سفارش تبلیغ
صبا ویژن
وبلاگ رسمی هواداران احسان حدادی
ehsan haddadi ehsan haddadi ehsan haddadi ehsan haddadi
درباره وبلاگ


این وبلاگ علاوه بر پوشش کامل خبرهای احسان حدادی،خبرهای مربوط به پهلوانان حمید سوریان وصادق گودرزی را نیز به طورجزئی پوشش میدهد
معرفی سایت به دوستانتان
صفحات وبلاگ
نویسندگان

نایب قهرمان پرتاب دیسک المپیک گفت: پیش از المپیک عضله سینه‌ام درد می‌کرد و با این وجود توانستم مدال نقره را از آن خود کنم.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون دوومیدانی، احسان حدادی در مراسم تجلیل از وی اظهار داشت: سختی زیادی برای رسیدن به مدال المپیک کشیدم. پیش از آغاز رقابت‌های المپیک اردوی آماده سازی‌ام را در آلمان برگزار کردم و تمرینات خوبی را پشت سر گذاشتم.
برای اولین بار باید این را بگویم که پیش از المپیک از ناحیه عضله سینه دچار آسیب دیدگی بودم و حتی مربی خودم هم فکر نمی‌کرد که بتوانم نتیجه خوبی بگیرم، اما پزشکم خیلی کمک کرد که شرایط بهتری را پیدا کنم.

وی ادامه داد: باید از تمام کسانی که در این مدت برایم زحمت کشیدند، تشکر کنم. پدر و مادرم دوری‌ مرا را تحمل کردند و مربی روسیه‌ای هم که با وجود 82 سال سن 8 ماه برای آماده سازی من دور از خانواده خود بود. خبرنگاران هم حمایت خوبی از من داشتند. در زمانی که در حاشیه بودم و جو منفی بر علیه‌ام راه افتاده بود، کمکم کردند که آن دوره را پشت سر بگذارم.

نایب قهرمان پرتاب دیسک المپیک عنوان کرد: قول می‌دهم که در مسابقات قهرمانی جهان در سال آینده و المپیک 2016 مدال طلا را از آن خود کنم.

وی در مورد مرحله یازدهم دیاموند لیگ در سوئیس گفت: پس از المپیک به دلیل مشغله‌ای که داشتم، نتوانستم تمرینات را ادامه دهم و در آمادگی کامل نیستم، اما فکر کنم پرتاب بالای 65 داشته باشم که همین قابل قبول خواهد بود. در صدر جدول پرتاب گران دایموند لیگ هستم و شانس زیادی دارم که قهرمان شوم. هارتینگ، اصلی ترین رقیبم هم در این مسابقات حضور دارد و چند روز پیش هم در کشور خود بالای 65 متر پرتاب کرده بود.

حدادی در مورد عدم حضورش در مسابقات انگلیس گفت: به دلیل مشکل روادید حضورم در این مسابقات منتفی است و قرار است در مرحله آخر دیاموند لیگ که در بلژیک خواهد بود، شرکت ‌کنم و پس از آن هم به مسابقات استونی خواهم رفت.

وی در مورد اینکه گفته می‌شود به عنوان دروازه‌بان در پرسپولیس کار خواهد کرد، گفت: علاقه زیادی به درون دروازه ایستادن دارم و با صحبت‌هایی که داشتم قرار است پس از مسابقات دیاموند در تمرینات این تیم حاضر شده و تمرین گلری کنم.

قهرمان پرتاب دیسک آسیا در مورد اینکه با مدال او انتقادها از ورزشکارانی مانند نیک‌فر که در المپیک ضعیف کار کردند، کمتر شد، گفت: نیک‌فر هم ورزشکار خوبی است. به نظر من با رکوردهایی که دارد، بهترین پرتاب گر وزنه ایران بود که به المپیک رفت. ما استعدادهای خوبی داریم که باید به آنها بها داده شود تا در المپیک بعدی نتیجه خوبی بگیریم.




موضوع مطلب : مصاحبه های احسان حدادی

پنج شنبه 91 شهریور 2 :: 5:57 عصر

لوگو
این وبلاگ علاوه بر پوشش کامل خبرهای احسان حدادی،خبرهای مربوط به پهلوانان حمید سوریان وصادق گودرزی را نیز به طورجزئی پوشش میدهد
آمار وبلاگ
  • بازدید امروز: 4
  • بازدید دیروز: 19
  • کل بازدیدها: 353001
امکانات جانبی



سلام دوست عزیز....به وبلاگ رسمی هواداران احسان حدادی خوش آمدید...برای مشاهده ی تمام بخش های وبلاگ حتما به آرشیو سایت مراجعه کنید...ما را از نظرات و انتقادات سازنده ی خود محروم نکنید...با تشکر
نام و نام خانوادگی      
آدرس ایمیل      
کلیه حقوق این وبلاگ برای وبلاگ رسمی هواداران احسان حدادی محفوظ است

Up Page
سایت سازسرویس وبلاگ دهیسینمایی هابیست تولزکد پرش به بالای صفحه وب