدا شد. هنگامی بنا روی سن حاضر شد مجری برنامه از مادر وی دعوت کرد تا جایزه بنا را به او اهدا کند. بنا که از حضور مادرش در این مراسم حسابی غافلگیر شده بود با بوسه‌ای بر دستان مادر از زحمات وی تشکر کرد. مادر محمد بنا هم چند کلمه‌ای برای حاضران در سالن صحبت و از آنها تشکر کرد.

* در این مراسم از ورزشکاران مدال‌آور دعوت شد تا با حضور بر روی سکو جوایز خود را تحویل بگیرند. نام مدال‌آوران رشته‌های مختلف به همراه مربیانشان و روسای فدراسیون‌ها یکی یکی خوانده و جوایز آنها اهدا می‌شد.

                                                                                                                                         
* هنگام تجلیل از قهرمانان کشتی آزاد، رسول خادم، سرمربی تیم ملی کشتی آزاد و مدیر تیم‌های ملی کشتی در این مراسم حضور نداشت. علت عدم حضور خادم همراهی‌اش با تیم نوجوانان در مسابقات جهانی باکو عنوان شد.

* یوسف کرمی عضو تیم ملی تکواندو و هادی ساعی از دیگر غایبان این مراسم بودند.

* احمدی‌نژاد، رئیس جمهور کشورمان در مراسم تجلیل از قهرمانان و مدال‌آوران المپیکی از اهدای نشان ملی درجه یک شجاعت و لیاقت به محمد بنا خبر داد. قرار است تا پایان شهریور ماه با برگزاری مراسمی ویژه این نشان به وی اهدا شود.

* پس از حضور هر ورزشکار در داخل سالن تماشاگران به شدت آنها را مورد تشویق قرار دادند. در این میان محمد بنا و حمید سوریان به صورت ویژه تشویق شدند.

* خوش و بش محمد بنا و باقری در نوع خود جالب بود. این دو مربی در مراسم در کنار هم نشستند.

* مجری این برنامه (جواد خیابانی) از تماشاگران خواست رؤسای فدراسیون‌هایی که مدال نگرفتند را هم تشویق کنند. وی از حاضران در سالن خواست فقط ایران را تشویق کنند.

* کلیپی از مدال‌آوران کشتی، وزنه‌برداری، تکواندو و دوومیدانی پخش شد.

* محمود احمدی‌نژاد، رئیس جمهور کشورمان در این مراسم طی سخنانی وعده داد و گفت: باید از همین حالا برای المپیک 2016 برنامه‌ریزی کنیم و هدف این است که جزو 10 کشور اول دنیا باشیم.

* حاضران زیادی در تالار وزارت کشور حضور داشتند که تقریبا سالن پر بود. حاضران با شعارهای خود بارها و بارها قهرمانان المپیکی را مورد تشویق قرار دادند.

* پرچم‌های کوچکی برای حاضران تدارک دیده شده و در اختیار آنها قرار داده شد.

* جواد محجوب جودوکار تیم ملی که موفق به حضور در المپیک نشد در این مراسم حضور داشت.

* الهه احمدی، تیرانداز تیم ملی کشورمان که موفق به کسب عنوان ششمی المپیک در بخش بانوان شد با حضور روی سن تقدیر شد.

* در پایان مراسم هم بازار عکس یادگاری و امضا هم حسابی داغ بود و مردم با تجمع در درب‌های خروجی خواستار گرفتن امضا و عکس یادگاری از قهرمانان می‌شدند، این موضوع حتی تا حدود ساعت 12 شب ادامه داشت به طوری که برخی از مدال آوران به زحمت موفق به خروج شدند.

* محمد بنا، سرمربی تیم کشتی فرنگی هم با شور و شوق خاصی به درخواست تمام حاضران پاسخ مثبت می‌داد.

* در این مراسم به مدال‌آوران طلایی بازی‌های المپیک 200 سکه طلا، نقره 150 سکه و مدال برنز 100 سکه از سوی وزارت ورزش و جوانان اهداء شد.




موضوع مطلب : مطالب متفرقه

یکشنبه 91 شهریور 5 :: 1:21 عصر

لوگو
این وبلاگ علاوه بر پوشش کامل خبرهای احسان حدادی،خبرهای مربوط به پهلوانان حمید سوریان وصادق گودرزی را نیز به طورجزئی پوشش میدهد
آمار وبلاگ
  • بازدید امروز: 9
  • بازدید دیروز: 11
  • کل بازدیدها: 352987
امکانات جانبی



سلام دوست عزیز....به وبلاگ رسمی هواداران احسان حدادی خوش آمدید...برای مشاهده ی تمام بخش های وبلاگ حتما به آرشیو سایت مراجعه کنید...ما را از نظرات و انتقادات سازنده ی خود محروم نکنید...با تشکر
نام و نام خانوادگی      
آدرس ایمیل      
کلیه حقوق این وبلاگ برای وبلاگ رسمی هواداران احسان حدادی محفوظ است

Up Page
سایت سازسرویس وبلاگ دهیسینمایی هابیست تولزکد پرش به بالای صفحه وب